Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Command & Conquer 3: Kane's Wrath


YESS!!

Fikk bekreftelse på mail i dag om at spillet nå er blitt sent, regner med den er i postkassa i løpet av få dager. Gleder meg sinnsykt

Har ventet lenge og gledet meg så inn i hampen på denne utgivelsen nå, har store forventninger og jeg tror ikke jeg blir skuffet.

Så da blir det sammenkomst for et mega party i hælga for hardcore gaming, pizza å øll!!
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0
Om ikke jeg husker feil så får man med red alert 3 video. Si i fra åssen den er...
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Fikk det i dag fra Absoluttspill.no

Er ikke med noen video, men det er med en beta nøkkel slik at en kan melde seg på til å bli med å beta teste spillet Red Alert 3.

Vet ikke om alle utgivelsene vil ha denne nøkkelen eller om at det er bare den første utgivelsen (opptrykket ved lansering) som har den.

Beta nøkkelen er tidsbegrenset, en må registrere seg innen oppgitt tidspunkt for å få være med på testingen å den er satt til 15/09/08.

Vet ikke helt om jeg vil bli beta tester enda å heller vente til spillet kommer ut. Blir mere overraskende da synes jeg...men..
My Enemy's went to Heaven, I still stand in Hell.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!