Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det beste skytespillet du har spillt?


Siterer TommyK:
AHAHAHAHA!!!... ja den var god

nei GoW var ikke så imponerende.

Beste jeg har spillt er Rainbow Six: Vegas


Ikke så imponerende???
Lukter jeg noen som har drukket ikveld?
Maybe somebody was noobish in GeoW?

Neida, har ikke noe imot at folk ikke liker GeoW. Smak og behag. Har nok bare noe med at jeg liker store flotte menn med overdrevent store overarmer og en like stor brystkasser xD
Jeg sparker rompe
  • 0
Har ikke spilt så mange skytespill, men av de jeg har spilt må vel Cod4 og Team Fortress 2 være de beste

Når jeg tenker meg om er vel Call of Duty 4 det beste
Just kill him with your awesome
  • 0
CS: Source/hl2
And Treacherous Gods Shall Fall
  • 0
  • Missing Avatar
  • M
Siterer ShananaFarCry:
Half-Life 2 er det mest storslagne, fantastiske og feteste våpenutvalg, men Team Fortress 2 er det mest underholdene!


HL2 sitt våpenutvalg var vel like spennende som samenytt på NRK. Call of Duty 4 synes jeg er et skytespill som nesten har gjort alt riktig. Mer underholdende skytespill skal man se lenge etter.
  • 0
Half-Life 2, Battlefield 2 og kansje Black
  • 0
CoD4 eller Black er dødsbra spill som jeg fortsatt spiller litt men det det har gått mest i er Halo 1, så det blir vel favoritten
  • 0
Call of Cuty 4
If you don't like metal, you can throw my #¤&"%/(#%&'s in jail!!
  • 0
Siterer thraxes:
Half life 2. Veldig bra spill og veldig bra historie. Gordon Freeman er sykt rå!


Du sa det, men det deler plassen med Metroid Prime-spillen og Cod4
"Objection!"
  • 0
Goldeneye til N64. Sikkert fordi det er det første skyte/action-spillet jeg spilte
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Bf2 er best med veldig stor margin.Har nå rundt 200 timer gameplay med min andre account
  • 0
Halo 3 synes jeg er best om man skal se på hvor mye jeg har spillt det... Det nærmer seg 600 timer nå, og jeg er ikke lei, men jeg må vel si at Halo er best i min mening. Det var det første spillet som ga meg gåsehud når jeg spillte single playeren
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Cs-source og War Rock og vet ikke helt om Bf noen av dem spilla og kanskje en liten til Som heter Swbf Star wars battlefront 2....
Hate me? then don't answer me :P
  • 0
Cod4 helt klart
  • 0
Call of Duty 4, uten tvil..
Ellers liker jeg Classic Unreal Tournament på den litt mer urealistiske fronten.
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
Call of Duty 2 på Xbox 360!
If you're going through hell, keep going!
  • 0
Call of Duty Battelfield spillene og Devil may cry 4. og MGS(metal gear solid).
The Mars Volta! Trivium! Jeg sier bare selveid og veleid!!GRdude!
  • 0
Battlefield serien og Call of Duty 4 er de som står sterkest hos meg..

Å kalle MGS et skytte spill syns jeg er å ta litt hart i syns jeg..
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Call of Duty 4
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
Jeg må nok si for tiden er det Call of Duty 4...
Men hele Call of Duty serien eier jo, Medal of Honor 1 til PSX va også enormt kult...

Ellers har man jo gode gamle Wolf3D
  • 0
Max Payne!
Heihei
  • 0
Jeg har spillt en hel del skyte spill, men det spille som helt klart er best er Halo(orginalen). Dette spillet satte standaren for hvordan man skulle lage en gamplay ut av en annen verden og en historie som nok aldri kommer til å slutte
WAR is coming
  • 0
Jeg liker Goldeneye til N64. Det sier seg jo selv at det ikke er så veldig bra grafikk, men det er jo litt bra alikevell da.
''I want to belive!''
  • 0
Spillene som har gitt mest underholdnings verdi er Call Of Duty 4, og Battlefield 2 for meg. Jeg trenger vell ikke å fortelle hva som er så bra med dem, uten med at de er i en klasse for seg selv.
  • 0
har ikke prøvd battlefield jeg...
venter nok til 3'ern kommer

PS: Gunz er også et OK skytespill
kan lastes ned på http://www.ijji.com/
Just kill him with your awesome
  • 0
gunz ja, spillte det en stund før, bra da, men sluttet pga grafikken sugde til resten av spillene jeg hadde.
De har vell ikke kanskje oppdatert grafikken?
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!