Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Left 4 Dead tråden


Var utrolig imponert av demoen som ble gitt ut, og har planer om å skaffe spillet... MEN FY FAEN så mange andre bra spill som blir gitt ut omtrent samtidig! O.O
  • 0
Left 4 Dead er så utrolig fett. Må være verdens feteste onlinespill. Man slipper heldigvis som oftest alle fjortissene som løper rundt og skal briefe med headshots, da L4D i stor grad handler om samarbeid. Er så utrolig fett å spille versus mode som infected.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Left 4 Dead er så utrolig fett. Må være verdens feteste onlinespill. Man slipper heldigvis som oftest alle fjortissene som løper rundt og skal briefe med headshots, da L4D i stor grad handler om samarbeid. Er så utrolig fett å spille versus mode som infected.


Thats right brother.
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Siterer Thence:
Left 4 dead er ett helt decent FPS hvis du spiller det alene men har du noen venner som kan joine morroa merker man testoseronet komme!

Valve har stengt Left 4 Dead demoen på grunn av at fullversonen har kommet ut, altså ikke mer en ett salgstriks.

Alene vil jeg tro spillet er vannvittig kjedelig.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Alene vil jeg tro spillet er vannvittig kjedelig.


Spillet er forholdvis gøy alene også. Lyssettingen og atmosfæren gjør det hele litt skummelt i tillegg.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Så lite morro som jeg syns det var i coop så tviler jeg på at det vil heve opplevelsen ved å ta vekk de levende medspillerene. Spillet skuffet desverre enormt, hadde virkelig trodd det skulle bli mer variasjon, til å være et fullpriset spill så får man ufattelig lite for pengene syns jeg. Jeg betalte heldigvis bare 310 kr på Steam.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Har nettop kjøpt dette på Xbox 360.
har rukket å spilt det bare i en halv times tid.
Co-op med broder'n var jo rått.

Selvom han er den Rambo-men-avhengig-av-redning typen.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Har nettop kjøpt dette på Xbox 360.
har rukket å spilt det bare i en halv times tid.
Co-op med broder'n var jo rått.

Selvom han er den Rambo-men-avhengig-av-redning typen.
lol. jeg spurte om kontrollene, så bare løp jeg og drepte alt som rørte seg. men da vi kom til en bil, så sa han "ikke skyt! da går alarmen av"............*skyter*
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer gnomely:
Citerer kokiri:

Selvom han er den Rambo-men-avhengig-av-redning typen.
lol. jeg spurte om kontrollene, så bare løp jeg og drepte alt som rørte seg. men da vi kom til en bil, så sa han "ikke skyt! da går alarmen av"............*skyter*


Det er sant.

jeg sier:

Kokiri: "Ikke skyt den bilen der, den har en alarm"
Gnomely: "hvilken bil?"
Kokiri: *peker på bilen*
Gnomely:"ok" *skyter*
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Uansett synes Assult riflen er den beste Enig?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
L4D er et utrolig artig spill, spesielt med venner. Jeg er imponert over variasjonssystemet som gjør de samme banene forskjellig fra gang til gang. Spillet tvinger deg også til å sammarbeide, siden hvis man går alene kan man enkelt bli fanget av bl. a en hunter og da er man dø uansett. Men da er man også nødt for at lagkameratene er gode spillere for å overleve på de vanskelige gradene. Et bra spill, men litt få våpen og det er ganske ubrukelig uten internetttilgang.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Skulle gjerne sett dette til Ps3, men får vel snylte av kompisen min..
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Siterer Love-PlayStation:
Skulle gjerne sett dette til Ps3, men får vel snylte av kompisen min..

Dersom du har en halvgrei PC så er det den absolutt beste løsningen. 360 versjonen er et stort hopp ned.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer Love-PlayStation:
Skulle gjerne sett dette til Ps3, men får vel snylte av kompisen min..

Dersom du har en halvgrei PC så er det den absolutt beste løsningen. 360 versjonen er et stort hopp ned.


nei
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
Citerer Steve Vice:Citerer Love-PlayStation:
Skulle gjerne sett dette til Ps3, men får vel snylte av kompisen min..

Dersom du har en halvgrei PC så er det den absolutt beste løsningen. 360 versjonen er et stort hopp ned.

nei


Jeg har både en 360 og en grei gamer pc, så JO

360 versjonen har betydelig mer aliasing problemer og det er himmelvid forskjell i hvor detaljerte teksturer det er, men det største problemet er hvor stor forskjell du merker på frameraten. Etter å ha spilt PC versjonen og jeg testa 360 versjonen med en kompis så ble spillet nesten uspillbart for min del med tanke på hvor fort ting skjer. 180 graders snu knappen er fin å ha, men den veier ikke opp for frameraten
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
kan du forklare hva du mener med frameraten?
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Steve Vice:
360 versjonen har betydelig mer aliasing problemer og det er himmelvid forskjell i hvor detaljerte teksturer det er, men det største problemet er hvor stor forskjell du merker på frameraten. Etter å ha spilt PC versjonen og jeg testa 360 versjonen med en kompis så ble spillet nesten uspillbart for min del med tanke på hvor fort ting skjer. 180 graders snu knappen er fin å ha, men den veier ikke opp for frameraten


På den tiden jeg har sittet i besittelse av L4D, så har jeg aldri opplevd framerate problemer. Ser heller ikke hva som er galt med å kjøpe det på konsoll om det har litt dårligere AA og teksturer, spesielt om man liker å sitte i sofaen, godstolen og spille på flatskjerm med en venn på besøk, istedenfor å sitte med 1 player på PC.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Steve Vice:
Citerer Love-PlayStation:
Skulle gjerne sett dette til Ps3, men får vel snylte av kompisen min..

Dersom du har en halvgrei PC så er det den absolutt beste løsningen. 360 versjonen er et stort hopp ned.


Ja, nå vet jeg ikke om LPS liker å ha kontroll i hånda eller spille med mus og tastatur og ha uber krav til oppløsning, men du anbefaler altså spillet til PC fordi du liker det best til PC?
  • 0
Men hvem våpen liker dere da?
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
Semi-automat hagla eller sniper, og pipebomb som kastevåpen.
Er ikke noe spesielt glad automatmaskngevær som UZI eller assualt rifle.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Master_bandit:
Citerer Steve Vice:Citerer Love-PlayStation:
Skulle gjerne sett dette til Ps3, men får vel snylte av kompisen min..

Dersom du har en halvgrei PC så er det den absolutt beste løsningen. 360 versjonen er et stort hopp ned.

Ja, nå vet jeg ikke om LPS liker å ha kontroll i hånda eller spille med mus og tastatur og ha uber krav til oppløsning, men du anbefaler altså spillet til PC fordi du liker det best til PC?

Jeg liker ingen av versjonene spesielt godt, men det er himmelvid forskjell på 30 fps og 60 fps. Sier ikke at det er framerate problemer på 360 versjonen. Jeg sier at du selvsagt merker forskjellen siden det er halvparten av frameraten, og i et spill hvor ting skjer rimelig fort så blir det bare denne forskjellen enda mer fremtredende. Resten er stort sett grafiske forskjeller, men frameraten er en gameplay forskjell.
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Siterer The Heretic:
Semi-automat hagla eller sniper, og pipebomb som kastevåpen.
Er ikke noe spesielt glad automatmaskngevær som UZI eller assualt rifle.


Fordi? Jeg synes de er best, kan stå langt unna også bare ta HS hele tiden nesten
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
BTW, tenk over navnet på spillet, og deretter se på coveret: Det er venstre hånda til en død zombie med fire fingre Left. 4.Dead. Eller egenlig dead,left, 4, but who cares!

Klart å lure demoen på steam, spiller den fortsatt til tider
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Er dette sånn "Prøv igjen og igjen spill?"
Nobody's perfect and since I'm nobody...
  • 0
Spørs hva du mener med "Prøv igjen å igjen"... Mener du at du kan dø evig uten å få Game Over screen?
I am the devil. And I'm here to do the devil's work!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!