Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Left 4 Dead tråden


Spoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler Spoiler
I slutten var dem jo på en snær gård. Så dro dem vekk i en pansret bil. Teit slutt.
Spoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler Spoiler
  • 0
Kunne lagt til spoiler alert?
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Nei orka ikke:p
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Er noen enig at de innendørs banene er best? Liker dem bedre, for da samler zombiene seg i en diger klynge veldig ofte!
Hasta la-vista baby!
  • 0
hehe, innendørs = molotovs utendørs er pipebomb ;) Har klart 35 acvievments forløpig.
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
har 715 gamescore i det nå
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer quakecry:
Spoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler Spoiler
I slutten var dem jo på en snær gård. Så dro dem vekk i en pansret bil. Teit slutt.
Spoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler SpoilerSpoiler Spoiler


Det finnes jo fire slutter, én for hver campaign. Den slutten du snakker om, er den fra Bloody Harvest. Jeg liker Death Toll best, da den har ganske varierte miljøer, og en fullstendig epic standoff i slutten.
Herregud så kult det er, når man i siste liten får kastet seg på "INSERTVEHICLEHERE", med dusinvis av zombier i hælene.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Tror jeg kommer med en anmeldelse til helga. Har deadline på fredag, så i hvert fall ikke før det...
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
hehe, sykt bra co-op spill. Er ganske "artig" å se hvor viktig det er å samarbeide hvis du spiller advanced elelr ecpert. satans vanskli på expert! helt umulig med bots på finale delen. så utrolig digg når alt går riktig også ;) åssen drepe en tanker alene ? autoshotgun på easy ?

Legg til A-Ciller på steam hvis noen vil spille ;) spiller nesten bare l4d om dagen
Skal du fiske, eller få fisk?
  • 0
Så, noen som har prøvd å mappe til L4D?
  • 0
Starter etter Left 4 dead SDK-en kommer.
  • 0
Okay, det går jo ann å mappe til det fordet, finnes en tut som gjør at du kan mappe til det
  • 0
  • Arda
  • Arda
Ok, dette spillet er så jævlig bra! Elsker deg! Digger det! Online er bare sjukt, spesielt med kompiser, men absolutt veldig gøy uten kompiser å!
  • 0
Enig! Men bare med serriøse spillere. Hater de som setter fyr på deg, eller hiver en pipe-bomb mot deg, så alle zombiene kommer etter deg!
  • 0
NÅ ER SKD UTE! <3
Nå skal det mappes 24/7!
  • 0
tok de ned demo`n NOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!
they are like humans...individually weak and bred to fast
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!