Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Kommer Halo Wars til å bli bra?


Gleder meg til Halo Wars.
Er stor fan av strategi spill, og syns det er en fet ide å lage et strategi spill ut av Halo serien..men, sist gang jeg prøvde et strategi spill på en konsoll ble jeg utrolig skuffet, selv om Pc versjonen var temmelig bra.

Så tror du Halo Wars kommer til å bli bra?
Tror du det kommer til å funke bra på Xbox'en?
  • 0
Nei ejg tviler sterkt på at Halo Wars blir bra, etter det ejg ahr sett på filmene virker combat systemet helt tragiskt i forhold til andre spill på makrede og at det er på konsoll gjør det ikke bedre, veldig godt konsept, men klarer ikke å holde følge med pcen
Buuuuuuurn!
  • 0
Har aldri vært fan av RTS på konsoll, men kanskje jeg gidder å kjøpe det om det får gode kritikker.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Enig der
  • 0
Sett en video som ligger på Live, der de viser frem hvordan ting funker. Det så veldig fett ut, Wartogen oppførte seg akkurat som i Halo osv. Tror det kan bli fett, det har iallefall alle muligheter til å bli det.
Ralph Wiggum "Super Nintendo Chalmers? I got carsick in your office"
  • 0
Det kan bli bra, eller så kan det hande at det bare selger pga halo navnet...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg tror det blir så bra som kontrollen tillater. Strategispill, spesielt RTS, føles veldig malplassert med kontroller. Menmen, det er jo Halo, og har det en god historie, så skaffer jeg meg nok det.
  • 0
I fucking hope its gonna be good! Elsker ett bra RTS
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
Digger RTS'er også, men er ikke stor fan av RTS'er på konsoll
  • 0
  • TWF
  • TWF
håper det blir bra.

jeg kommer nok til og kjøpe det på grunn av halo navnet.
halo er så gøy.
  • 0
Ensemble er pwner jo på strategi så med deres erfarne mannskap skal det nok gå bra, men jeg tviler på de vil få variasjon nok med typer bygninger og soldater. Det kommer helt garantert til å selge på navnet.
Mhmfphmpfhmmhp!!!!
  • 0
Ja det kommer nok til å selg pågrunn av navnet, men syns Halo-serien passer ganske bra til et Strategy spill.
  • 0
Siterer sakkosekken:
Nei ejg tviler sterkt på at Halo Wars blir bra, etter det ejg ahr sett på filmene virker combat systemet helt tragiskt i forhold til andre spill på makrede og at det er på konsoll gjør det ikke bedre, veldig godt konsept, men klarer ikke å holde følge med pcen


Liker tanken. Men på konsoll Hadde det vært en innebygget støtte for tastatur og mus fra USB portene på konsollen så ja! Helt klart, men uten...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
RTS er dritt på konsoll hvis det ikke er støtte for mus og tastatur.
Drækk me måte, fæst me måte. Kem i faen e måte?!
  • 0
Har kun prøvd et RTS på konsoll
Age of Empires 2...var utrolig kjedelig i forhold til Pc-Versjonen.
Men man vet aldri, kanskje de på en eller annen måte har klart å få Halo Wars til å bli like bra som RTS er på PC...kanskje..
  • 0
Skal nok ha det uansett om det er bra eller dårlig, da halo feelingen sikkert komme fram på en måte.
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
hvis en PC utgave er i tankene. Skal jeg vurdere det...
Hvorfor leser du dette?
  • 0
Jeg gleder meg stort til spillet og venter spent på til det kommer. Elsker RTS-spill og sluker disse rått og brutalt, men som Kennda J sier - håper også på en PC-versjon
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Jeg kommer nok til å kjøpe det til Xbox'en, men forventer ikke at det skal bli like fett som det ville blitt på PC
  • 0
Kjøper det kansje hvis det får bra karakter. Er glad i Halo så,og det ser litt fett ut.
  • 0
Jeg håper Halo Wars blir bra, jeg har tenkt å kjøpe det når det kommer så da...
"We interrupt this program to annoy you and make things generally irritating."- Monty Python's Flying Circus.
  • 0
Håper det blir bra Men tror End War blir bedre ;D Får se på anmeldelsen når den kommer...kanskje det blir kjøpt
So long suckersssssss.........
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!