Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvilken bok leser du nå?


Leser Menn som hater kvinner...Suppeelsker sa den eide
"Ocean is more ancient than the mountains, and freighted with the memories and the dreams of Time." - H.P Lovecraft
  • 0
Siterer hansibanzi:
Ville tatt Fight Club. Holder på med den nå, er ikke sånn overvettes begeistret, men den er grei nok. Kort er den også, og det ser ut til å være et av dine kriterier Menn som hater kvinner har jeg ikke lest, men har hørt at den skal være ganske bra. Har mine tvil dog...


Takker for svar. Mulig jeg velger Fight Club, ja.
  • 0
  • Missing Avatar
  • oski
Unge James Bond: Doble eller dø. Jeg har lest alle Unge Bond bøkene, men jeg har ikke fått lest denne ennå...
Hasta la-vista baby!
  • 0
  • Los
  • Los
Siterer ISAF:
Driver og leser Sojourn v R.A Salvatore, utrolig bra bok som er en av de beste fantasy bøkene jeg noen gang har lest. Et absolut must av en bok for alle som liker The Forgotten Realms literatur


Les alle R.A Salvatore bøkene, bare et personlig tips
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Luftslottet som sprengtes av Stieg Larsson. For tredje gang. De bøkene er avhengighetsskapende
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Perserkrigene av Tom Holland.

Mesterverk!
"The human race has one really effective weapon, and that is laughter." Mark Twain
  • 0
Twilight igjen.
Skal ha muntlig prøve om boka i engelsken etter påske. Kan likså greit begynne å pugge nå:p
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Har begynt på Stieg Larssons andre bok i Millenium-serien; Jenta som lekte med ilden.
If you find yourself in a social situation, make threats.
  • 0
Nå leser jeg andre bok i en serie om Norges historie, skrevet av Karsten Alnæs. Denne boka handler om ca. 1300-1800 e.Kr.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Vampyren Lestat av Anne Rice. Leste Intervju for lenge siden, men liker helt klart denne -mye- bedre. Lestat er en langt mer interessant hovedperson. ^^ Så filmatiseringen av Queen of the Damned og hører nå også på soundtracket bare for å komme helt inn i alt..

Disse bøkene handler såklart om vampyrer ;P Men man kan si de er mer.. Filosofiske av seg til sammenlikning med Twilight. Men er også spennende siden man er spent på hvordan ulike konflikter vil utvikle seg/løses. Hovedpersonen Lestat elsker å trosse grenser, han liker å vandre blant dødelige. Han våkner opp etter en lang søvn omkring 80-tallet (tror det var da..) og lager seg et rockeband.
  • 0
Frelseren av Jo Nesbø. Rundet åtti sider, og jeg må igjen si at dette er nok en strålende krim! Jo Nesbø skriver bedre enn de aller fleste og krimbøkene hans overgår alle andre jeg har lest, inkludert Stieg Larsson, Robert Wilson, Unni Lindell... de jeg kan komme på nå. Jeg føler meg rett og slett hjemme når jeg sitter med en Nesbø-bok.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer Medli:
Disse bøkene handler såklart om vampyrer ;P Men man kan si de er mer.. Filosofiske av seg til sammenlikning med Twilight. Men er også spennende siden man er spent på hvordan ulike konflikter vil utvikle seg/løses. Hovedpersonen Lestat elsker å trosse grenser, han liker å vandre blant dødelige. Han våkner opp etter en lang søvn omkring 80-tallet (tror det var da..) og lager seg et rockeband.


Den boka høres veldig kul ut! Er litt fascinert av vampyrer, så det kan godt bli innkjøp for meg

Siterer remote:
Frelseren av Jo Nesbø.


Den liker jeg veldig godt. Det er den med "the hitman," er det ikke det?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Leser Dragonero og Doppler..

Lagt til 2009-04-13 14:10:
Av Erlend Loe..
og Dragonero av noen folk, det er nemlig en tegneserie-bok...

OJA. også leset jeg Bone Complete edition eller noe sånt..
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Den liker jeg veldig godt. Det er den med "the hitman," er det ikke det?


Jeg tviler ikke på at det er en hitman med i bildet, nei.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Brisingir på engelsk
Kua sier mooo!
  • 0
Siterer disilas:
Brisingir på engelsk

Om dette hadde vært Facebook så hadde det stått: Kronoz liker (Y).
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Er litt kjedelig jeg, og leser Catcher in the Rye av J.D Salinger. En utrolig fin bok tho! ^^
"Ordered a new diaper from ebay today!! :3 ♥ ... I mean bag. Got confused cause I put lots of shit in there. Now you think I don't use the toilet and that I wear diapers. I know, crack makes me witty. ^^"
  • 0
Blei ferdig med "Flygeren" av Eoin Colfer, en bok som jeg absolutt anbefaler til alle som enten er interesserte i litt historie, genialitet osv. Utrolg bra bok av mannen bak "Artemis Fowl"!
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Aldri likt eoin cofler.
Siterer Kronoz:
Om dette hadde vært Facebook så hadde det stått: Kronoz liker (Y).


Kua sier mooo!
  • 0
Har du ikke Facebook?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Joe Abercrombie - Last Argument of Kings
En fantastisk avslutning på en ekstremt bra serie.
Blå...
  • 0
Har akkurat lest ferdig Den Forsvunne Diamanten- Historien Om Fotballens Mørke Side.
Herlig å lese en bok som snakker drit om chelsea og man u.

Nå skal jeg skaffe meg en bok om gresk mytologi. Noen som har en å anbefale?
Glasgow smile.
  • 0
Siterer Kronoz:
Har du ikke Facebook?


Jo men va mener du med kronoz liker (Y)
Kua sier mooo!
  • 0
Jeg trykket på liker knappen på statusen
(Y) er *tommelopp* på MSN
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg leser en bok med forskjellige måter å holde en blyant/pensel/kull whatever på...
Kunne de fleste fra før og jeg bruker de nesten aldri, men det er litt kult å lære flere metoder.

Sånn ellers er jeg fremdeles ikke ferdig med haikeren's guide til galaksen, tror jeg har holdt på i snart et år
Jeg finner aldri et godt tidspunkt å lese på.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!