Norsk
Nyeste
Atrás

Spill

Stedet for generell spilldiskusjon

spill-ønsker som du vil få innfridd?


har du noen spesielle spill som du alltid har ønsker deg? men aldri fått tak i?

jeg prøver å samle på final fantasy serien og jeg har prøvd i nesten 4 år å få tak i ff 7.

tror jeg endelig kan bestille snart ( faren min er litt snodig på sånne ting over internett.......... )

for ikke så lenge siden greide jeg å skaffe meg final fantasy origins til psone. dermed to nye spill til samlingen.

men det er meg å min ff-mani..

hva slags spill samler dere på? eller prøver å få tak i?
har dere fått et spill nylig som dere har strevet etter?

post dem her alle slags konsoller, formater, sjangre er tillat. til og med brettspill ...
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Har fått mitt oppfylt, red alert 3.
"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
AC men det er 18 så jeg får det ikke
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
AC men det er 18 så jeg får det ikke

Ikke jeg heller, engentlig..
er gjemt nederst i spill skuffen nå
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg har sett AC med 16+ på coveret flere steder jeg
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
tror det blir crisis core... har altid ville vite mer om hva som skjedde med zack osv før FFVII... og fable 2 da
Bygones
  • 0
Jeg satser på Fable 2 jeg og
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
ah, mange spill i japan gitt... crisis core er noe jeg ønsker, yess.....

men å lære seg japansk er visst ikke barebare.... det eneste jeg kan SKRIVE på japansk som har en mening er "jeg er".... kommer ikke særlig langt med d.

mange bra spill som aldri har kommet ut av japan.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Warcraft 4! Det hadde gjort seg det
Blå...
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Warcraft 4! Det hadde gjort seg det

Amen
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Skal kjøpe meg hele Heroes of Might & Magic serien^^
"Aim towards the enemy" - Instruction printed on US rocket launchers
  • 0
har ikke prøvd noe av heroes of might and magic spillene. ??/10?
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Håper at ff 7 kommer ut på ps3, det hadde vært så deilig.
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Ønsker meg den "internasjonale" versjonen av FF12...som ironisk nok bare finnes i Japan lol.

Ellers ønsker jeg meg en helt ny ripefri utgave av FF9. Har nå kjøpte 2 kopier som lizzm skulle være som "nye" eller Mint men som har masse riper i CDene. Heldigvis fikk jeg solgt dem for mer enn jeg kjøpte dem for lol, men gidder ikke å prøve meg mer på FF9 nå.

Ellers har jeg det meste, men jeg skulle ønske SE ga ut en samleversjon med alle FF spillene oppdaterte til HD kvalitet( de gamle spillene ser ræva ut på HDTV).
This is great banter, it really is.
  • 0
Jeg håper på Mario Kart DS 2

Men jeg gleder meg til Mario Kart Wii da
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
får ikke KOTOR på xbox lenger
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
Jeg glemte å si at jeg gleder meg enormt til KOTOR 3! Blir bare så bra.
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Warcraft 4! Det hadde gjort seg det


Jah!
Buuuuuuurn!
  • 0
Siterer sakkosekken:
Citerer Aleksander_M:
Warcraft 4! Det hadde gjort seg det


Jah!


skal spille WCIII nå
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
  • 0
du spiller devil may cry 3. akkurat nå kokiri....jeg spiller på battle.net
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Min er oppfylt. skate. 2
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
åh?

Vet du at skate 2 kommer?
Kilder?
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Los
  • Los
Har lenge ønsket meg et Oblivion-aktig RPG satt til The Forgotten Realms. Alle mine ynglings karakterer skulle vært der, og alle byene. Ikke fast-travel, men mulighet for å seile med skip eller ri. Det skulle vært flere store quests å løse, i stede for en mainquest. Og mange små oppgaver å utføre.

Ønsker det mest fordi jeg som oftes ikke har tolmodigheten til å spille igjenom spill som Baldurs Gate og lignende, men jeg elsker universet og historiene
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Siterer Taxta:
åh?

Vet du at skate 2 kommer?
Kilder?


http://www.dagbladet.no/kultur/2008/02/13/526843.html

Er ikke helt sikkert, men håper det. Det er jo EA. De lager masse oppfølgere
"I know where I'm going and I know the truth, and I don't have to be what you want me to be. I'm free to be what I want" - Muhammad Ali
  • 0
Ah!
Ja. Er vell ganske sikker på at vi vil få se skate 2 til neste jul.
EA
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!