Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Warhammer Online kommer snart?


Jeg er i WAR-betaen, men da jeg sjekket www.war-europe.com i dag så så jeg en ned telling. Jeg har sjekket beta forumet og alt men har ikke fått noe svar. Jeg har søkt lenge etter noe som sier hva de teller ned til men ikke funnet noe.

Noen som har sett noe lignende før, jeg er helt lost
WAR is coming
  • 0
ikke noen som har peiling ??
WAR is coming
  • 0
Jeg har hørt at det skal komme til høsten...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det skal komme andre kvartal i år, men de har en nedtelling på siden som de ikke har sakt noe om

Jeg tror hater når det ikke står noe som helst om det
Har hørt noe om noen RvR seige filmer fra en i guilden min, men han var veldig usikker
WAR is coming
  • 0
Kommer det 2. kvartal?? Jøss... Det viste jeg ikke! Good news! Jeg er på siden dems nå, men jeg kan ikke se noen nedtelling jeg...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
www.war-europe.com
WAR is coming
  • 0
Det er denne jeg brukte så det er vel derfor jeg ikke så den... Kanskje det er derfor jeg ikke kom med på betaen? Jeg brukte den amerikanske siden... Shit, må nesten prøve på den europeiske også! http://www.warhammeronline.com/english/home/index.php

N3ron, spiller du warhammer fantasy battles, du vet de små plastikfigurene?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg har holdt på med de små plastik figurene ja

Men jeg skjønner ikke at du ikke ser ned tellingen på http://www.war-europe.com/#/home/?lang=en

Ned tellingen står bare på den siden.
WAR is coming
  • 0
Jo det var nettopp det, jeg så ikke nedtellingen på den siden fra Amerika... Jeg ser nedtellingen på den Europeiske siden!

Jeg bare lurer, siden du faktisk har spillt warhammer fantasy battles, hvor tro er WAR til warhammer universet? Vil man føle at man er i de store byene til The Empire eller kunne det vært hvilkens som helst verden?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
De er veldig på passelige på alt de gjør

De spørr games workshop om alt de er i tvil om, og du føler deg virkelig del av historien

For øyeblikket er betaen bare på alve stedet, der har dark elf landet "arken" sin og begynt invasjonen. Du kan "fullføre" invasjonen når spillet kommer ut

Lagt til 2008-03-23 23:26:
Siterer Crazy Kraken:
Jeg bare lurer, siden du faktisk har spillt warhammer fantasy battles, hvor tro er WAR til warhammer universet? Vil man føle at man er i de store byene til The Empire eller kunne det vært hvilkens som helst verden?


Nå var jeg bare så vidt borti akkurat det området, holdt mest på med 40,000
WAR is coming
  • 0
Men hvordan er spillet? Har du spillt WoW, for isåfall, hvordan er det i forhold til det? Jeg håper at det blir dritbra!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
alle quest jeg har møtt har hatten story som hvertfall ga de ett poeng, du får tittler som du kan legge til navent ditt for ALT, (fikk nettopp en for å bli invitert til 10 grupper )

Combat systeme er lignende men veldig forskjellig, ikke bra forklart men det er ikke helt lett å forklare

PvP og RvR er 99% groop basert(den siste prosenten er en noob som tror dette spillet kan sammenlignes med WoW og at det er mulig å slå 2 playere samtidig)

De har forskjellige typer eliter, jeg klarte ikke å slå en rank 1 elite som var 5 lvler lavere (lvl 5 elite)

De har store quests, som de har nettopp gjort mulige for en gruppe på 6 (på starten var det mulig å ikke klare disse med så mye som 20 personer )

De har i tillegg quest som: "Å se, ett lik", :o dette like ga ga meg ett quest. Queste var å ta en dagger som var stukket inn i like. (Daggeren sugde men jeg fikk 2sølv for den og en del xp av questet.)

Kartet viser ALT. Alt av hvor byer er til hvilket området ett mosnter du skal drepe befinner seg, til hvor queste skal leveres.

Grafikken ligger nok en del (ett hav) bak AoC, men spill opplevelsen er stor og du føler deg del av historien.

Lagt til 2008-03-23 23:43:
Vis du som empire skulle se noen orker som du skulle drepe vil de være på lag med deg når du er chaos.

Lagt til 2008-03-23 23:45:
Du har PvP rank som du bør lvle, dette kan gi deg poeng til å få nye skills. Guilder kan også gå opp lvl, men jeg er ikke helt sikker på hva du for xp av og hva du trenger det til. (Er guild leader for en guild på betaen, guilden er nesten lvl 3 men fatter ikke hvorfor den lvler, lagde den i dag btw )
WAR is coming
  • 0
Så det er ikke sånne meningsløse quests som i WoW der mange quests er: "Gi med 5 ulve hjerter!" ? Det er liksom en ordentlig historie til alt? Men hvordan fungerer det hele, har man et main quest som i LOTRO (WoW hadde ikke et mainquest) med mange sidequest rundt, og alle disse sidequestene er flettet inn i mainquestet?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Du kan gjøre hva du vil, men du vil aldri føle at du dirkete gjør ett main quest vis du ikke leser historien

Du hjelper lage ditt med alt du gjør av quests og PvP/RvR. Etter en vis tid vil du kunne ta over hovedstaten til motstanderen, dette er hoved queste. Men jeg har ikke følt at jeg føller noe main quest.

Jeg løper bare rundt å har det gøy og plutselig har mitt lag tatt over kontrollen av ett området xD

føler ikke at de er flettet inn, mange av questene virker som om de ikke har noe serlig med hoved queste å gjøre.

Husker ett: Ta en High elf til fange, ta han bort til et "arena" lignende fengsle. Queste het "for amusement" så jeg følte mer at dette var for gøy en for å hjelpe dark elf
WAR is coming
  • 0
Men hva med quest serier da? Quests som er lange og varer kjempelenge, er de med?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Ja, på en måte.

Dete finnes mange quests som når du har klart så får du en oppfølger. Noen av disse varer ufattelig lenge

Men de har også store publik quests, hvor du får "inf" og når du har fått så og så mye "inf" så får du grønnt revar og så etter det blått. I tillegg får du revard etter hvor mye du har deltatt i queste, jeg har fått epic i lvl 4 av ett sånnt quest

Også verd å nevne, alle items du får av quest forandrer seg så de passer din klasse.

Lagt til 2008-03-24 00:09:
Men det er først og framst PvP som er viktig i det spillet, du kan gå i scenario fra lvl 1. Vis du vil kan du komme til lvl 40 (max) uten å drepe noen i PvE
WAR is coming
  • 0
Hæ? Får man xp av å drepe andre spillere? Isåfall er jo det dritfett!!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
ja
WAR is coming
  • 0
Genialt!! Da regner jeg også med at endel quests går ut på å drepe andre spillere ikke sant?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
faktisk xD
WAR is coming
  • 0
Tenkte å si at ned tellingen var til den europeiske collector's edition av WAR
http://www.war-europe.com/
WAR is coming
  • 0
Gleder meg noe helt sykt til WAR kommer, men vet noen når det kommer?
Har hørt at de kommer i september men er ikke helt sikker. Er det noen som vet?
[IMG]http://i722.photobucket.com/albums/ww228/emilae/bmxcopy-1.png[/IMG]
  • 0
Jeg kan fortelle at det eneste offisielle som er sagt er at det kommer i fjerde kvartal 2008.

Det har blitt utsatt mange ganger på grunn av at de vil gi ut ett ferdig produkt, ikke noe sånn som aoc. Det de holder på med i betaen er å fjerne bugs og balansere classer.
WAR is coming
  • 0
Jeg sikler etter å prøve WAR! Jeg spiller wow nå for tiden, men hvis dette viser seg til å være bedre, bytter jeg. Har selv spillt litt med de plastikkfigurene, er litt gøy det også. Og forresten, er det noen abilities man kan kun få ved å "lvle" i pvp/pve?
  • 0
Det er vel og bra at de prøver og lage et bra spill og jeg skjønner at det tar tid(et så bra spill må jo ta tid), men jeg begynner å bli lei av å vente på å prøve det...(hakke kommet med i betaen... )
[IMG]http://i722.photobucket.com/albums/ww228/emilae/bmxcopy-1.png[/IMG]
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!