Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvordan valgte du ditt personlige bilde?


Siterer Kalashnikov:
Hva tror dere?


Hmm.. Vanskelig
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
jeg valgte det ved å gå på mitt krypinn og personlig bilde last opp og voila!

HAH! den var morsom!!!...?
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer Kalashnikov:
Hva tror dere?


Hmm.. Vanskelig


Du finner nok sikkert ut av det til slutt, bare ikke overanstreng deg... Good Luck..
Musikk > Film > Spill
  • 0
Hmm.. Litt over gjennomsnittet våpen interesert, kanskje?
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Suppeelsker:Citerer Kalashnikov:
Hva tror dere?


Hmm.. Vanskelig

Du finner nok sikkert ut av det til slutt, bare ikke overanstreng deg... Good Luck..


Du er en wannabe Rambo-type som tror han klarer å bære en rakettkaster i hver hånd, og du synes det er J*VELIG fett med en slags form for AK som personlig bilde på det norske spillmagasinet, Gamereactor, 's hjemmeside.


My guess.
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Siterer Turecc:
Du er en wannabe Rambo-type som tror han klarer å bære en rakettkaster i hver hånd, og du synes det er J*VELIG fett med en slags form for AK som personlig bilde på det norske spillmagasinet, Gamereactor, 's hjemmeside.


My guess.


Lol, slutt å gi Kalashnikov en hard tid da mann. Bidrar bare til dårlig stemning her!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Suppeelsker:
Citerer Kalashnikov:
Hva tror dere?


Hmm.. Vanskelig


Du finner nok sikkert ut av det til slutt, bare ikke overanstreng deg... Good Luck..


tipper at du er fan av kalashnikov våpnene?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Kalashnikov:
Citerer Suppeelsker:
Citerer Kalashnikov:
Hva tror dere?


Hmm.. Vanskelig


Du finner nok sikkert ut av det til slutt, bare ikke overanstreng deg... Good Luck..


Tpper han keeler alle han ser med kalashnikov wepsa En i hver arm
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
En til hver... FINGER!!1

Jeg valgte bildet pga at jeg elsker animen Elfen Lied. Så tok jeg og redigerte litt slik at Nyuu har nisselue!
:D <3<3<3
  • 0
Siterer Turecc:
Citerer Kalashnikov:
Citerer Suppeelsker:Citerer Kalashnikov:
Hva tror dere?


Hmm.. Vanskelig

Du finner nok sikkert ut av det til slutt, bare ikke overanstreng deg... Good Luck..


Du er en wannabe Rambo-type som tror han klarer å bære en rakettkaster i hver hånd, og du synes det er J*VELIG fett med en slags form for AK som personlig bilde på det norske spillmagasinet, Gamereactor, 's hjemmeside.


My guess.



Øyyyyyh Jeg tror ikke, jeg veit! Neida... fant ikke på noe annet.... det passet ganske bra med nicket mitt også....



Siterer Joeminator:
En til hver... FINGER!!1


Såklart, kan ikke alle ''wannabe rambo'' typer det da?
Musikk > Film > Spill
  • 0
fordi jeg ville bytte.. og bildet er fra en gamereactor drikke kveld.. halo t-shirten fikk jeg fra bernt erik..

alt i alt.. et bilde med mye fra gamereactor.. hvorfor ikke bruke det der?

jeg moddet det med en lue og skjegg... jeg vet det kan komme som et sjokk.. men om man ser VELDIG nøye etter vil man legge merke til at det er tegnet med paint
Bygones
  • 0
Siterer blackrogue:
jeg vet det kan komme som et sjokk.. men om man ser VELDIG nøye etter vil man legge merke til at det er tegnet med paint


Hahaha xD ser det nå

Mitt valg av bilde er for jeg skal på maiden konsert om en evighet.... eller 2
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Høy, hvem liker ikke bilder av islamist-terrorist-bestemødre med RPG-7er? Jeg gjør ivertfall det.
Deadpool FTW. "Duct tape, duct tape, I love duct tape."
  • 0
Siterer Magga360:
Høy, hvem liker ikke bilder av islamist-terrorist-bestemødre med RPG-7er? Jeg gjør ivertfall det.


What's not to love?
Musikk > Film > Spill
  • 0
Siterer Magga360:
Høy, hvem liker ikke bilder av islamist-terrorist-bestemødre med RPG-7er? Jeg gjør ivertfall det.


Jeg og, er jo bare sjarmerende egentlig..
  • 0
Syntes bildet mitt var fett( hadde det på datan lenge før jeg joina gr) så jeg brukte det..har aldri angra..kommer aldri til å skifte
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Jimmy Page og Plant? Trenger jeg å si noe mer? xD
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
Vel, jeg heter Predator, så da passer det med et bilde av Predator, ikke sant?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Fordi jeg er fan av Metallica så da passer det fint med Metallica's maskot; Scary Guy!
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Siterer Krizzi:
Jimmy Page og Plant? Trenger jeg å si noe mer? xD


Nei

Jeg har bildet mitt fordi jeg venter på Alan Wake
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Fordi Captain Quark er sykt genial
"Objection!"
  • 0
sjekk på dette bildett her da!! hmm??..
  • 0
Jeg er Johannes-Bakken, bildet viser Johannes Bakken. Enkelt og greit^^
  • 0
vet ikke fant det, er lei av det, orker ikke finne et nytt..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
noen som har lyst til å lage et nytt til meg
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!