Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Gears of War 2 tråden


Tror det skal være to søyler der med et tak over, hvis du gjemmer deg der (helst i coop) så klarer du å ta reaverene lett. De vanelige folka løper nemlig ikke dit og reaveren setter seg fast hvis den prøver å gå under taket.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
GoW2 har den mest laggy onlinen jeg noen gang har spilt, og de få gangen det ikke lagger så blir jeg host og nette mitt er ikke bra nok til å hoste 10 i GoW.

og ja jeg har bra nett, jeg spiller big team på Halo3 med grønn bar
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Tror det skal være to søyler der med et tak over, hvis du gjemmer deg der (helst i coop) så klarer du å ta reaverene lett. De vanelige folka løper nemlig ikke dit og reaveren setter seg fast hvis den prøver å gå under taket.


Husker ingen søyler med tak over Men skal prøve, takk Men det blir ikke så lett da på singleplayer siden Dom ikke klarer å finne cover. Han er så jævla "DOM" i blant.
  • 0
Hm, visst at jeg husker rett så er det bare å holde Locustene borte fra spakene som kontrollerer noen typer cover.
Og så kan det avogtil være lurt å gå fram og la dem komme, og så løpe tilbake og skyte longrange, det virker iallefall med meg
I suck.
  • 0
  • Yayo
  • Yayo
Angående dette med multiplayer, så har ikke jeg spilt en eneste match online ennå.

Hvorfor? Fordi jeg finner faen ikke noen å spille med.
Har prøvd alt fra Wingman til Horde, men det kommer ingen spillere opp.

Til alle de som sier at man må spille mer for å nyte matchmakingsystemet:

Hvordan kan jeg spille mer når jeg ikke får noen å spille med?
You better check yourself, before you wreck yourself
  • 0
Siterer Arkus:
GoW2 har den mest laggy onlinen jeg noen gang har spilt, og de få gangen det ikke lagger så blir jeg host og nette mitt er ikke bra nok til å hoste 10 i GoW.

og ja jeg har bra nett, jeg spiller big team på Halo3 med grønn bar


Det er bare med ditt nett som suger Når jeg gamer GoW 2 så lagger det aldri

Så det er nok bare ditt nett som ikke takler GoW 2
De sa jeg hadde uvanlig høy IQ. Jeg hadde ingen anelse om hva IQ var, men siden de smilte, smilte jeg tilbake.
  • 0
Har selv aldri noe problemer med hverken lag, eller å finnne folk. Lut lei folk som klager på spillet for en feil som åpenbart ligger på dems side av alt det her.

Til de som ikke engang finner noen å spille med, sjekk NAT innstillingene dine på routern! GoW2 krever friflyt inn og ut for å funke bra, om ikke for å funke i det heletatt. Sett xboxen med fast IP som DMZ også, sjekk The Heretics tråd ang dette. ( http://www.gamereactor.no/forum/?forum=16&thread=7234&page
=1
)

Ang lag, for øyeblikket er det ingen konkret fiks for det, det er ikke GoW2 sin feil, heller ikke brukerne. Dette kommer 100% ann på hvem som blir plukket ut som host, og hvor DU er i verden i forhold til hosten. Om DU lagger når DU er host, er det værtfall ikke GoW2 sin feil. Sjekk NAT og DMZ settings.

Eneste rådene her er rett og slett og spille på tider det er logisk at folk nært deg spiller, for å minske sjansen å havne med f.eks amerikanere eller australiere. Spill i party, for å minske tiden det tar å finne folk å spille med og mot. Åpne NAT, og sett xboxen som DMZ. Oppgradere linja di? Og vente til Epic lanserer region styrt matchmakeing (under progress, akuratt nå).


Personlig, som nevnte minst hundre ganger tidligere i denne tråden, jeg har stortsett aldri lag, on eller off host, eneste er om det er virkelig dårligere hoster(1-2 ganger daglig kanskje). GoW2, akuratt som en'ern, krever uhyre mye linje, så kraftige linjer og gode router settings er highly recommended.

Have fun !

Lagt til 2008-11-30 04:34:
Siterer Master_bandit:
Citerer Crazy Kraken:
Tror det skal være to søyler der med et tak over, hvis du gjemmer deg der (helst i coop) så klarer du å ta reaverene lett. De vanelige folka løper nemlig ikke dit og reaveren setter seg fast hvis den prøver å gå under taket.


Husker ingen søyler med tak over Men skal prøve, takk Men det blir ikke så lett da på singleplayer siden Dom ikke klarer å finne cover. Han er så jævla "DOM" i blant.


M_B, jeg syns det er impressive av deg å ha kommet deg så langt på insane helt alene jeg! Satt fast der vi også,co-op, leeenge. Har vel stortsett ingen virkelig gode tips, bare hold deg på avstand, la de komme mot deg, og bruk så mye cover som mulig. Prøv å iallefall få de fra en rettning, back against the wall eller noe, lykke til!
MW2 bitchies
  • 0
Jeg vant nettopp spillet på Hardcore det føles godt GoW2 Beste spillet som finnes!
  • 0
Siterer Matsis:
Jeg vant nettopp spillet på Hardcore det føles godt GoW2 Beste spillet som finnes!


Ja, er det ikke?

*Sjekker spillsamlingen*
Vi har jo halo 3 også da...
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Arghhhh! Insane er noe helvetes slit noen ganger!
Det området der Jack sender ut beacon er jævlig! I hates tickers!
Haters gon' hate
  • 0
Klarte den delen

Siterer Nantukoi:
M_B, jeg syns det er impressive av deg å ha kommet deg så langt på insane helt alene jeg! Satt fast der vi også,co-op, leeenge.


Har klart Geow 1 på insane alene så selvsagt må 2'ern bli klart på insane alene
Klarte den delen nå og har kommet meg et godt stykke videre.
  • 0
Andre som sliter med matchmaking i dag? Tok maks 1 minutt for å finne et party i går/natt, men i dag går det 20min for og i det hele tatt joine men jeg disonnecter før lobbyen..
Bla bla bla...
  • 0
Ikke noe merkbart her, går fort som alltid !
MW2 bitchies
  • 0
Er det noen her som får til å spille online med strict NAT?
Heihei
  • 0
Fikk ikke en gang til å spille med ett par kompiser jeg Men har ikke fått prøvd på nytt enda da. Også suger linja vår

Siterer AcH Clawed:
Citerer Matsis:Jeg vant nettopp spillet på Hardcore det føles godt GoW2 Beste spillet som finnes!

Ja, er det ikke?

*Sjekker spillsamlingen*
Vi har jo halo 3 også da...


Hm... GeoW 2 er bra, men ikke på langt nær verdens beste, og halo 3 kan ta seg en bolle. Stopp diskusjonen der, jeg måtte bare få lov til å si det.

Ser i allefall stygt ut for online delen min da, dersom den krever sterk linjeXD

Men syntes nesten ikke spillet var brutalt nok jeg Har spilt mye GoW2 i det siste (merk forskjellen på GoW og GeoW....) og der snakker i brutalitet der Men umulig å få frem samme mengde brutalitet i ett TPS da...
SPOLER ALERT
Likte biten med markenXD Seriøst, det å bokstavelig talt være på randen av å drukne i BLOD er seriøst det mest ekstreme jeg har opplevd i ett spill tror jegXD Drenched in blood again! Også er jeg skuffet over at de sensurerte klippet hvor kona til Dom ble drept. Skulle vært voldeligere filmklipp i grunn...
SPOILER ALERT
http://awesomeomtaler.blogspot.com/
  • 0
SLUTT Å SPOILE!
  • 0
Siterer verbatim:
Fikk ikke en gang til å spille med ett par kompiser jeg Men har ikke fått prøvd på nytt enda da. Også suger linja vår

Citerer AcH Clawed:
Citerer Matsis:Jeg vant nettopp spillet på Hardcore det føles godt GoW2 Beste spillet som finnes!

Ja, er det ikke?

*Sjekker spillsamlingen*
Vi har jo halo 3 også da...


Hm... GeoW 2 er bra, men ikke på langt nær verdens beste, og halo 3 kan ta seg en bolle. Stopp diskusjonen der, jeg måtte bare få lov til å si det.

Ser i allefall stygt ut for online delen min da, dersom den krever sterk linjeXD

Men syntes nesten ikke spillet var brutalt nok jeg Har spilt mye GoW2 i det siste (merk forskjellen på GoW og GeoW....) og der snakker i brutalitet der Men umulig å få frem samme mengde brutalitet i ett TPS da...

Likte biten med markenXD Seriøst, det å bokstavelig talt være på randen av å drukne i BLOD er seriøst det mest ekstreme jeg har opplevd i ett spill tror jegXD Drenched in blood again! Også er jeg skuffet over at de sensurerte klippet hvor kona til Dom ble drept. Skulle vært voldeligere filmklipp i grunn...


Folk har forskjellige meninger vet du, selvom du syns en ting, kan andre syns noe helt annet !
MW2 bitchies
  • 0
Siterer Nantukoi:
Ikke noe merkbart her, går fort som alltid !

hmm, lagget jo flere ganger når vi har spilt
Meg: Everybody! Guess what I am? Stewie: Hm, the end result of a drunken back-seat grope-fest and a broken prophylactic?
  • 0
Redigerte det der for deg Verbatim, bare vær mer forsiktig neste gang.

Vurderer også å sette en spoiler ved siden av tittelen på denne tråden her snart. Bare vær forsiktige med hva dere sier folkens, så slipper jeg det.
  • 0
Siterer toii69:
Citerer Nantukoi:
Ikke noe merkbart her, går fort som alltid !

hmm, lagget jo flere ganger når vi har spilt


Jeg slet ikke med noe særlig merkbar lag i hele går,det er alltid ett parr rundt man lagger pga dårlig host, ellers lite, det var spørsmålet hans
MW2 bitchies
  • 0
Er det helt sikkert at det blir en 3er? Rundet nettopp spillet og syntes ikke at det såg sånn særlig ut at det kom til å bli en 3er.
"Nemo me Impune Lacessit" - ("No one harrases me and gets away with it")
  • 0
Hva i huleste, historien er jo ikke på langtnær ferdig! Du kan UMULIG ha sett etter rulleteksten iallefall
Selvfølgelig kommer det minst ett spill til, om ikke to!

Ta en titt på Gears of War filmen tråden, og les postene mine rundt storyen der!
MW2 bitchies
  • 0
SPOILER SPOILER SPOILER

Da sitter jeg fast igjen, og det med Skorge. Av en eller annen grunn så blir jeg drept av pillar'ne han sager av uansett om jeg er på andre siden av banen. Virker som om de følger etter meg uansett at de faller rett ned. Hvis jeg er veldig heldig så blir jeg ikke truffet, men likevell dør jeg fordi våpenet han bruker rett etterpå er jævla sterk og hans accuracy er på topp..
Har prøvd 999 ganger nå, men får det ikke til.
Får vell bare prøve igjen og igjen.
Skal ikke gi meg så lett.

SPOILER SPOILER SPOILER
  • 0
  • Missing Avatar
  • GOW2
har noen sett hva som skjer etter rulleteksten? hva tror dere om det? det er helt klart at det kommer flere GOW spill. gleder meg sykt til å se fortsettelsen
  • 0
Selfølgelig kommer det fler, hvertfall ett.
jeg liker sjøpølsa
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!