Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan valgte du ditt personlige bilde?


så ferdig animeserien bleach for ikke så lenge siden. beste underholdning jeg har hatt på lenge tok dermed et bildet der ifra

om man liker anime da.
A scattered dream that's like a far off memory. A far off memory that's like a scattered dream. I wanna line the pieces up. Your's, and mine.
  • 0
Siterer Isildur:
valgte dette siden det er fra en anime...Blod er fint, jeg liker blod, blod er livet, Blod er døden, blod gjør meg gal, rød er enden av livet og mest av alt Elfen Lied OWNZZ!!!!! Se så mange fine kroppsdeler som henger og slenger der på bildet

BLOD! GØRR! VÅPEN! POW POW!
PEW PEW! BONK! AAAGH! POW PEW! BOM BOM! SCREECH! BONG! AAAH! SPLATT! PEW PEW LAZER!
Blue letters goes here
  • 0
Valgte det fordi MiG 29 kamo er sykt råe, et av de råeste flyene.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Boba Fett= Nuff' said
  • 0
Valgte mitt fordi Alan Wake kommer til å bli mitt drømmespill
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Bildet jeg har nå er klanemblemet til MacLeod-klanen som holder til på Isle of Skye i Skottland. De er fjerne slektninger av meg siden en fra MacLeod utvandra til Norge for flere hundre år siden og blandet sitt blod med nordmenn og jeg er resultatet
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg så at det er folk her som ikke liker klovner, så da var det en selvfølge at jeg måtte ha et bilde av meg med klovnemaske
  • 0
Det er det samme som jeg har på gamercardet til xbox 360.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Bildet jeg har nå er klanemblemet til MacLeod-klanen som holder til på Isle of Skye i Skottland. De er fjerne slektninger av meg siden en fra MacLeod utvandra til Norge for flere hundre år siden og blandet sitt blod med nordmenn og jeg er resultatet


Wooow!....jeg er litt irsk men dette tar kaka!
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0
Nå da?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Link og Zelda i en anime som aldri kommer...
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Self-sim fra The Sims 2.
  • 0
et bilde av meg som er invertert
You ain't seen nothing yet
  • 0
Akkurat nå et bilde av ei snasen flicko som selveste Maggot la ut på Sexy babes - tråden .. Åjadda! Thx again my friend.
  • 0
Siterer SlippY:
Akkurat nå et bilde av ei snasen flicko som selveste Maggot la ut på Sexy babes - tråden .. Åjadda! Thx again my friend.


Lurte litt på den jeg... Og du kalte deg Mats.. pffft My ass

(Et lite sekund trodde jeg det var deg,helt til jeg sjekka profilen din)
Musikk > Film > Spill
  • 0
les texten på bilde mitt derfor
  • 0
Hmm, var lei av det gamle, følte at jeg måtte friske opp litt. Laget av meg selv D:
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Jeg søkte på Apple på google, og fant dette bildet.
Jeg elsker alt som Apple spyr ut, så det passet meg perfekt.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Begynte å se Naruto, falt pladask.

Derav bildet
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Oora, helt nytt bilde. Blitt overhektet (It's a word...What? IT IS!)på Naruto, og Rock Lee er den karakteren jeg føler mest sympati for akkurat nå, hehe. Han er en utrolig kul figur, veldig spennende!
Square Enix.
  • 0
Ja Rock Lee er Rå!
Og Gai sensei...
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Hvordan jeg valgte det?
Jo, jeg søkte på google etter det jeg ville ha, lagra det på PCen, forså å laste det opp på "personlig bilde" på Mitt Krypinn.
IMDb Vote History: http://www.imdb.com/mymovies/list?l=29921837
  • 0
Yarr! You no be spammin' in me guestbook?!
  • 0
Jeg valgte mitt nåværende bilde fordi det er min kjære pus
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
*Meep meep*
ALF GEIR?!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!