Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

100%


Jeg sa "Nesten" da. men noen spill er nok lette og fulføre 100%
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Matscoolio:
tja, det må da finnes noe spill som er enkle å fullføre 100%. Det må finnes minst ett!

Starforx Adventures er slikt, ikke så langt at det gjør noe og en perle ikke mange jeg vet om har spillt.
:D <3<3<3
  • 0
Oblivion...Men jeg har mye dautid på det spillet da..Tid som jeg liksom bare har brukt på å gå rundt.
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Joeminator:
Citerer Matscoolio:tja, det må da finnes noe spill som er enkle å fullføre 100%. Det må finnes minst ett!
Starforx Adventures er slikt, ikke så langt at det gjør noe og en perle ikke mange jeg vet om har spillt.


Helt enig, Rare's siste gode spill før de gikk dunken for min del, de skulle holdt seg til Nintendo, Xbox spillene deres har blitt rett og slett sjelløse
The Dude abides. ||| http://backloggery.com/stevevice
  • 0
Pokemon spillen tar lang tid husker ikke tiden men det tok lang tid
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
jag for neg for 2 årsiden (tror jeg) så tok det 1år timer lol syke lang tid
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Animal Crossing Wild World/Animal Crossing er vel praktisk talt umulig å klare 100% på!
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Siterer Matscoolio:
Animal Crossing Wild World/Animal Crossing er vel praktisk talt umulig å klare 100% på!


Det er umulig du kan ikke ha alle møblene i huset samtidig har faktisk prøvd
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer krisch95:
Pokemon spillen tar lang tid husker ikke tiden men det tok lang tid


De er jo nesten plent umulige å klare ut
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Har prøvd min venn klarte det ikke heller .

____________________________________

Men det er jo omtrent umulig å klare 100% på pikmin 2 omtrent umulig....
Praktisk talt så har min venn klart å runde ut spillet men på 2-3 år Lol
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Har bare klart 100% på et spill Men da fikk jeg det på den første runden.
O.O
  • 0
Hehe jeg har klart 100% på nesten lle mine spill
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Det tok lang tid å klare World Of Warcraft på 100% ass
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Splinter Cell: Pandora tomorrow er veldig langt og tok ekstremt lang tid å fullføre 100%. Men det var et veldig bra spill og det var verdt det!
  • 0
Klarer jeg den siste banen i PGR 4 har jeg klart det 100%, men som sliter jeg som satan med den da:/
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det tok 2 måneder å klare spyro 3: Year of the dragon 100%, det siste gode spyro spillet... Ahhh... *Nostalgi*
Ellers så har vi Spyro: Gateway to glimmer.... som jeg brukte 1 måned på (^_^)
:D <3<3<3
  • 0
Pokemon - Red Version. HAKKE PEIL på hvor mange timer jeg har brukt på det, men jeg vet at jeg har alle 151 pokemonene (incl. Mew).
All in all is all we are
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
RE3 jeg brukte sikkert over en måned på og klare dette spillet på 100%, det kan ha noe og gjløre med skolegang men likevell synes jeg det er at de vanskligste spillene jeg har spillt meg gjennom.
Tungur Knivur
  • 0
Siterer remote:
Det tok lang tid å klare World Of Warcraft på 100% ass


HAHA
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer kokiri:
Citerer remote:
Det tok lang tid å klare World Of Warcraft på 100% ass


HAHA
O_O wow?? eller mener du warcraft elr no? wow går det ikke ann å runne 100%
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Eneste jeg har klart 100% er WC3+exp pack og GTA: Vice City
Bla bla bla...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!