Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

vortemannen


Siterer tradetown:
Man kan finne mange rare sykdommer i slike land, men dette er noe av det merkligste jeg har sett ass.


Er nok mye rart i Norge også, det er bare det at når det i Asia lever kanskje 3 milliarder mennesker, så er det nok litt flere folk som får sånne sjeldne sykdommer.
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
du kødder med meg.....
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
Siterer Turecc:
Citerer Valcore:
Alltid slutt med punktum eller et annet tegn.


Lol, det er litt unødvendig da :d


Jepp, sikkert et eller annet dust som fant de opp.

"What is democrasy?That have something to do with young men killing each other."
  • 0
Siterer Suppeelsker:
Citerer tradetown:
Man kan finne mange rare sykdommer i slike land, men dette er noe av det merkligste jeg har sett ass.


Er nok mye rart i Norge også, det er bare det at når det i Asia lever kanskje 3 milliarder mennesker, så er det nok litt flere folk som får sånne sjeldne sykdommer.


Er nokk litt sanhet i det. Jo flere folk, desto større sjangs er det for at flere får skjeldne sykdommer.
  • 0
Siterer BoRedoM:
Lol, stakkars fyr. Ser ut som en flood i Halo universet..


Hmmm..
Kanskje det er der Bungie får ideene sine fra..?
Children of Bodom <3
  • 0
The ents are going to war.

Kunne ikke dy meg

Men ja, må si at jeg ikke misunner mannen
Smiler selv om jeg pisser i motvind! :-)
  • 0
Stakkers fyr, håper virkelig han Amerikanske doktoren kan kurere han!
  • 0
Siterer snooper:
The ents are going to war.


Lol The ents!
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
så synd så synd
  • 0
Det var jo ikke direkte styggt. Han kan sikkert få seg noen filmroller!
  • 0
Siterer Hint-Hint:
Det var jo ikke direkte styggt. Han kan sikkert få seg noen filmroller!


Joda, går nok det. Bollywood kanskje?
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Whoa, whoa, whoa. Litt skummelt det der. Kan ikke annet enn og synes synd på fyren.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Sorry, men det skrives "kan ikke annet en Å synes synd på fyren"

Siterer snooper:
The ents are going to war.

Kunne ikke dy meg


haha, herregud den var pen
Did you know? John Dies at the End.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!