Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gode nedlastinger fra PSN?


Ingen som nevner Fat Princess? Kanskje litt dyrt for noen, men jeg mener det absolutt er verdt pengene 9/10. (uten tvil)

Så tok jeg meg også bryet til å kjøpe Burn Zombie Burn. Dette kan være vanvittig morsomt til tider, anbefaler sterkt å spille det med venner. Billig er det å.
7/10.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Ikke kjøp Noby Noby Boy, fy faen! Det er serriøst på topp 10 dårligste spill!
No guts, no glory.. Suck on my carrot, end of story..
  • 0
Trine er et kjempebra spill på Store.
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Cboy J-kins:
Ingen som nevner Fat Princess? Kanskje litt dyrt for noen, men jeg mener det absolutt er verdt pengene 9/10. (uten tvil)


Joda, det er verdt pengene den første timen man spiller det, men kort stund etterpå.. Jeg kjenner i hvert fall at både musikken og gameplayet, samt en rimelig stillestående online-del for lenge siden hadde klart seg like godt død som levende.
All work and no play makes zatzinki a dull boy
  • 0
Er det noe galt med PSN, for hver gang jeg prøver å gå inn på PSN, står det "Playstation Network is currently undergoing maintenance".

Er det noen som vet noe om dette?
  • 0
Siterer plogo:
Er det noe galt med PSN, for hver gang jeg prøver å gå inn på PSN, står det "Playstation Network is currently undergoing maintenance".

Er det noen som vet noe om dette?


Det er sånn over hele verden (ivertfall i Europa), det er sikkert tilbake i morgen.
I was frozen, today!
  • 0
Noen som vet om man må være logget på nettet for å spille nedlastet Burnout Paradise? Slik som man må med GT5 Prolouge?
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Noen som vet om man må være logget på nettet for å spille nedlastet Burnout Paradise? Slik som man må med GT5 Prolouge?


Jeg tror ikke det, jeg tror det er som med demoer at det blir lagret på HDDen.
I was frozen, today!
  • 0
Noen som har kjøpt .detuned? Det har ihvertfall jeg. Ikke, kjøp, dette, søppelet, av, et, spill. Dette spillet er verre enn Noby Noby Boy, seriøst. Alt du gjør er at du styrer en fyr i en stol. Han kan skifte ansikt, du kan legge til musikk, så kan du også endre formen på hodet hans. That's it. Eneste positive er at det kun kostet meg 25,-
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
det er et final fantasy tower defence spill (husker ikke navnet)

det er ganske bra.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Vet noen om noen bra PSN spill til PSP??
  • 0
Er Battlefield 1943 et godt alternativ når det kommer til gode PSN spill?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Anbefaler:
Burnout Paradise Ultimate Box til 250,- + Big Surf Island til 75?,-
Gran Turismo 5 Prologue

Anbefaler ikke:
Jet Ski greiene(husker ikke helt hva det heter, men det er et PS1-spill)


Kommer ikke på noen flere i farta. Har prøvd nesten bare demoer.
Ikke se!
  • 0
Vell siden jeg har kjøpt min elskede PSPFGO!, så skal jeg anbefale en del PSP spill som jeg lastet ned.

Spill som anbefales på det sterkeste:
Motorstorm Artcic Edge (249Kr)
Grand Teft Auto Chinatown Wars (299Kr)
Monsterhunter Freedom Unite (Når jeg kjøpte den på PSN var det tilbud 204Kr)
Super Stardust Portable (59Kr)
Pixel Junk Monsters Deluxe (99Kr)

Har ingen spill som jeg ikke anbefaler, siden jeg setter meg inn i spillene før jeg kjøper dem
"We all make choices in life, but in the end our choices make us" -Andrew Ryan
  • 0
Alle som har PS Eye (kameraet) burde laste ned Eyecreate!
Kom over det når jeg søkte opp ekstramateriale til Eyepet.

Det er et film/bilde- redigeringsprogram. Har ikke testet det noe særlig, men så ikke så værst ut.

...Men det er helt gratis! Og en ganske liten nedlastning, også
Knurr...
  • 0
Loco Roco anbefales. billig er det også.
Wipeout hd og Super stardust hd er og gode alternativer.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Prinny: Can I Really Be The Hero?
If sex is a pain in the ass, you're doing it the wrong way! PSN: Komodo Spodo
  • 0
Alle som ha Rock Band 2- last ned den gratis sangpakken. På de nyere utgavene er det trykket en kode på baksiden av manualen, men du kan også få koden ettellerannet sted i options- eller extras-menyen. Tast den inn i store, og du får 20 gratis sanger

Det ligger rundt 15 gratis GH:WT sanger ute også, bare å søke på spillet i Store, og se nedover i listen. Er ett og annet gratis der.
Knurr...
  • 0
Går det ann å laste ned de gamle Crash Bandicoot spillene fra PSN Store YEES, da skl jeg laste ned alle sammen. ELSKER CB , de spillene er beste innenfor for plattform , men Super Mario er forsatt bedre
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
Call of Duty kommer til PSN! http://www.gametrailers.com/news/call-of-duty-classic-hits/1611

Men har jeg forstått det rett: hvis man har Modern Warfare 2, kan man få det gratis selv om man ikke har Prestige Edition, eller er det bare Prestige Edition eiere som får det gratis, hvis man kjøpte Prestige fikk man med kode ikke sant?
I was frozen, today!
  • 0
Anbefales:

Call of Duty Classic (7.5/10)
Pain (8/10)
Flower (8/10)
Theme Hospital (7/10)

Anbefales ikke:

.detuned (2/10)
  • 0
  • Play
  • Play
Ingen som har anbefalt Pixeljunk Shooter?

Eg anbefaler det i hvertfall (9/10)
  • 0
Ett lite ønske til alle som poster her:

Kunne det vært mulig å skrive litt om spillet du anbefaler, slik at folk faktisk finner ut av hva det er, og hvorfor de burde kjøpe det?

Man blir ikke stort klokere av å lese "Jeg anbefaler PAIN. Det er gøy. 8/10."
Knurr...
  • 0
Siterer Turbo-Kåre:
Ett lite ønske til alle som poster her:

Kunne det vært mulig å skrive litt om spillet du anbefaler, slik at folk faktisk finner ut av hva det er, og hvorfor de burde kjøpe det?

Man blir ikke stort klokere av å lese "Jeg anbefaler PAIN. Det er gøy. 8/10."


Neste gang Noen som anbefaler Burnout Paradise? Har sett en... Lurte på om jeg skulle kjøpe det, nå som det er 'Special Offer' på det. 139,- ...
  • 0
  • Play
  • Play
noen som mener det e vært å bruke 225 kr på wipeout HD fury, ennå så lenge spillet har vært ute? E det fortsatt mange som spiller det?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!