Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Det korteste spillet dere har spillt?


Tony Hawk Ungerground 2
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Tony Hawk Ungerground 2

Det runda jeg også ganske fort
The Simpsons!
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
Killswitch på ps2 et av de korteste spillene ever, det tar maks to timer og gå igjenom
Tungur Knivur
  • 0
Tony Hawks project 8. Det var for det meste lett så ble det helt umulig. Dette gjorde det litt dårlig
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Siterer Traxgen:
Tony Hawks project 8. Det var for det meste lett så ble det helt umulig. Dette gjorde det litt dårlig

Det spille har jeg Jeg har runda det, tror jeg bukte rundt 9 timer, men da gjorde jeg for det meste alt man kan gjøre
The Simpsons!
  • 0
Lord of the rings the return of the king hack and slash som jeg og en venn runna på under en time men det er noe comboer du kan låse opp etter det da, så det er LITT mer
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Siterer XXassassinXX:
Lord of the rings the return of the king hack and slash som jeg og en venn runna på under en time men det er noe comboer du kan låse opp etter det da, så det er LITT mer

Det har jeg også og er nok det jeg har runda fortest å
The Simpsons!
  • 0
samme med Narnia, bare litt lengre
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0
Og så har jeg runda dragon ball spillene ganske fort også
The Simpsons!
  • 0
Siterer krisch95:
Er ikke helt sikker på hvilket spill som er det korteste.
Skal prøve å finne det ut Laarz

Ok det er greit
The Simpsons!
  • 0
Et båtspill på GameBoy Color. Brukte litt i underkant av 1 time på å runde det
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Siterer Jonas A D:
Et båtspill på GameBoy Color. Brukte litt i underkant av 1 time på å runde det

Hehe var det kult? jeg har også gameboy color
The Simpsons!
  • 0
Ehrgeiz må vel være det spillet jeg spilte kortest, men det var fordi det søg så vanvittig at over ti minutters sammenhengende spilletid ville forårsake kvalme og hodepine.

Siterer Laarz:
Citerer XXassassinXX:Lord of the rings the return of the king hack and slash som jeg og en venn runna på under en time men det er noe comboer du kan låse opp etter det da, så det er LITT mer

Det har jeg også og er nok det jeg har runda fortest å


Return of the King var i hvert fall lengre enn Two Towers, det MÅ være det korteste spill ever! Tar 2 timer å runde, og ikke en dritt med replay value!
  • 0
Siterer Laarz:
Citerer Jonas A D:Et båtspill på GameBoy Color. Brukte litt i underkant av 1 time på å runde det
Hehe var det kult? jeg har også gameboy color
Ja, men det var skuffende kort. Rundet det mange ganger da. Tok jo ikke så lang tid, så jeg gjorde det når jeg ikke hadde noe annet å gjøre

Gameboy Color var forresten drit bra. Pokemon ruler
Ære være Naughty Dog!
  • 0
Half-Life 2: Episode One

Kortere spill skal du lete lenge etter.
  • 0
  • eppi
  • eppi
Siterer ShananaFarCry:
Half-Life 2: Episode One

Kortere spill skal du lete lenge etter.

Portal?
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Siterer eppi:
Citerer ShananaFarCry:
Half-Life 2: Episode One

Kortere spill skal du lete lenge etter.

Portal?


Hm, har ikke runnet Portal, så jeg vet ikke ennå
  • 0
hmmm korteste spillet jeg har spillt må være A bugs Life på PS 1 lol Morsomt spill enda men kort
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
Siterer Truls-Petter:
hmmm korteste spillet jeg har spillt må være A bugs Life på PS 1 lol Morsomt spill enda men kort


hehe, husker at jeg spilte det mye på PC før.
Skjønner hvorfor det heter A Bug's Life, spillet har jo ekstremt med bugs!
  • 0
lol haha xD Ja Syns det var et bra spill jeg Lærte meg faktisk ganske mye Engelsk av det spillet. Så der har vi noe positiv med spill lol
PSN= Bananz = Stem på meg!! vil ha 4 stjerner :O
  • 0
eller, Gears of war er ikke akkurat det lengste (rekord på normal: 4,2 timer)
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Siterer Jonas A D:
Gameboy Color var forresten drit bra. Pokemon ruler

Jeg har vært stor fan av pokemon selv, men er ikke så mye nå lengre
The Simpsons!
  • 0
Et game boy color spill som heter kirbys island eller noe såmt. Og en gammel klassiker Duke Nukem manhatten mayheim het det. Begge tok cirka 20 minutter maks når du ser etter alle tingene.
Våre fiender er oppfinnsomme og ressurssterke. Det er vi også. De slutter aldri å pønske ut nye måter å skade vårt land og vårt folk på. Det gjør ikke vi heller. George W. Bush
  • 0
Oioioi... Det må være Toy Story 2 til GBC, jeg var ferdig etter jeg hadde spilt i 45 min. JEG FØLER MEG SNYTT!
  • 0
Siterer Lightbringer:
Ehrgeiz må vel være det spillet jeg spilte kortest, men det var fordi det søg så vanvittig at over ti minutters sammenhengende spilletid ville forårsake kvalme og hodepine.


Citerer Laarz:
Citerer XXassassinXX:Lord of the rings the return of the king hack and slash som jeg og en venn runna på under en time men det er noe comboer du kan låse opp etter det da, så det er LITT mer

Det har jeg også og er nok det jeg har runda fortest å


Return of the King var i hvert fall lengre enn Two Towers, det MÅ være det korteste spill ever! Tar 2 timer å runde, og ikke en dritt med replay value!


har det ikke jeg
Haha, du har nettop kastet bort en liten del av livet ditt på å lese en setning i blå skrift! Lev vell videre! Månedens blogg i GR nr 64!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!