Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

The Force Unleashed


Jeg søkte, men jeg fant ingen lignende tråder, bare nyheter.

Dette skal altså være en ultimat tråd for det kommende Star Wars-spillet, The Force Unleashed.

Spillet kommer i April-Juni til DS, PS2, PS3, PSP, X360 og Wii

Du inntar rollen som Darth Vaders læregutt

Spillets tidsalder skal være satt til mellom Episode III og Episode IV, den første og siste filmen. Ingen vet hva som skjedde mellom de to filmene, borsett fra at Darth Vader bygger et imperium og samler en hær.

Spillet skal nesten bare fokusere på Kraften, noe som Star Wars-fans kommer til å elske eller hate. Du kan kaste Stormtroopere og andre fiender vegg i mellom, knuse glass, bøye ned dører, osv.

Fekting med lasersverd skal også være mulig, men på traileren ser ikke dette helt fullkomment ut.


Ja, jeg vet ikke stort mer om spillet, men jeg setter pris på at folk sier det de vet! Jeg tror dette kan bli et veldig bra spill, og gleder meg til release-datoen.

Trailere og klipp

http://www.youtube.com/watch?v=3qJrV11TUa8

http://www.youtube.com/watch?v=RkBiYpD3SDc&feature=related
  • 0
Gleder meg veldig til dette spillet. Av det jeg har sett ser det veldig bra ut.
Men er det kommet noen fastsatt dato til spillet eller er det nærmeste vi vet 2. kvartal?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Det kommer rundt andre kvartal, altså April-Juni
  • 0
jeg var utrolig gira på dette spillet før, men vi har sett så lite gameplay at enten er de så dårlig at de ikke vil hvise det for oss, ellers så er det ikke ferdig og det er en stund til det kommer!?

uansett, jeg har ikke så store forhåpninger enda. i tilfelle det er overhypet så slipper jeg og bli skuffet.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
  • RDB
  • RDB
Meh.

Siterer mr-47:
jeg var utrolig gira på dette spillet før, men vi har sett så lite gameplay at enten er de så dårlig at de ikke vil hvise det for oss, ellers så er det ikke ferdig og det er en stund til det kommer!?

uansett, jeg har ikke så store forhåpninger enda. i tilfelle det er overhypet så slipper jeg og bli skuffet.

Det som gjør meg skeptisk er at alt gameplayet vi har sett er nesten bare av force grip og littegranne force push for å demonstrere den grab-AIen og fysikken. Resten har de nesten ikke vist en drit av. Får meg til å tro at AIen (spesielt den grip-tak-i-hverandre-greia) og fysikken er det eneste som ligger i fokus ved spillet.
Får se hva anmelderne sier når det kommer.
  • 0
ja, det ser repetetivt ut med lite variasjon. de folka sier det er uendlige med kombinasjoner av force krefter.. de virker som at det er 5 stykker.. those mofo's... tror de holder oss for narr... er vel bare og vente og se, men jeg er skeptisk jeg også.
G.O.T.Y 2008 Metal Gear Solid 4:Guns Of The Patriot's
  • 0
Må si meg enig med at de har vist veldig lite. Men jeg har ikke noe veldig store forhåpninger så vi får se på forskjellige anmeldelser når det kommer.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Men vi gleder oss i alle fall

Man skal jo ikke kommentere det før man har spillt det selv da.?

Også skal man jo ikke være så negativ da for bare noen videor
Jeg sier bare til Lucasarts Lykke til med dem kommende spillene håper på at dem blir bedre enn SWBF 2 og dem andre spillene......
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Siterer RDB:
Meh.


Citerer mr-47:
jeg var utrolig gira på dette spillet før, men vi har sett så lite gameplay at enten er de så dårlig at de ikke vil hvise det for oss, ellers så er det ikke ferdig og det er en stund til det kommer!?

uansett, jeg har ikke så store forhåpninger enda. i tilfelle det er overhypet så slipper jeg og bli skuffet.

Det som gjør meg skeptisk er at alt gameplayet vi har sett er nesten bare av force grip og littegranne force push for å demonstrere den grab-AIen og fysikken. Resten har de nesten ikke vist en drit av. Får meg til å tro at AIen (spesielt den grip-tak-i-hverandre-greia) og fysikken er det eneste som ligger i fokus ved spillet.
Får se hva anmelderne sier når det kommer.


Dere kan faktisk ha et poeng

Hvis spillet blir 10 timer med force grip og andre Krefter, kan dette fort bli en flopp. Håper ikke storyen blir helt på trynet heller. Dette kan enten bli veldig bra, eller veldig dårlig. Venter på GameReactors karakter.
  • 0
gleder meg stort, skal ha det på 360.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
kommer ikke spillet 11 April da?
Etter det jeg har sett så skulle det være realise datoen
den kan jo hende jeg har feil da.
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
Siterer ps3 er bra:
kommer ikke spillet 11 April da?
Etter det jeg har sett så skulle det være realise datoen
den kan jo hende jeg har feil da.


Hm, jeg har ikke hørt noe.
Tror ikke det er bestemt ennå. Vi får bare vente å se...
  • 0
Det står på utelanske nettsider at spillet kommer i september
You either die as a real gamer, or you live long enough to see yourself becoming a fanboy.
  • 0
det er mye mere troverdig, siden det er ikke kommet noe nytt om dette spillet på en stund nå.
  • 0
Skal kanskje kjøpe dette her men er litt skeptisk.
xO
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Tror jeg skal ha det men får se, vil gjerne få mer info om spillet før jeg kjøper det. Men det er som flere her har nevnt, det kan bli et utrolig dårlig spill hvis det bare blir force knep og ting i den duren, Men det kan også bli et utrolig bra spill som gir mange, mange timer med underholdning.
Tungur Knivur
  • 0
Ser skikkelig fett ut
kan man lage en custom character

Han fyren som "drar" ned det skipet ligner på Darth Revan

Syns ikke det er så fett at han skal være den sterkeste Jedi/sith'en noensinne (kun når det gjelder historien)
  • 0
Siterer Lefty:
Ser skikkelig fett ut

kan man lage en custom character


Nei. Sorry.

Men det ser jævlig fett ut ja..Med mindre det flopper sånn som RDB sier..Man veit jo aldri
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Jeg er ganske sikker på at dette blir et spill hvor man bare leker seg med kraften litt, for så å gå rimelig lei =)
Why care when you have the option not to?
  • 0
Skal ha det til Wii.
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
God førstepost.

Jeg skal definitivt IKKE ha dette spillet. Det ser dårlig ut.

Greit, bra grafikk og fysikk, men det ser bare dumt ut. Nei, jeg skal ikke ha det. Jeg har egentlig ingen grunn, jeg synes det bare ser dårlig ut.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer skullhead93:
Jeg er ganske sikker på at dette blir et spill hvor man bare leker seg med kraften litt, for så å gå rimelig lei =)


Det er netopp det jeg frykter. At man syns det er dritfett de første 2 timene, så begynner det å gå nedover. Jeg gledet meg egentlig ekstremt mye til dette før, men ikke så mye nå. At man ikke kan lage sin egen karakter er også dumt...

Siterer Predator:
God førstepost.


Takker

Jeg vil endre på førsteposten og skrive at det kommer 19.September, men det går ikke, fordi jeg allerede har endret den før.

Så nå vet alle det: THE FORCE UNLEASHED ER PÅ GATA 19-SEPTEMBER!
  • 0
Kommer det til PS2??
So long suckersssssss.........
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!