Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Gears of War 2 tråden


Siterer Crazy Kraken:
Elendig kvalitet jo! Ser jo nesten ikk ehva som skjer!


Trykk watch in HD ?
MW2 bitchies
  • 0
greit greit....
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
greit greit....


Flinke Kraken !
MW2 bitchies
  • 0
Han var ikke sååå god da...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
bare en level igjen nå, så er jeg ferdig på insane, til tider frustrerende vankelig
  • 0
Wow!
Jeg fant en dritgod bug for 2 dager siden
Den går ut på å bruke shield, bare med et gæver istedenfor pistol
Noen interressert i å høre hvordan?
I suck.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Siterer Gamergeek:
Wow!
Jeg fant en dritgod bug for 2 dager siden
Den går ut på å bruke shield, bare med et gæver istedenfor pistol
Noen interressert i å høre hvordan?


Sure give moi!
Hasta la-vista baby!
  • 0
Jo, finn deg et shield først
Ta fram pistolen din, og hold midten av den høyre tommelen på B og tuppen på X, det er den letteste måten.
Stå foran skjoldet, slik at du kan plukke det opp.
Trykk B og X veldig fort, omtrent samtidig som du trykker til venstre eller høyre på piltastene.
Det kan ta en stund å få det til ordentlig, men når du har klart det et par ganger går det fint.
På Xbox Live versus blir skjoldet usynlig for alle andre enn deg selv, så det er kanskje en god strategi
Hvis du gjør det med Longshot sniperen og du bruker zoom inn effekten, zoomer den ikke inn, så det er ikke en så god ide med den
I suck.
  • 0
Har sett det på youtube, men jeg får det ikke til.
Får prøve litt til da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er utrolig irriterende med folk som benytter seg av shield-glitchen. Den der shieldet blir usynlig. gaaaah.
På Pavillion kan man også bruke shieldet til å komme seg gjennom en vegg og inn i spawnen til fiendene (eller sin egen for den saks skyld).

FIX IT PLZZ.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Siterer Brightside:
Er utrolig irriterende med folk som benytter seg av shield-glitchen. Den der shieldet blir usynlig. gaaaah.
På Pavillion kan man også bruke shieldet til å komme seg gjennom en vegg og inn i spawnen til fiendene (eller sin egen for den saks skyld).

FIX IT PLZZ.


Gjør som de fleste med vett mellom øra, send de dødstrussler, avoid og filecomplaint !
MW2 bitchies
  • 0
Det har jeg faktisk ikke tenkt på.
Blir bare utrolig irritert, så whiner jeg litt på mic.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Siterer Brightside:
Det har jeg faktisk ikke tenkt på.
Blir bare utrolig irritert, så whiner jeg litt på mic.


De fleste som vi ser glitcher på public er som regels de som ligger nederst på listene også.. Er nok en sammenheng der

Nei glitcher man public og bruker det for å vinne, er det dødstrussel, avoid og file complaint!
MW2 bitchies
  • 0
Nå er det faen meg nok! Er så heftig lei de jævlene som jukser hele tiden! Utrolig mange bugs også og ofte endel bullet lag. EPIC, FIKS NÅ!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Nå er det faen meg nok! Er så heftig lei de jævlene som jukser hele tiden! Utrolig mange bugs også og ofte endel bullet lag. EPIC, FIKS NÅ!


Hehe, jeg bruker kanskje omlag en halvtime til en time, hver eneste dag kun på å avoide folk som glitcher, lag switcher osv.

Men ikke sliti noe med andre bugs eller lag de siste dagene faktisk, flaks med god connection og fulle partys
MW2 bitchies
  • 0
ENDELIG! De siste 5 kampene har vært lag free og (nesten) ingen jukset! De gangene Gears 2 funker optimalt, er det genialt!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg bruker Hammerburst, men jeg har lagt godt merke til at Lancer er massivt bedre online. Til og med, når man ikke bruker Chainsaw.

Jeg liker bare ikke Chainsaw-Frenzies.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Syns det er gøy jeg!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Det som er det styggeste med hele spillet jo! (Når man ikke tenker på LAG)

Man trenger ikke skillz i det hele tatt. En 9 år gammel drttunge, kan gå forover å holde inn B, å bli god til dette spillet.
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer Gamergeek:
Wow!
Jeg fant en dritgod bug for 2 dager siden
Den går ut på å bruke shield, bare med et gæver istedenfor pistol
Noen interressert i å høre hvordan?

lame.. folk som bruker det skulle ikke fått spille

Lagt til 2008-12-17 18:16:
Siterer Nantukoi:
Citerer Crazy Kraken:Nå er det faen meg nok! Er så heftig lei de jævlene som jukser hele tiden! Utrolig mange bugs også og ofte endel bullet lag. EPIC, FIKS NÅ!

Hehe, jeg bruker kanskje omlag en halvtime til en time, hver eneste dag kun på å avoide folk som glitcher, lag switcher osv.

Men ikke sliti noe med andre bugs eller lag de siste dagene faktisk, flaks med god connection og fulle partys

Det har eg merka ja har vel ikke vært heldige med de folka vi har spilt mot når eg har vært med da
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
Ja jeg vet at det er litt lame, men det utrolig gøy å bruke på Horde!!!
Har personlig aldri brukt det i public matches, for jeg har hatt den file complaint muligheten i bakhodet hele tiden
Så vær så snill og ikke se på meg som en av de idiotene som trenger bugs for å eie online
I suck.
  • 0
Siterer Gamergeek:
Ja jeg vet at det er litt lame, men det utrolig gøy å bruke på Horde!!!
Har personlig aldri brukt det i public matches, for jeg har hatt den file complaint muligheten i bakhodet hele tiden
Så vær så snill og ikke se på meg som en av de idiotene som trenger bugs for å eie online

ingen problem om du bruker det på horde da.. har ingenting i mot det egentligt, er bare du som sitter med enn dårlig følelse av at du egentligt ikke er så god som levelen viser ?
Men å bruke det mot andre på public er skikkelig lame
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
Har File Complainted nærmere 5 folk som har brukt bug'en siden sist jeg skrev på denne tråden
I suck.
  • 0
Siterer Gamergeek:
Har File Complainted nærmere 5 folk som har brukt bug'en siden sist jeg skrev på denne tråden

haha bra
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!