Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Far Cry 2 ~ Offisiell tråd ~


Siterer pederlind:
noen som har en serial til meg på pc ?

Lagt til 2008-12-15 16:56:
noen som har en serial til meg på pc ?


You pirate! Og nei, den serialen holder jeg for meg selv!
Kjøp heller spillet, det er absolutt verdt det!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
har planer om å ønske meg det til jul , vile bare se hvordan det er XD
  • 0
Siterer pederlind:
har planer om å ønske meg det til jul , vile bare se hvordan det er XD


jaja
For Those About to Rock We Salute You! Crazy Gamereactor Batallion (PS3)
  • 0
Siterer oski:
Oi, har du spilt det såå lite

Jepp. Veldig lite faktisk. Det er så mange småe irritasjons momenter som ødeleger det for meg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Det er et meget godt kjøp Crazy Kraken! Du får glede deg til etterhvert!
Jack Bauer killed so many terrorists that at one point, the most wanted man in the world was a teenager who downloaded Spiderman 3 illegally.
  • 0
Jeg lurer på en ting. Hvis/når man tar quests og missions, er det lett å navigere og finne stedet man skal utføre oppdraget?

Og hva slags variasjon byr oppdragene på?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Crazy Kraken:
Jeg lurer på en ting. Hvis/når man tar quests og missions, er det lett å navigere og finne stedet man skal utføre oppdraget?


Ja, kartet er lett oversiktlig og finnes i ulik målestokk. Det er bare å trykke på én enkelt knapp, så kommer kartet opp. Det er som regel mye kjøring frem og tilbake, men det er absolutt ikke vanskelig å finne fram.


Siterer Crazy Kraken:
Og hva slags variasjon byr oppdragene på?


Har hørt mange si at de bare vil gi spillet 5-6/10 på grunn av at historien er for repetiv. Jeg er delvis enig; Selve historien er dønn kjedelig og veldig anonym, og flere av oppdragene er helt like. Minner litt om GTA IV. Men samtidig er de fleste oppdragene artige å spille, og hvis du ikke har noe imot litt repetivitet, anbefaler jeg spillet. Jeg kan godt si deg hvor lenge spillet varer, eller vil du ikke vite det?
You're sleeping over, right?
  • 0
Joda! hvor langt er spillet?

Dessuten, jeg mener det er en grunn til at spillet har fått en snittkarakter på 85/100! (eller noe) Desuten trenger jo ikke historien altid være bra, da kan jeg jo lese en bok, i et spill er det gameplayet som skal være bra og så lenge det er bra så er det også gøy å spille. (For meg)
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spillet er egentlig ganske gørr fram til 37%, da utviklet historien seg mer og oppdragene ble fetere. Det er også så lang tid det tar for å virkelig vende seg til gameplayet. Når du først gjør det, er spillet kjempe bra. Men når man blir ferdig, og jeg fant ut at jeg ikke kan begynne å utforske sank holdbarheten og jeg sluttet å spille. For ikke å røpe for mye tror jeg det er umulig å gå tilbake når du først har mekket spillet.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Men spillet er jo ganske langt er det ikke? Så det er vel greit?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Spillet er ganske langt ja. 20 timer brukte jeg på hovedoppdragene og våpenoppdragene. Har ikke gjort så mange andre sideoppdrag dog.

Jo, oppdragene er ganske repetive men det er måten du utfører de på som virkelig er satt i fokus her. Les min anmeldelse, der finner du min mening

http://gamereactor.no/medlemsanmeldelser/2055/
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer Crazy Kraken:
Joda! hvor langt er spillet?


Jeg brukte mellom 20 og 25 timer.

Siterer Crazy Kraken:
Dessuten, jeg mener det er en grunn til at spillet har fått en snittkarakter på 85/100! (eller noe) Desuten trenger jo ikke historien altid være bra, da kan jeg jo lese en bok, i et spill er det gameplayet som skal være bra og så lenge det er bra så er det også gøy å spille. (For meg)


Jeg syns så definitivt ikke spillet fortjener så høy snittkarakter. Jeg ville gitt spillet en veldig sterk syver, og min mening kan leses her. Det er mulig jeg ville gitt spillet en svak åtter nå, på grunn av den svært fengende online-delen. Allikevel er historiedelen til tider så døll at det trekker ned på karakteren.

Stemmeskuespill, musikk, historie og karakterer er elendig, og det blir nesten som det motsatte av Metal Gear Solid.

Men, angående gameplay. Spillet prøver desperat å være så realistisk som mulig, noe jeg ser på som både positivt og negativt. Positivt fordi flammeeffekter, grafikk og våpen ser veldig ekte ut. Negativt fordi det flere ganger går utover gameplayet. Å opptil flere ganger stoppe bilen og reparere motoren blir nok frustrerende for mange. Og fiendene: Når du løper rundt i jungelen, er det jo umulig å se fienden! Til tider er den kunstige intelligensen for lav, men her er den så høy at det ikke er gøy.

Jeg er i hvert fall selv en hater av spill som prøver å være for realistiske for sitt eget beste, og jeg setter heller pris på moro. Men for all del, spillet byr på mange gode timer underholdning. Jeg har spilt spillet i ca. 30 timer nå, og det er jo bra. Angrer ikke på kjøpet.
You're sleeping over, right?
  • 0
Det kommer også på hvordan relismen i spillet er i forhold til virkeligheten. For meg virker det som de har med våpen jam fordi det skal være realistisk, men det er ikke realistisk at hvert våpen du plukker opp skla jamme seg hvert 20ende sekund. I et krigssim som Arma setter jeg pris på realismen, fordi den er laget nærmere sånn det ville vært i virkeligheten.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer remote:
Jeg har stått 50 meter unna en fiende med en silenced makarov som jeg traff én gang i hodet så han døde. Merkelig det du sier Kokiri, for det har aldri hendt meg.

kan komme an på hvor du treffer og tror jeg
hvis du treffer de fra siden i kinnet eller noen ikke så livstruende steder. Kan ta feil
Men med 50 cal. Deaglen hehe, da snakker vi skikkelige saker
  • 0
Når man er ferdig med northern territory og kommer seg til southern territory, er det da slik at man ikke kan gå tilbake?
Vil bare vite det så jeg vet om jeg skal gidde å gjøre ferdig alle side-missions på northern før jeg spiller meg videre til southern.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
skal jeg kjøpe far cry 2 eller mgs4?
Spotify<3
  • 0
Hvordan spiller jeg online på Far Cry 2? Har det på PC
  • 0
Oi, her var det mye prat....

Når jeg prøver å spille online på Far Cry 2 på PC, står det at jeg må skrive inn en sånn kode. Hvor finner jeg den koden?
  • 0
Okey,jeg liker sandkasse spill ganske godt og lurer på om FC2 er et sånn type spill?

Driver å sjekker ut div gameplay videoer nå for å se litt hvordan det er,men ville spørre her også
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Ikke veldig. Man kan ikke ødelegge hus, eller noe sånt. Man blir jaga veldig ofte. Begrenset frihet.
  • 0
Jeg setter det i hvertfall på lista over mulige spill som blir nr.2 av de 2 jeg skal kjøpe i juli
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Ja! Ikke misforså meg, det er veldig bra! Men det har sine svakheter :/
  • 0
Siterer Brightside:
Når man er ferdig med northern territory og kommer seg til southern territory, er det da slik at man ikke kan gå tilbake?


Når man er ferdig i northern territory KAN man gå tilbake dit.

Siterer DoGRoG:
Når jeg prøver å spille online på Far Cry 2 på PC, står det at jeg må skrive inn en sånn kode. Hvor finner jeg den koden?


Den vertifiseringskoden som fulgte med da du kjøpte spillet.

Siterer Music og Gameiac:
Okey,jeg liker sandkasse spill ganske godt og lurer på om FC2 er et sånn type spill?


FC2 er i aller høyeste grad et sandkassespill. Mer sankassespill enn f. eks Crysis.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
HÆ? Kan man ikke gå tilbake?! Det viste jeg ikke!
Vat hav I donn?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!