Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Uncharted: Drake's Fortune & Uncharted 2 tråden


  • Play
  • Play
Er i lv 11 for øyeblikket. Har ikke fått mye tid til å spillet grunnet alt skolearbeidet. :/
  • 0
Er i lvl 15, noen som vet hva han Drake mener med "Inn like Flynn" på andre banen ?
  • 0
Tror det bare er at det rimer...
What doesn't kill you only makes you stronger!
  • 0
De er gamle kjente = intern humor
Just kill him with your awesome
  • 0
  • Zook
  • Zook
Er i level 6. Note: Har bare spilt tre kamper tilsammen.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Soraki:
Hvilken level er folk i?

Jeg er level 16


Mener du trueskill ranken, eller på exp. rank? Har ikke spilt fryktelig mye online, men jeg kom til level 15 på exp i går, og er level 11 i ranked playlisten. Problemet med ranked playlisten er at det er ubalansert, og serverne til Naughty Dog kune trengt en oppdatering. Mye delay og problemer opp mot hosten online. Det ødelegger litt av konseptet med en trueskill ranking.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Føler egentlig at jeg spilte meg ferdig med multiplayeren i betaen. Den (MP) er jo underholdende, men den har veldig liten dybde og dårlig ranke-system, så jeg har blitt lei av den ganske fort.
"There Will Be Only Chaos!"
  • 0
online er ok, jeg har hatt det litt morsomt med Nimmerdor der.

men det er coop/singel uncharted 2 skinner, ikke competetiv, da finnes det bedre spill..
  • 0
67 % trophies
Just kill him with your awesome
  • 0
Er det flere som har merket at det sitter en baby på taket og griner på bane 22?
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
what the hell, nei?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Hvor? xD
Just kill him with your awesome
  • 0
Neida bare skøyer litt, men dere må inrømme at det hadde vært morsomt
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Jebus frist! Crushing er ekstremt mye vanskligere enn Hard. Har spilt meg gjennom noen chapters og merker allerede at jeg sliter. Dette kan ta litt tid ettersom jeg har elendig tolmodighet -.-
  • 0
Siterer Sack Boy:
Jebus frist! Crushing er ekstremt mye vanskligere enn Hard. Har spilt meg gjennom noen chapters og merker allerede at jeg sliter. Dette kan ta litt tid ettersom jeg har elendig tolmodighet -.-


jeg døde faktiskt færre ganger på crushing enn på hard.. [hard var første playthrough tho]

sleit utrolig mye med siste boss, men på crushing tok jeg han på andre forsøk.
  • 0
*slettet grunnet tabbe*
War is a cowardly escape from the problems of peace. -Thomas Mann
  • 0
Bullmajor. du har sikkert bare kjøpt den derre gravitasjonsgreien. Det gjør at alt svever. Bare gå innpå butikk så finner du det.

Bare så du vet så føles det ut som du vet om dette, du bare skriver ay du ikke vet hva det er
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Holder på med Hard.. Har greid det på Normal og Very easy. Angrer på at jeg ikke gikk rett på Hard istedet for very easy..
  • 0
gikk du fra Normal til Very Easy? hva var grunnen til det, man kan jo spille spille gjennom spillet uten våpen omtrent på Very Easy
  • 0
Kommer jo an på. Det er jo enklere å finne alle skattene, og dermed få trophies på Very Easy Antar det er noe slikt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Play
  • Play
eg holder på å gå igjennom hard no. Når eg har klart det skal eg gå rett på crushing og samle alle skattene. Når eg er ferdig med crushing og har funnet alle skattene, går eg ned igjen på very easy og skaffer resten av trophise'ene GOD PLAN!
  • 0
vil begynne med hard snart, men nøler litt fordi jeg ikke gidder å spille den første delen igjen, når man klatrer på toget, hatet det.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer bendik920:
vil begynne med hard snart, men nøler litt fordi jeg ikke gidder å spille den første delen igjen, når man klatrer på toget, hatet det.


toget var jo sykt gøy! Tror eg vil ha en annen mening når eg begynner på crushing då
  • 0
Jeg har alle trofeene unntatt skatter og å runne på crushing =)

Sikkert platinum snart
Just kill him with your awesome
  • 0
Siterer Kronoz:
Kommer jo an på. Det er jo enklere å finne alle skattene, og dermed få trophies på Very Easy Antar det er noe slikt.


Jepp, gikk for litt trophie hunting..
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!