Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Vindens navn av Patrick Rothfuss. Anbefales på det sterkeste til fantasyinteresserte.
  • 0
Siterer Kembokombo:
Vindens navn av Patrick Rothfuss. Anbefales på det sterkeste til fantasyinteresserte.

Agreed Bok nummer to er like bra Venter utålmodig på sisteboka
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Finns det en bok nummer to? Sweet!! Koser meg enormt med den første
  • 0
Skal ta en pause fra Hobbiten og begynne på den første The Hunger Games boka
You tell me to get a life?Well I have an answer for you: I'm a gamer, I don't need to get one, I have many lives:D
  • 0
Leser Historien om Pi for øyeblikket, men A Song of Ice and Fire bøkene som har kommet ut så langt blir bestilt i dette øyeblikk. Tok i mot rådet og skal lese dem på engelsk
  • 0
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Glad for at jeg fulgte rådet ditt Kronoz
  • 0
Har ikke kommet noe lenger på ASoIaF siden jeg kjøpte alle bøkene
Trodde jeg hvertfall skulle ha lest ut tredje bok før sesong 3 begynner.
Men jeg er fremdeles i starten av bok 1...

Får se når jeg er ferdig med House of Leaves, som forøvrig har vært utmerket til nå.
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
Har ikke kommet noe lenger på ASoIaF siden jeg kjøpte alle bøkene
Trodde jeg hvertfall skulle ha lest ut tredje bok før sesong 3 begynner.
Men jeg er fremdeles i starten av bok 1...


Tror jeg kommer til å slite med å legge fra meg bøkene når jeg får dem Elsket de på norsk og de kan jo ikke bli dårligere på engelsk
  • 0
Kan noen sparke meg så jeg også begynner på de? Har kjøpt førsteboka, men ikke lest den Følger liksom kun med på serien...
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
Kan noen sparke meg så jeg også begynner på de? Har kjøpt førsteboka, men ikke lest den Følger liksom kun med på serien...


Du må seriøst begynne å lese En Sang om Is og Ild serien. Beste bøkene jeg noen sinne har lest. Og jeg har lest ganske mange opp gjennom åra!
  • 0
Siterer ElGamer:
Citerer Archana:Kan noen sparke meg så jeg også begynner på de? Har kjøpt førsteboka, men ikke lest den Følger liksom kun med på serien...

Du må seriøst begynne å lese En Sang om Is og Ild serien. Beste bøkene jeg noen sinne har lest. Og jeg har lest ganske mange opp gjennom åra!


I knooow. Er gammal lesehest selv. Jeg tror jeg gjorde en tabbe med å se serien først, for nå "er det ikke spennende" å lese :/
Jeg er ikke lat, jeg er en chillpadde
  • 0
Siterer Archana:
I knooow. Er gammal lesehest selv. Jeg tror jeg gjorde en tabbe med å se serien først, for nå "er det ikke spennende" å lese :/


Samme om du har sett serien først. Det skjer mye mer i boka sammtidig som mye er gjort annerledes. Så bøkene er mye mer spennende enn serien
  • 0
Vurderer å lese Game of Thrones, men er ikke sikker.
  • 0
Siterer fantomena:
Vurderer å lese Game of Thrones, men er ikke sikker.


Du burde det fantomena. Bedre bøker skal du lete lenge etter!
  • 0
Siterer fantomena:
Vurderer å lese Game of Thrones, men er ikke sikker.

Ingenting å lure på. Kjør på!!
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer fantomena:
Vurderer å lese Game of Thrones, men er ikke sikker.


De er jo billig som rakkern også, så ingenting å lure på.
Kjøpte selv de fire første for 149 og så den femte for 49.

Så er det bare å få ræva i gir og lese dem
  • 0
Siterer Tommy Kvaernerud:
De er jo billig som rakkern også, så ingenting å lure på.
Kjøpte selv de fire første for 149 og så den femte for 49.

Så er det bare å få ræva i gir og lese dem


Kjøpte nettopp alle de fem bøkene selv. 239kr på CDON for ca 5000 sider med fantastisk lesestoff. Gleder meg virkelig til å forsvinne inn i A Song of Ice and Fire universet igjen
  • 0
Jeg har nå blitt ferdig med Ender's Game, en fascinerende bok, anbefales. Har nå startet med Assassin's Creed: Renaissanse.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Bøkene jeg nå venter på kommer ikke før mest sannsynlig neste uke, så tror jeg skal prøve å lese ferdig Historien om Pi innen de kommer. Er redd fritstelsen fra A Song of Ice and Fire blir for stor når dem først er i hus.
  • 0
Leser A Memory of Light akkurat nå. Deilig å lese siste bok i en så stor serie som Wheel of Time
  • 0
Leser Korrigeringer av Jonathan Franzen.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hyrule Historia som nettopp kom i posten.
http://markusgamesdesign.weebly.com/
  • 0
Siterer Kakashi sensei:
Hyrule Historia som nettopp kom i posten.


Du bør være ferdig før jeg stikker innom 11 februar.
"Jeg har fått Xenoblade til wii, som jeg vil anbefale på det varmeste. Spillet er så bra at det er flaut at det ikke er mer kjent." - Royality Indeed.
  • 0
Prøver å lese Historien om Pi for harde livet. Vil bli ferdig innen neste uke og A Song of Ice and Fire er i hus. Så får dra til med et ordentlig lesemaraton i kveld, i morra og starten av neste uke
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!