Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

Den ultimate Gears of War 2 tråden


good luck with that
  • 0
men er det bare fiender generelt? eller er det kun ordentlige folk online?
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
det sto "Kill 100,000 enemies, total, across all modes" så det betyr vel alt?
  • 0
Siterer Rampage Jackson:
sikkert en hardcore nerd som kommer til og spille dag og natt for og klare det først


AKA CeroX.
  • 0
jeg skal bli den første i verden til å få den
From each according to his ability, to each according to his need
  • 0
Siterer Hl2 fan:
det sto "Kill 100,000 enemies, total, across all modes" så det betyr vel alt?


bare å nerde horde da tror det blir dritvanskelig! Cliff B er ikke lengre enn level 27 sjøl lissom
ETTER AT JEG BEGYNTE MED VITAPRO SNAKKER JEG BARE MED UTESTEMME!
  • 0
Siterer Caveman:
Citerer Rampage Jackson:
sikkert en hardcore nerd som kommer til og spille dag og natt for og klare det først


AKA CeroX.


Haha. Selvfølgelig Lasse!
Skal få alle drittungene i Amerika som tror at de er noe til å grine. Men 100 000? Jeg brukte lang tid nok på 10 000. Men det står jo "any mode", så har en teori om at kills i Campaign, Horde etc. teller....
Jeg sparker rompe
  • 0
blir det en 16+ versjon??? synes jeg hørte snakk i det
  • 0
Vet at det ihvertfall er snakk om en barnevennlig versjon. Uten blodeffekter og lignende.
Jeg sparker rompe
  • 0
Blod og gjørr er jo det som gjør Gears til det ekstreme. Uten det blog og gørr er spillet useless.
  • 0
Enig. Og hva hjelper det med å ta bort blodet når motorsagen fortsatt er der?
Skal du bare sage en en fyr og så faller han død om uten at det skjer noe mer?
Jeg sparker rompe
  • 0
Siterer CeroX:
en teori om at kills i Campaign, Horde etc. teller....


Når en hypotese har blitt styrket gjennom flere forsøk og eksperimenter, da kan man kalle det en teori. Men hypotesen din må kune falsifiserer, noe som er ganske enkelt siden din såkalte "teori" har ikke noe sterkt grunnlag. Etter min research mener jeg at hypostesen din er feil, og hvis flere er enige forkaster vi hypotesen din.

Kjeder meg ikveld

Og for å ikke komme offtopic: Gears of War 2 ser kult ut
  • 0
Ja, man kunne jo velge å skru det av og på i 1ern, da kom det jo bare en hau med gnister og så falt locusten pladask om...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
hehe har alltid hatt en våt drøm om å sage opp en locust mens solen og reinbuen lyste opp bakgrunnen..........
XBL: iR0N M4N MP PSN: WannabeKrokianer [They call me evergreen, I got leafs all year round]
  • 0
Siterer Pouge:
Citerer CeroX:en teori om at kills i Campaign, Horde etc. teller....



Når en hypotese har blitt styrket gjennom flere forsøk og eksperimenter, da kan man kalle det en teori. Men hypotesen din må kune falsifiserer, noe som er ganske enkelt siden din såkalte "teori" har ikke noe sterkt grunnlag. Etter min research mener jeg at hypostesen din er feil, og hvis flere er enige forkaster vi hypotesen din.



Kjeder meg ikveld



Og for å ikke komme offtopic: Gears of War 2 ser kult ut


Du har ikke mye å gjøre etter å ha rodd en båt hele dagen? Jeez Magnus.
  • 0
Hvis noen velger å kjøpe denne 16+ versjonen for å så gi spillet elendig kommentar.
God help you!
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer zelda7:
Hvis noen velger å kjøpe denne 16+ versjonen for å så gi spillet elendig kommentar.
God help you!


Enig !

Synes at det er utrolig hvor mye dem klarer å skvise ut av 360'en, dette ser like pent ut - viss ikke penere - enn de nye PS3 spilla

All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hvorfor ikke bare la det være slik som det var i eneren? Da kan du jo velge å slå det av/på uten å måtte gå å kjøpe samme spillet om igjen....
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Kanskje fordi da kunne vedkommende bare skrue på blod og slikt med en gang foreldrene går ut av rommet skjønner?
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Siterer Taxter:
Citerer Pouge:Citerer CeroX:en teori om at kills i Campaign, Horde etc. teller....



Når en hypotese har blitt styrket gjennom flere forsøk og eksperimenter, da kan man kalle det en teori. Men hypotesen din må kune falsifiserer, noe som er ganske enkelt siden din såkalte "teori" har ikke noe sterkt grunnlag. Etter min research mener jeg at hypostesen din er feil, og hvis flere er enige forkaster vi hypotesen din.



Kjeder meg ikveld



Og for å ikke komme offtopic: Gears of War 2 ser kult ut

Du har ikke mye å gjøre etter å ha rodd en båt hele dagen? Jeez Magnus.


Fritids om kvelden FTW!

Forresten, Lasse, skal du begynne å spille Gears igjen? Varme opp litt før 2eren? Må få med CeroX vett, og JooP + flere som jeg ikke kommer på nå !
  • 0
Siterer -sebastian-:
Kanskje fordi da kunne vedkommende bare skrue på blod og slikt med en gang foreldrene går ut av rommet skjønner?


Tenkte jeg ikke på
"I'm a dude, playing dude, disgusied as another dude!"
  • 0
Looks pretty schmexy to meeh! :3
  • 0
Spillet ser så vanvittig drøyt kult ut. med tanke på hvor kult eneren var, så blir ikke dette noe mmindre epic xD
:temurof i rutangis
  • 0
Nå har jeg forhåndsbestilt spesialutgaven!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!