Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Når dere fikk/får PS3?


Kjøpte min 80G PS3 12 Mai 2009

Mine Spill : (har ikke mange, siden den er helt ny xD)
Little big planet
Killzone 2
Fallout 3 (kommer snart i posten)
:D
  • 0
fikk min julen 2007, altså 1 1/2 år siden.
har storkost meg med den siden.
  • 0
Fikk min PS3 60gb 1/2 år etter lansering.
Den kostet fremdeles en god del, men den har vist sin verdi et utall antall ganger, og den er vært hver krone,
ja,
den har vært hvert lille øre.
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Kjøpte min PS3 10 september 2009 tror jeg realsen til Slim. jeg hadde Wii før men solgte den fordi jeg ble lei. Nå har jeg:
COD4 Modern warfare
COD6 Modern warfare 2
Buzz norgesmester
Buzz Quiz world
Skate 2
NFS undercover

Spill jeg har hatt:
The Orange box
Skate 3
Unchared 2
Gta IV Episodes form Liverty City

Nå låner jeg
AC 2
Fallout Game of the Year Editon
  • 0
Fikk min herlige PS3 80 GB LittleBigPlanet Bundle til Jul i 2008. Og konsollen lever fantastisk den dag i dag.
  • 0
Lanseringsdato. Mars 2007 må det ha vært Good times, fungerer fortsatt fint.
  • 0
Om jeg ikke har ekstremt dårlig hukommelse er jeg ganske sikker på at jeg fikk PS3en min julaften 2008.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Mitt under en film, kom det opp en rød skjerm og det stod, det har skjedd et alvorlig feil, Senere oppdaga jeg at de dynamiske themene mine går ikke an å brukes og alt som står på de er "defekt data". Map packsene er slettet fra MW2 og jeg regner med alt annet nedlastbart materilale av DLC og slikt også er slettet, hva burde jeg gjøre, please? Sende den til reperasjon?

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Vær så snill og svar, eller kom med tips. Har Ps3
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Fikk min PS3 i starten av september i fjor
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Fikk min PS3 i starten av september i fjor


Skulle nettopp til å si det samme.
QWOP = RageQuit
  • 0
Kjøpte min fra Komplett rundt midten av september, 2007. Best. Buy. Evar.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Kjøpte min i romjulen 2008. Det første spillet var LBP og jeg var frelst
Nå har jeg kjøpt PS+ og det anbefales til alle sammen. Spesielt de som akkurat har kjøpt seg en PS3 og trenger litt innhold til å begynne med.
Intel Core i7 2600K @3,4 GHz | Asus P8P67 Deluxe | Gigabyte Gefore GTX 570 | Corsair Vengeance 1600MHz 8 GB | Corsair Force F60 | Corsair AX 850W | Samsung F3 1 TB
  • 0
Fikk min første PS3 24 desember 2007.

Den sa takk og farvel midten av august 2009, og jeg var uten PS3 i to harde måneder. Rundt en uke etter Uncharted 2 release fikk jeg min andre PS3, på "lån" fra Sony, Slim-versjonen. Jeg har ikke hørt fra Sony siden, og kunne ikke vært gladere.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
  • Ine
  • Ine
Kjøpte min... Når var det? August? September? Husker ikke helt. Fikk 250 gb-versjonen for 1999,- inkl. The Dark Knight (Blu-Ray) og X-Men Origins: Wolverine (Blu-Ray), så det var ikke så gærent. Har ikke spilt så mye på den, da.
Riddle me this
  • 0
Fikk min i April dette året. Det var meningen å kjøpe den i USA, men jeg valgte å kjøpe den i Norge
Angrer ikke i det hele tatt!
Kom arbeidslyst og treng deg på. Her skal du motstand finne.
  • 0
Skaffa den i fjor november etter å ha solgt Wiien.
If you push a man to his limits, he will kill you.
  • 0
15 aug- 07. Kostet 6 tusen!! Fikk med 2 spill samt ekstra kontroller.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
fikk den 24 desember 2007 har ikke hatt ett eneste problem med den siden
War, war never changes
  • 0
Juni i sommer 2010 120GB. Den er nokså ny, det er ikke engang støv på den.
Safety first!
  • 0
Kjøpte min PS3 slim 120 gb i 2. mars, 2010
  • 0
Jeg fikk min i Oktober 2010.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Tror jeg fikk den en gang i 2010. Er ikke helt sikker
  • 0
Kjøpte min PS3 i 2011 om jeg ikke husker feil,det er en PS3 Slim Modell 320 GB.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
  • 0
24. oktober 2008 var datoen 80 gb PS3 rullet inn på rommet mitt. Var 12 år eller noe sånt. Hadde spart i sånn 10 måneder

Lagt til 2013-02-28 01:18:
Siterer Elektro Banana:
Mitt under en film, kom det opp en rød skjerm og det stod, det har skjedd et alvorlig feil, Senere oppdaga jeg at de dynamiske themene mine går ikke an å brukes og alt som står på de er "defekt data". Map packsene er slettet fra MW2 og jeg regner med alt annet nedlastbart materilale av DLC og slikt også er slettet, hva burde jeg gjøre, please? Sende den til reperasjon?

Er det noen som har opplevd noe lignende?

Vær så snill og svar, eller kom med tips. Har Ps3


Haha, mitt yngre jeg hadde problemer ser jeg. 2 år etter har fortsatt ingen giddet å hjelpe meg
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
  • 0
Jeg fikk min første PlayStation 3 til julen 2007. Den ble ødelagt i 2009 (tekniske problemer), og fikk ny PS3 Slim av Sony akkurat i tide til Uncharted 2. Den har jeg holdt ut med siden.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!