Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Gode/Dårlige spill til Playstation 3.


  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Predator:
Conflict: Denied Ops demo


Hø? Det sugr da!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
Citerer Predator:
Conflict: Denied Ops demo


Hø? Det sugr da!

I kno'!
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer oski:
Citerer Predator:Conflict: Denied Ops demo

Hø? Det sugr da!
Siterer Soraki:
Citerer oski:Citerer Predator:
Conflict: Denied Ops demo


Hø? Det sugr da!
I kno'!


Jo da, grafikken er dårlig og slikt, men jeg kan ikke gå bort ifra at demoen faktisk underholder meg når jeg spiller den. Det er rett og slett gøy og drepe fiendene, i tillegg til smart system med healing, og bra sikting og action.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Predator:
Jo da, grafikken er dårlig og slikt, men jeg kan ikke gå bort ifra at demoen faktisk underholder meg når jeg spiller den. Det er rett og slett gøy og drepe fiendene, i tillegg til smart system med healing, og bra sikting og action.


Du kan ikke drive å anbefale spill på grunnlag av demoen, Predator
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Da blir det jo bare tull
Just kill him with your awesome
  • 0
Hvorfor det?

Jeg støtter Predator her, det går da an å anbefale spill etter å bare ha spilt demoen. Hvis demoen varer i omtrent en halvtime har du prøvd spillet og er klar for å gi din mening om det. Kanskje du må prøve det litt mer for å si at det er det beste spillet du har spilt, men uansett er det ikke tull.
  • 0
Det er jo ofte slik at utviklerne putter inn den beste delen i demoen, så kanskje det meste andre er crap...
Jeg ville ihvertfall ikke belaga (pussig ord) meg på en demo...
Just kill him with your awesome
  • 0
Anbefaler battlefield bad company.

Kast Haze i søppla.

har så mange andre spill, men battlefield er det nyeste.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Du kan ikke drive å anbefale spill på grunnlag av demoen, Predator
Siterer Soraki:
Da blir det jo bare tull




Ikke for å være frekk, men hvorfor ikke?


Siterer ShananaFarCry:
Jeg støtter Predator her, det går da an å anbefale spill etter å bare ha spilt demoen. Hvis demoen varer i omtrent en halvtime har du prøvd spillet og er klar for å gi din mening om det. Kanskje du må prøve det litt mer for å si at det er det beste spillet du har spilt, men uansett er det ikke tull.


Enig,
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer ShananaFarCry:
Hvorfor det?

Jeg støtter Predator her, det går da an å anbefale spill etter å bare ha spilt demoen. Hvis demoen varer i omtrent en halvtime har du prøvd spillet og er klar for å gi din mening om det. Kanskje du må prøve det litt mer for å si at det er det beste spillet du har spilt, men uansett er det ikke tull.

Må nok si meg enig med Predator og ShananaFarCry om at du kan anbefale spill selv om du bare har prøvd demoen. ShananaFarCry sa mye om det, men pleier ikke spillprodusentene gjøre spillet bedre enn demoen?(Er ikke sikker) For hvis det er sånn vil spillet bli enda bedre enn demoen Predator spilte.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Det står som oftest før man starter en demo at spillet fortsatt kan forandres før release, men siden demoer som oftest kommer rett før release gjennspeiler så godt som alltid demoen kvaliteten til det ferdige spillet. Så er demoen dårlig blir det neppe noe bedre til det ferdige produktet.
This is great banter, it really is.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Predator:
Jo da, grafikken er dårlig og slikt, men jeg kan ikke gå bort ifra at demoen faktisk underholder meg når jeg spiller den. Det er rett og slett gøy og drepe fiendene, i tillegg til smart system med healing, og bra sikting og action.


Så bruk 500kr og kjøp det da. For å se hvor morsomt det egentlig er.......
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jeg anbefaler ALLE å gå til anskaffelse av MGS4
There are 3 kinds of people: those who can count and those who can't.
  • 0
Siterer oski:
Citerer Predator:Jo da, grafikken er dårlig og slikt, men jeg kan ikke gå bort ifra at demoen faktisk underholder meg når jeg spiller den. Det er rett og slett gøy og drepe fiendene, i tillegg til smart system med healing, og bra sikting og action.

Så bruk 500kr og kjøp det da. For å se hvor morsomt det egentlig er.......


Nei. Så dum er jeg ikke.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Noen som har prøvd Fight Night Round 3?
  • 0
Siterer Aiden:
Har anbefalt Uncharted: Drake's Fortune før, men nå kom jeg over ett knalltilbud som PS3-eiere ikke kan gå glipp av.

Nå koster spillet kun 199,- fra dvdstrax.com, med porto vil det kun bli 209,- for ett av de beste spillene til PS3. Fraktgrensen er på 200,-, så her slipper man unna tollavgifter! LØP OG KJØP!

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item
=772

12
Men er sia til å stole på, kommer psilla fram?
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Han mente spilla...

Er Buzz verdt å bruke penger på?
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Soraki:
Er Buzz verdt å bruke penger på?

Buzz er utrolig kjedelig hvis du skal spille det aleine.
Hvis du skal spille med andre som et partyspill er det utrolig morsomt(hvertfall hvis du vinner )
Har ikke prøvd PS3 versjonen men på PS2
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Predator:
Nei. Så dum er jeg ikke.


Veldig smart
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer tcheh:
Citerer Aiden:
Har anbefalt Uncharted: Drake's Fortune før, men nå kom jeg over ett knalltilbud som PS3-eiere ikke kan gå glipp av.

Nå koster spillet kun 199,- fra dvdstrax.com, med porto vil det kun bli 209,- for ett av de beste spillene til PS3. Fraktgrensen er på 200,-, så her slipper man unna tollavgifter! LØP OG KJØP!

http://www.dvdstrax.com/no/index.php3?SCREEN=item&item
=772
12
Men er sia til å stole på, kommer psilla fram?


Jepp siden er absolutt til å stole på...Har brukt den i flere år for filmkjøp, og nå gått over til blu-ray kjøp derfra...Aldri hatt så mye som et lite problem...Har de det du bestiller på lager, så går det ikke mange dagene før pakken ligger i postkassa di
  • 0
Siterer Losten79:
Jepp siden er absolutt til å stole på...Har brukt den i flere år for filmkjøp, og nå gått over til blu-ray kjøp derfra...Aldri hatt så mye som et lite problem...Har de det du bestiller på lager, så går det ikke mange dagene før pakken ligger i postkassa di
Takk for svar, fant ut at det var noen spill som var dritbillige som er et must!
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
  • Arda
  • Arda
Gode spill:
GTA 4
Resistance Fall of Man
Pes 08
Uefa Euro 2008
Guitar Hero 3

Dårlige spill:
Motorstorm(Det skulle gått ann å spilt multiplayer)
  • 0
anbefaler:
battlefield: bad company
the godfather (ja det er komværtert til ps3)
racedriver grid
burnout paradise
resistance: fall of man
stuntman ignition

anbefaler veldig:
gta iv og the orange box

anbefaler ikke:
lair
vnb
  • 0
Anbefaler:
bad company
devil may cry 4
resistance: fall og men

Anbefaler ikke:
dragon ball burst limit
the simpsons game.
The Simpsons!
  • 0
Anbefaler:
MGS4 (På det høyeste)
Ratchet & Clank: Tools of Destruction
The Orange Box
Assassin's Creed (det er jo gøy å rømme fra folk
Tony Hawk's Project 8 ( jada jeg skater så derfor er den her )
Call of Duty 4 (beste fps spillet)

Anbefaler ikke:
The simpson game
turok
Lair (har ikke spilt det på lenge kanskje patchene har gjort spillet bedre)
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!