Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Spillønsker for PSN


MGS spillene og FF og en del andre spill som dere har sakt
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer Hakadalmann:
Citerer Truls-Petter:
Rayman full game ligger da på PSN det...


Seriøst? Det må jeg laste ned snart



Citerer GameDestroyer:
Crash bandicoot 2 og 3.
Syntes det er trist når en spillfigur
som crash bare blir mer
og mer dummer og "kulere" med åra
og de tatoveringene skal det gjøre han kulere??
MY ASS!


Traveller's Tales lagde mye værre Crash-spill enn Radical syns nå jeg.
Hehe koster 40kr...
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Siterer Truls-Petter:
Hehe koster 40kr...


Ja, jeg har nok råd til det
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Skulle ønske meg Shivering Isles, expansion til Oblivion. Det kommer snart tror jeg, men ønsker meg det allikevel.
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Det som hadde gjort at jeg med en gang hadde fått meg ps3, ville blitt om Tombi og de første tre spyro spillene kom på PSN.
De spillene er klassikere som jeg synes alle burde ha prøvd. De har helt klart en stor nostalgi faktor hos meg
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Det som hadde gjort at jeg med en gang hadde fått meg ps3, ville blitt om Tombi og de første tre spyro spillene kom på PSN.
De spillene er klassikere som jeg synes alle burde ha prøvd. De har helt klart en stor nostalgi faktor hos meg


Er noen av Spyro-spillene på PSN enda?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Ikke i Europa desverre
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Ikke i Europa desverre


Sucks... Har bare prøvd den andre. Er de 2 andre noe bra?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Alle de tre første er instand klassikere. Selv synes jeg Nr 2 er best da.
:D <3<3<3
  • 0
Har spilt eneren. Var ganske liten da, likte det ganske mye, men det ble ingen utrolig bra opplevelse..
Norwegians! We cant have unwashed barbarians at our gates! We must slay them, because they believe to be our equals! We must burn their cities! We will have knightood, chocolate, Tab(x-tra), PS3s, and the pleasure to put a bullet in another mans head!
  • 0
Enern kan ikke måle seg med de andre da
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Enern kan ikke måle seg med de andre da


Hva er det som suger med 1eren?
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Det ble bare Spyro hele veien. I toern kom det flere personer og angrep som bare gjorde det som var så bra med enern, bedre
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Joeminator:
Det ble bare Spyro hele veien. I toern kom det flere personer og angrep som bare gjorde det som var så bra med enern, bedre


Kan ikke si jeg liker så mange av de folka i Spyro 2 så mye.
Må... ha... Ikke-FPS... SPILL!!!!
  • 0
Jeg får ikke kjøpt Bionic Commando Rearmed på Playstation Store det kommer bare "An error has occurred(80023102)"

Noen sier at jeg må slette cache, hva er cache?
  • 0
Det har ikke kommet til europeiske da. eller ?
  • 0
Har lyst på Metal Gear Solid, så jeg endelig kan få spilt det.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Alle MGS spillene
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
MGS
Silent Hill
Crash Bandicot 2 og 3
FF spillene
tekken 3
How far will you go to save someone you love? Sometimes, its better not to know.
  • 0
Tekken 3
  • 0
Gi meg Metal Gear Solid så er jeg fornøyd.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Få ut Spyro spillene (spess. 3 siden jeg mangler den).
Jeg kunne også tenkt meg å kjøpe Disruptor (første spillet til Insomniac), bare for gøy.

Kjøpte MediEvil og lastet det inn på psp. Det gikk fint, men det er vanskelig uten 4 skulderknapper og uten mulighet for å trykke ned Joysticken (L3)
GLaDOS: Maybe you'll find someone else to help you? Maybe Black Mesa? That was a joke, haha, fat chanse!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!