Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Ratchet and Clank.


Tror nok det bare er nedlastningsbart via PS Store. Tror ikke det skal gå an å kjøpes i butikkene.

Lagt til 2008-07-21 16:41:
Nei, jeg leste netopp at det kan kjøpes i butikker ELLER på PSN, ja
Og det er også eksklusivt i Europa, som du sa.

Hvis prisen blir det samme kjøper jeg det nok i butikkene. Det kommer uansett til å bli billigere enn vanlige spill. Kanskje 200-300 kroner, som med GT 5 Prologue?
  • 0
Jeg skal ha Quest for Booty. Jeg kjøper det i butikken.

Gleder meg, håper på en pris mellom 200 eller 300, som Shanana sa.

Det blir spennende, egentlig. Jeg håper det blir en oppfølger til Tools of Destruction, for slutten er jo meget god og spennende. Håper det fortsettes. Men Quest for Booty er jo en mini-oppfølger, så tviler ikke på at det forstettes.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Han PS-duden som ledet Sonys pressekonferanse sa jo selv at det skal bli oppfølgeren til ToD da
  • 0
  • Zook
  • Zook
Noen som har Quest for Booty og vet om det er kult?

Forhåndsbestilte nettopp spillet på Blu-Ray disc fra CDON. Kostet meg bare 149,-. Får det i posten ca. 17.Sept.
You're sleeping over, right?
  • 0
Jeg kjøpte spillet via PSN, synes det var like greit. Plotet følger direkte det som skjedde mot slutten av forrige. Men det er jo mye kortere. Det er ingen Gadgetron noen plass så du må nøye deg med noen få av våpnene du hadde i forrige spill. Men det er artig. En fin liten oppvarming til neste store Ratchet & Clank spill.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
Har ikke fått spilt Tools of Destruction, noe som er meget synd. Men jeg har hørt at man skal få vite i det spillet hvorfor rasen til Ratchet er så smarte.
Så da er mitt spørsmål; Hvorfor er dem så smarte
:temurof i rutangis
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Kjøpte tools of destruction i går. Har kommet til en pirat planet. Dødd en del ganger, så tok en liten pause
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Har ikke fått spilt Tools of Destruction, noe som er meget synd. Men jeg har hørt at man skal få vite i det spillet hvorfor rasen til Ratchet er så smarte.

Så da er mitt spørsmål; Hvorfor er dem så smarte


Jeg har spilt igjennom spillet for andre gang nå. Det blir ikke nevnt noen gang at rasen til Ratchet er ekstra smart, og vil ikke si at han har blitt framstilt som så grusomt smart så langt i serien.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
OMG! Har kommet til en skrulling med en stor robot. Først må jeg raile langt, så kjemper jeg mot roboten. Jeg tår opp-ned og når han slår kommer det en diger trykk bølge som tar halv parten av livene mine! Og når jeg dør må jeg raile hele dritten igjen.

Det værste av alt er at alphaforstyrreren ikke skader en dritt!
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer oski:
OMG! Har kommet til en skrulling med en stor robot. Først må jeg raile langt, så kjemper jeg mot roboten. Jeg tår opp-ned og når han slår kommer det en diger trykk bølge som tar halv parten av livene mine! Og når jeg dør må jeg raile hele dritten igjen.

Det værste av alt er at alphaforstyrreren ikke skader en dritt!


Du må komme deg på riktig side, altså ikke opp-ned. Tror det bare er å hoppe utenfor stupet, så blir alt snudd riktig vei.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer oski:
OMG! Har kommet til en skrulling med en stor robot. Først må jeg raile langt, så kjemper jeg mot roboten. Jeg tår opp-ned og når han slår kommer det en diger trykk bølge som tar halv parten av livene mine! Og når jeg dør må jeg raile hele dritten igjen.

Det værste av alt er at alphaforstyrreren ikke skader en dritt!


Han sleit jeg også litt med. Jeg venta litt med han og gikk rundt og samla bolter til jeg fikk råd til en Negotiator. Med den gikk han ned relativt raskt.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer heljar:
Han sleit jeg også litt med. Jeg venta litt med han og gikk rundt og samla bolter til jeg fikk råd til en Negotiator. Med den gikk han ned relativt raskt.


Har det på norsk jeg XD Der heter den forhandeleren.... Ok skal spille litt snart.
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Zook
  • Zook
Klarte den på bortimot første forsøk, jeg...

Siterer Zook:
Du må komme deg på riktig side, altså ikke opp-ned. Tror det bare er å hoppe utenfor stupet, så blir alt snudd riktig vei.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer oski:
Har det på norsk jeg XD Der heter den forhandeleren.... Ok skal spille litt snart.


Kan spille på norske jeg også hvis jeg vil, men når du har spilt alle de andre spilla på engelsk blir det veldig rart.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer heljar:
Kan spille på norske jeg også hvis jeg vil, men når du har spilt alle de andre spilla på engelsk blir det veldig rart.


ikke sant. Heldigvis har de norske prøvd å få like stemmer som de engelske.

Lagt til 2008-09-09 19:14:
Er den roboten jeg snakket om nærme slutten?
Hasta la-vista baby!
  • 0
Siterer oski:
kke sant. Heldigvis har de norske prøvd å få like stemmer som de engelske.


Men du MÅ jo ikke høre de norske stemmene. Det går jo an å bytte over til engelsk. Ihvertfall på den jeg har, og den ble kjøpt her i norge.

Siterer oski:
Er den roboten jeg snakket om nærme slutten?


Det er 3 planeter til du må igjennom før du kommer til siste.
Det finnes 10 typer mennesker. De som kan binærkode og de som ikke kan.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Nå er jeg kommet til nest siste planet i spillet. Holder på for fjerde gang, vel å merke seg, noe som gjør Tools of Destruction til det spillet jeg (snart) har spilt flest ganger. For en holdbarhet, går aldri lei.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Rundet nettopp spillet for fjerde gang.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Zook
  • Zook
*DETTE INNLEGGET KAN INNEHOLDE QUEST FOR BOOTY-SPOILERS*

Prøvde Quest for Booty i kveld, skal runde det ferdig i morgen.

Jeg er veldig positivt overrasket. Rent grafisk sett er det omtrent likt, og det er heller ingen nye våpen. Bortsett fra den helt nye Wrenchen (skiftenøkkelen), som snur gameplayet opp-ned. På en god måte.

Tools of Destruction fokuserte kanskje litt for mye på action (i likhet med nesten alle dagens spill). Quest for Booty fokuserer lite på våpen, og mest på puzzles og fysikk. Noen av puzzles'ene krever faktisk litt tenking og flere forsøk. Og det likte jeg. Nå gjenstår det bare å se om Ratchet til slutt finner Clank...gleder meg til jeg skal runde det i morgen!
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Når kommer quest for booty ut i butikk?
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • RDB
  • RDB
Det er allerede ute. Men noen butikker (EB Games er de eneste jeg vet om) har ikke fått det inn, enda. Hvortid de får det har jeg ikke peiling om.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer oski:
Når kommer quest for booty ut i butikk?


Jeg bestilte det fra CDON, og fikk det i posten på onsdag. Nå er det dog for sent å kjøpe det fra CDON. Tidligere i uken pusset de opp, og mistet flere varer, inkludert Booty.

Men Platekompaniet.no har det fremdeles.
You're sleeping over, right?
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Zook:
Citerer oski:
Når kommer quest for booty ut i butikk?


Jeg bestilte det fra CDON, og fikk det i posten på onsdag. Nå er det dog for sent å kjøpe det fra CDON. Tidligere i uken pusset de opp, og mistet flere varer, inkludert Booty.

Men Platekompaniet.no har det fremdeles.


Ja så det selv, idiotisk. Kanskje jeg kjøper det idag...
Hasta la-vista baby!
  • 0
Rundet det nettopp. Og jeg likte det veldig godt. Bedre enn Tools of Destruction, faktisk.

Mens Tools of Destruction var veldig glad i skyting og action, er Quest of Booty glad i puzzles også. Og noen var faktisk litt vanskelige. Bra.

Og jeg synes Tools of Destruction var altfor repetivt. Ved å kutte ned spilletiden til 3-4 timer, er det mye bedre. Ikke for kort og ikke for langt, og det hele føles mindre repetivt og spillet har mer variasjon.

Spillet er også veldig morsomt, og jeg lo mange ganger.

Jeg gir Quest for Booty en klar 8/10.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!