Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Trening- og kostholdstråden


Ah, skal trene litt idahahahah kødda skal jo seff ikke det
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer fattigmann:
Ah, skal trene litt idahahahah kødda skal jo seff ikke det


Hvis vi ikke hadde hatt bil eller buss, ville vi ikke trengt å trene heller.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Høres ut som den optimale sammensetningen. Finnes det noe brød som har den kombinasjonen?


Vi fant faktisk brød i butikken med bygg. Bare rundt 11% bygg, men det er jo bedre enn ikke noe og ellers var brødet grovt. Litt kompakt brød, men godt.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Da har jeg smått begynt å jogge Så nå framover så blir det en blanding av å trene på Avancia 3 dager i uka og bytte på å sykle/jogge ellers ute Og hvis jeg greier å holde meg unna godis i ukedagene og spise noen lunde riktig mat så kommer jeg meg nok i form ganske fort
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Vi fant faktisk brød i butikken med bygg. Bare rundt 11% bygg, men det er jo bedre enn ikke noe og ellers var brødet grovt. Litt kompakt brød, men godt.


Hvis jeg skal begynne å bake brød, skal jeg i alle fall prøve den sammensetningen du snakket om.

Siterer Music og Gameiac:
Da har jeg smått begynt å jogge Så nå framover så blir det en blanding av å trene på Avancia 3 dager i uka og bytte på å sykle/jogge ellers ute Og hvis jeg greier å holde meg unna godis i ukedagene og spise noen lunde riktig mat så kommer jeg meg nok i form ganske fort


Det høres bra ut. Si fra om du trenger noen råd eller tips.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Det høres bra ut. Si fra om du trenger noen råd eller tips.


Det skal jeg gjøre
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
I dag bestemte jeg meg for å være skikkelig crazy (noe jeg veldig sjeldent egentlig er derfor er navnet mitt her noe ironisk, uansett...) så jeg bestemte meg for å ta en liten joggetur nå som influensaen endelig slipper tak i kroppen. Men ikke en hvilken som helst joggetur, å nei, jeg jogget barfotløping uten sko! (Haha)

Det var en morsom opplevelse! Det var kaldt og gjørmete, men det gjorde liksom ikke nå å bli møkkete. Det var også overraskende behagelig (bortsett fra små strekk med grus eller tynne røtter) og jeg kjente ikke noe til beinhinnebetennelsen!

Turens høydepunkt var nok da jeg jogget forbi en barneskole klasse (som sikkert hadde vært på tur) og barna var jo rett og slett sjokkert over at jeg jogget uten sko. Kommentarer som: "Hei, hvor er skoene dine?!", "Har du ikke sko eller??", "Hei dere se på han der, han løper uten sko!!", "Han mannen er helt gæærn! Han løper barbeint! Se på han da!" ble ropt ut og alle snudde seg rundt i forvirring for å se på minne møkkete føtter. Lærerne derimot så veldig strenge ut og så bare "Hysj nå barn! Gå pent!". Måtte humre litt etter det der.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Lærerne derimot så veldig strenge ut og så bare "Hysj nå barn! Gå pent!". Måtte humre litt etter det der.


Perfekt.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Løp 3000 meter på skolen i dag, var ferdig på mellom 15-16 minutter. Ikke helt fornøyd, men jeg sliter noe ekstremt med at jeg får veldig kjapt hold. Var fjerdemann i mål av 32 stykker da, så det var ikke så ille
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
Løp 3000 meter på skolen i dag, var ferdig på mellom 15-16 minutter. Ikke helt fornøyd, men jeg sliter noe ekstremt med at jeg får veldig kjapt hold. Var fjerdemann i mål av 32 stykker da, så det var ikke så ille


Selv løp jeg 2000 meter. Faen, må trene mer.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Nå har jeg vært crazy igjen og kjøpt et par barfotsko! Gleder meg til å prøve dem.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Turens høydepunkt var nok da jeg jogget forbi en barneskole klasse (som sikkert hadde vært på tur) og barna var jo rett og slett sjokkert over at jeg jogget uten sko. Kommentarer som: "Hei, hvor er skoene dine?!", "Har du ikke sko eller??", "Hei dere se på han der, han løper uten sko!!", "Han mannen er helt gæærn! Han løper barbeint! Se på han da!" ble ropt ut og alle snudde seg rundt i forvirring for å se på minne møkkete føtter. Lærerne derimot så veldig strenge ut og så bare "Hysj nå barn! Gå pent!". Måtte humre litt etter det der.


Haha! Kan se det for meg! Jeg har forresten snakket med en fysioterapeut som er spesialist på løping som kjøper barfotsko til ungene sine. Det er da man bør begynne. Du skulle skreket til dem at vi har løpt i flere millioner år uten sko.

Siterer Parkour Gamer:
kjapt hold


Det varierer hva som forårsaker hold, men det finnes noen indisium: Hvis man har spist et tungtfordøyelig måltid nærmere to timer før eller har varmet opp dårlig.

Siterer Crazy Kraken:
Nå har jeg vært crazy igjen og kjøpt et par barfotsko! Gleder meg til å prøve dem.


Ikke bli for ivrig nå igjen da!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Du skulle skreket til dem at vi har løpt i flere millioner år uten sko.


Vurderte å rope noe tilsvarende. Hehe.

Det jeg tenkte mest på i ettertid er hvor sjokkerte de var. Altså, da jeg var liten så gikk jeg endel rundt uten sko, og jeg vet ikke om jeg hadde reagert nevneverdig om noen hadde løpt eller gått rundt uten sko, men her så jeg jo at tanken på å løpe uten sko (for disse barna) var ekstremt fremmed.

Siterer remote:
Ikke bli for ivrig nå igjen da!


Neida! Jogger veldig rolig, veldig kort distanse og lyttet ekstra mye til kroppen.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
men her så jeg jo at tanken på å løpe uten sko (for disse barna) var ekstremt fremmed.


Vi lever i et sykt, sykt land.

Siden føttene er den roterende delen av kroppen mens man løper, vil man ved å ta av seg skoene og løpe, spare mangefoldige kilo på en samlet tur. Det er rett og slett lettere å løpe. Føles deilig også.

Siterer Crazy Kraken:
Neida! Jogger veldig rolig, veldig kort distanse og lyttet ekstra mye til kroppen.


Hvis du fortsetter slik, vil du være skadefri resten av livet. Det har i alle fall jeg planlagt nå.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Nå, dette er kanskje tilfeldig. Men tar 1 minutt med planken på slutten av det lille jeg trener daglig nå. Er ikke store greiene jeg trener pga økonomi. Men i alle fall, jeg vil påstå at jeg merker en liten forskjell foreløbig ift stølhet på arbeidsplassen. At det tar litt lengre tid før jeg blir sur og lei i kroppen.
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
Siterer remote:
Hvis du fortsetter slik, vil du være skadefri resten av livet.


Det hadde vært flott! Skal ta det pent.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Lenge siden det har vært noe liv her nå ...

Selv prøver jeg å toppe litt form til et stafettløp. Skulle hatt litt bedre tid på meg, men kommer nok til å gjøre det bedre enn de to forrige årene uansett.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Jogger ca en gang i uka, men prøver å øke til to ganger i uka. Syns det er veldig demotiverende da beina enda er ganske ømme og såre til tider...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Jeg jogget sist på torsdag og hadde planlagt å jogge nå, men jeg vet ikke om jeg tør. Beinhinna er fremdeles øm, så jeg vet ikke om det er så veldig lurt. Huff, jeg syns det her er så kjipt... Vurderer å jogge bare for å teste hvordan det går. Det skal da gå å jogge to ganger i uka...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Tell heller dagene fra forrige gang du løp fremfor hvor mange ganger i uka du bør løpe.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer remote:
Tell heller dagene fra forrige gang du løp fremfor hvor mange ganger i uka du bør løpe.


Tok en joggetur nå. Det gikk... greit...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Vil svømming være bra for beinhinna? Har jo hytte ved sjøen (og vet et tjern) så jeg tenkte at jeg kunne svømme litt i sommer...
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Svømming stresser ikke beinhinna noe særlig. Hvis du er opptatt av trening og ikke nødvendigvis løping, vil jeg anbefale det.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!