Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Gears of War 2 tråden


Siterer remote:
Hehe. Følte bare for å nedkjempe skrytet litt. Men jeg vil uansett tro at det er imponerende. Søvn er vel nedprioritert?

Er ikke imponerende, ikke med tanke på at det faktisk er folk alt som har achievementen. Søvn har heller ikke vært veldig nedprioritert, har ikke sittet opp en lengre til to på natta, dog synes jeg GeoW 2 er litt kjedelig å spille i lengden. Ihvertfall alene, og siden jeg for øyeblikket sitter uten nett, så...
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Kunne spilt det i timesvis online og singleplayer Finnes ikke bedre spill
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer remote:
Ikke mer, nei?

Har nesten rundet spillet nå da. Er vel litt ut i act 5, også har jeg spillt gjennom 2 acts på split-screen co-op, samt local multiplayer og en del Horde. Så det blir nok en del kills ja.

liker du gears da??
Men uansett, noen som vil spille litt gears 2 kan adde meg : CrazySoldier11
Håper vi kan få noen kamper siden matchmaking systemet for public match sucks.
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Siterer Sony-ElectroVision:
Citerer The Heretic:
Citerer remote:
Ikke mer, nei?

Har nesten rundet spillet nå da. Er vel litt ut i act 5, også har jeg spillt gjennom 2 acts på split-screen co-op, samt local multiplayer og en del Horde. Så det blir nok en del kills ja.

liker du gears da??
Men uansett, noen som vil spille litt gears 2 kan adde meg : CrazySoldier11
Håper vi kan få noen kamper siden matchmaking systemet for public match sucks.



Kan ikke helt se hvordan du syns det systemet sucks. Det tar din skill, og matcher den mot andre for å finne passende folk å spille mot.

Men ting du kan gjøre for å speede systemet opp er å ha alle mapsene (ofcourse), samle kompiser og venner i party, da slipper du tiden det tar å finne spillere til ditt lag. Husk at Gears of War 2 er et lagbasert taktisk spill som er ment å spilles sammen med folk du kjenner og er god med, ikke randoms. For de beste resultatene og opplevelsene iallefall..

Du kan også prøve playlistene Players choise eller Territories, det er playlistene med flest folk. Også flest folk som spiller mellom 12.00 til rundt 21.00 utifra helgen iallefall.

En siste ting, som kanskje er den viktigste av dem alle, sjekk NAT innstillingene dine på routern din. Gears 2 krever temmelig mye linje, og du vil ikke finne særlig mange matcher om routern din ikke er på topp.

Er personlig kjempe fornøyd med det brutale TrueSkill systemet, leaderboards rankingen og matchmakeingen.
MW2 bitchies
  • 0
visst noen vil spille, horde helst.. eller hva som helst egentligt..
legg til Henningz0r
Im sorry, i can`t hear you over the sound of how awesome i am
  • 0
Mine NAT instillinger står på strict
  • 0
Siterer Aksdal:
Mine NAT instillinger står på strict


Da er det nok veldig lurt å åpne dem, om du skal finne noen games særlig fort.
MW2 bitchies
  • 0
Siterer Nantukoi:
Citerer Sony-ElectroVision:
Citerer The Heretic:
Citerer remote:
Ikke mer, nei?

Har nesten rundet spillet nå da. Er vel litt ut i act 5, også har jeg spillt gjennom 2 acts på split-screen co-op, samt local multiplayer og en del Horde. Så det blir nok en del kills ja.

liker du gears da??
Men uansett, noen som vil spille litt gears 2 kan adde meg : CrazySoldier11
Håper vi kan få noen kamper siden matchmaking systemet for public match sucks.



Kan ikke helt se hvordan du syns det systemet sucks. Det tar din skill, og matcher den mot andre for å finne passende folk å spille mot.

Men ting du kan gjøre for å speede systemet opp er å ha alle mapsene (ofcourse), samle kompiser og venner i party, da slipper du tiden det tar å finne spillere til ditt lag. Husk at Gears of War 2 er et lagbasert taktisk spill som er ment å spilles sammen med folk du kjenner og er god med, ikke randoms. For de beste resultatene og opplevelsene iallefall..

Du kan også prøve playlistene Players choise eller Territories, det er playlistene med flest folk. Også flest folk som spiller mellom 12.00 til rundt 21.00 utifra helgen iallefall.

En siste ting, som kanskje er den viktigste av dem alle, sjekk NAT innstillingene dine på routern din. Gears 2 krever temmelig mye linje, og du vil ikke finne særlig mange matcher om routern din ikke er på topp.

Er personlig kjempe fornøyd med det brutale TrueSkill systemet, leaderboards rankingen og matchmakeingen.


jaja, du har et poeng, men hvis du spiller alene, skal det ikke ta et kvarter å finne match.
Har holdt meg noenlunde til privat matcher nå med det første. Har ikke spilt det så mye ettersom jeg jobbet 22 timer i helgen

Har nok spilt gears of war en del så vet hva det går ut på
HEy,Hey.Vært medlem siden March 06.Join GR¨s360 klan da vel.See you at live
  • 0
Siterer Sony-ElectroVision:
jaja, du har et poeng, men hvis du spiller alene, skal det ikke ta et kvarter å finne match.
Har holdt meg noenlunde til privat matcher nå med det første. Har ikke spilt det så mye ettersom jeg jobbet 22 timer i helgen

Har nok spilt gears of war en del så vet hva det går ut på


Nei det er jeg helt enig i, men har ikke opplevd at det har tatt så lang tid selv. Pleier å ta mellom 30sec-3minutter for oss. Kommer jo helt ann på playlisten og hvor mange som spiller, selvfølgelig.

En ting som fikk ting til å gå veldig mye raskere i matchmakeingen er å sette 360'en din som " Default DMZ Server" på routern. Da simulerer routern situasjonen hvor 360 er utenfor nettverket ditt, og har direkte tilgang til nettet, uten å gå gjennom evt firewall og sikkerhets systemer på routern. Med pc'er er ikke dette helt trygt, da den er helt åpen for andre, men for 360'en har ikke dette noe å si da de ikke kan hackes på den måten at andre kan gjøre skade på maskinen din.
MW2 bitchies
  • 0
Hvordan sjekker jeg sånne opplysninger, og hvor skifter jeg på de (router greiene du pratet om?) Jeg spilte online på Søndag og den fant players med en gang. Men vil jo gjerne ha alt på topp ikke sant
jeg liker sjøpølsa
  • 0
bare må ha det ass gleder meg

Lagt til 2008-11-11 17:48:
gears of war er det beste action spillet noensinne
  • 0
Ble ferdig med singelplayeren idag, på hardcore til-og-med
Syns at Gears 2 er mye bedre enn 1'ern egentlig.
  • 0
gears 2 er dobbelt så bra som gears 1!!!!

akkurat det en etterfølger skal være.
  • 0
Ble ferdig i stad jeg og! Det er egentlig ingen ting å klage på! Superb spill, og spilt litt online nå. Har ikke de problemene noen her har. Prøvde Wingman i stad, det var fett! Selvom vi ikke kjente hverandre eller brukte mic. sammarbeidet vi sykt bra. Gleder meg til å spille det med en venn.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Kommer meg ikke lengere... Etter min første gjennomgang på normal vanskelighetsgrad så gikk jeg for "Insane", den aller verste, men jeg kommer meg faen ikke videre. På første banen (etter prologen) så kommer det en (riever? ) og dunker borti kjøretøyet. 3 ganger så er kjøretøyet ødelagt. Ok, men det går ikke ann å drepe den! Ikke på singleplayer i hvertfall. Har prøvd og prøvd og turreten gjør lite og har prøvd 20 ganger med den og har truffet på alle skuddene også.
Shotgun og lancer, ingen nytte der heller. Granater begynner vi ikke med så det går heller ikke ann..
Ideer, anyone?
  • 0
Jeg klarte det på insane på første forsøk jeg! Først skyter du pilotene, kjapt, og då skuter du BARE på hodet til dingsen. Coop er også greit, då burde det gå uten problemer...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Jeg klarte det på insane på første forsøk jeg! Først skyter du pilotene, kjapt, og då skuter du BARE på hodet til dingsen. Coop er også greit, då burde det gå uten problemer...


Ja, du spillte co-op da?
Har prøvd det du sier, men det går bare ikke. Piloten dør fort og han andre bak der faller bare av, men jeg skyter som rambo på hode til monsteret men han nekter å dø, og det hjelper ikke når turreten blir varm hele tiden.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Kommer meg ikke lengere... Etter min første gjennomgang på normal vanskelighetsgrad så gikk jeg for "Insane", den aller verste, men jeg kommer meg faen ikke videre. På første banen (etter prologen) så kommer det en (riever? ) og dunker borti kjøretøyet. 3 ganger så er kjøretøyet ødelagt. Ok, men det går ikke ann å drepe den! Ikke på singleplayer i hvertfall. Har prøvd og prøvd og turreten gjør lite og har prøvd 20 ganger med den og har truffet på alle skuddene også.
Shotgun og lancer, ingen nytte der heller. Granater begynner vi ikke med så det går heller ikke ann..
Ideer, anyone?



samme problem har jeg ga bare opp etter ca 20 min
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Haha, sitter å sliter med Horde på wave 20 jeg. Gears n00bing FTW! Og det var på split-screen i tillegg. Gøy og eie botene på training grounds da på insane.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Det burde virkelig ikke være noe særlig problem med den reaver'en der. Skyt direkte i hodet på reavern, der det ikke er armor med turreten. Går den varm bare hold nede RB for å kjøle den ned. Har gjort det både på singleplayer og co-op på Insane.

Men det skal også sies at Insane i GOW2 virkelig er INSANE til tider. Det gir virkelig til og med de mest hardbarka GOW'erne en utfordring.

Det er mulig(selvfølgelig), så bare prøv og fail til du lykkes. Co-op gir jo også selvfølgelig bedre resultater!
MW2 bitchies
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Spillte vel gjennom en god del av spillet nå med en kompis, og synes det var ganske morsomt. Skal etterhvert kjøpe spillet og systematisk gå gjennom horde og alle campaign-oppdragene. Spillet var til min overraskelse veldig appellerende til meg. Ganske rart da jeg ikke helt likte Gears of War 1.
  • 0
Synes heller ikke enern var noe spesiell, men 2ern er noe av det beste jeg har spilt. Merkelig
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Siterer The Heretic:
Haha, sitter å sliter med Horde på wave 20 jeg. Gears n00bing FTW! Og det var på split-screen i tillegg. Gøy og eie botene på training grounds da på insane.


synnes Wave 50 var skuffende lett, prøvd den på insaine....er ikke mulig å klare det!
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Arkus:
Citerer The Heretic:
Haha, sitter å sliter med Horde på wave 20 jeg. Gears n00bing FTW! Og det var på split-screen i tillegg. Gøy og eie botene på training grounds da på insane.


synnes Wave 50 var skuffende lett, prøvd den på insaine....er ikke mulig å klare det!


Hvilken vanskelighetsgrad klarte du Wave 50 da ?

Horde skal spilles på Insane med 4 kompiser !
MW2 bitchies
  • 0
Siterer Master_bandit:
Kommer meg ikke lengere... Etter min første gjennomgang på normal vanskelighetsgrad så gikk jeg for "Insane", den aller verste, men jeg kommer meg faen ikke videre. På første banen (etter prologen) så kommer det en (riever? ) og dunker borti kjøretøyet. 3 ganger så er kjøretøyet ødelagt. Ok, men det går ikke ann å drepe den! Ikke på singleplayer i hvertfall. Har prøvd og prøvd og turreten gjør lite og har prøvd 20 ganger med den og har truffet på alle skuddene også.
Shotgun og lancer, ingen nytte der heller. Granater begynner vi ikke med så det går heller ikke ann..
Ideer, anyone?


Nå klarte jeg det, men nå sitter jeg fast på andrebane, på slutten der.. Skal skyte den brumaken. Blir hele tiden sprengt, også når jeg prøver å hoppe unna for andre gang fra turreten..
Ideer, noen?

PS: Takk til Nantukoi som sa at man kunne holde nede RB. Det visste jeg ikke
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!