Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Gears of War 2 tråden


tja.. pistoler tar av her da :p om en kan bruke den.. bruker heller standar pistolen en hammerburst jeg da kan jeg ha med saga i tilfelle mulig lagg oog =)

eneste som gjør meg irritert er 2piecere.. tyr til det selv i panikk, effektivt er det og..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Gleder meg til og kjøpe det , gjerne kontakt meg og forklar meg hva spillet handler om, det hadde vært fint
Skate fast, wreck shit
  • 0
Hva er favorittbanen deres?

Min er River og Mansion.
We could have arranged to have you carried
  • 0
Min er Jacinto.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
mansion er den aller beste syns jeg..

liker og jacinto, blood drive og stasis..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Mine er jacinto, blood drive og gridlock.
Men for å være ærlig, så er jeg ikke så glad i dette spillet online lenger siden det er så hjernedødt og meningsløst når alle går og plaffer hverandre ned med den unormale shotgunnen der...
Og så er jeg faktisk ganske enig med det Crazy Kraken sa.
  • 0
Canals, River, Avalanche og Under Hill
  • 0
offtopic: iharal3 er det denny crane? ligne litt :p


ontopic: kom i lvl30 igår! er ledig nårsomhelst på døgnet frem til søndag igjen!

gr nevermind <- er ikke pålogget på xboxen uten avtaler fra før av/ at venner er pålogga..

[email protected] <- døgnvakt
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Er i lvl 35
  • 0
Jacinto og Blood Drive <3
I suck.
  • 0
Jeg er 31, uten stress. Desto lengre man søker etter match (søkingen pågår) desto større sjanse er det for mindre lagg, og knall god latency.

Noe EPIC burde legge til, er muligheten til å velge hva man skal søke etter i matchmaking, a la Halo3 og CoD5. Søke etter locale, raskest, stabilt etc... Det er direkte kjipt å spille mot amerikanere som nyter godping, mens jeg har nesten 700ms på skudda mine. Grunnen til at jeg nesten ikke rørte spillet på 4måneder.

Jeg blir direkte frustrert av "slå -> Hagleskudd" comboen... Den fungerte også like godt på 1ern, men da var blindfire med hagla bedre, så ingen brukte den.
I Collect STD`s!
  • 0
37 nuh, fikk 6000xp på en submission igår så måtte jeg legge meg..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
noen som vil spille i dag eller???
jeg og noen kompiser setter vel igang rundt 23 eller midnatt i noen timer.
bare å henge seg med på public.
håper du blir med svenningen, du stakk jo i går
ps
turbo inferno er gten
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Mansion banen er huset til adam fenix right?
The D' is silent.
  • 0
Det skal være noe liknende hvertfall.
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Det ER huset hans tror jeg.
  • 0
Okei , Og banen "Tyro Station" er banen med RAAM på ?

På det toget.. Eller husker jeg feil
The D' is silent.
  • 0
Hm, ja det vil jeg tro.
  • 0
The D' is silent.
  • 0
Og blood drive er, eller var et sykehus.
  • 0
Jeg er lvl 50.
  • 0
Siterer soppen:
Jeg er lvl 50.

Nice! Du må være god...
  • 0
Siterer KIKKOKI:
Citerer soppen:Jeg er lvl 50.

Nice! Du må være god...


skal ikke motsi det, vet ikke om jeg har spilt med karen, men du trenger ikke være god for og være i høy level..

nærmer meg selv lv 38.. ikke spilt denne uka.
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
Siterer svenningen:
37 nuh, fikk 6000xp på en submission igår så måtte jeg legge meg..

Genial runde. Jeg satte ny rekord for mest poeng i en kamp. Vi fikk vel 11 000-12 000 poeng. Har fått litt over 10 000 i Annex noen ganger, men den submission-runden tok kaka.
  • 0
det var morro
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!