Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

WWE


Det var bare ett lite komisk innlegg siden jeg vil ha de til h....! av de andre showene!
We are one!
  • 0
Slutt å kall meg naab, din fug!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Sin Cara er min nye favoritt Tag team matchen med John Cena og Sin Cara vs The Miz og Alex Riley var epic
  • 0
Raw Spoiler:Synes raw var litt bra unntatt det med at cena ble draftet til raw igjen! Sin cara is gone!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Ok, så jeg går utifra at de fleste har sett RAW draften til nå. Vis ikke dont read on..

Såå dette er noe som plager meg SERIØST med WWE! De skal alltid dra noe random BELLSHIT som dette. Det å drafte Cena til SD ville vært et av de beste valgene WWE kunne gjordt. Men as usual så skal de fucke det opp med å drafte han tilbake til raw. Samme når de draftet jeff til SD også Matt til ECW (to som burde være på samme show).. kan virkelig ikke fordra når WWE gjør ting som dette. Om Cena og Orton hadde vært på SD nå som Big show, del rio og mysterio er borte ville vært bra.. WHO THE FUCK ER PÅ SD NÅ? Orton, Sin Cara, Barret.. yay sounds fun.

Well, I dont know if this made much sense.. men rant over
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Enig! Med NEWAGE!?
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Det er en første gang for alt
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Ja, bra det!

Fy f..n! Det har blitt drafta dritt mange da her er lista!

Daniel Bryan to SmackDown!
Jack Swagger to Raw!
The Great Khali to SmackDown
Jimmy Uso to SmackDown
Kelly Kelly to Raw
Alicia Fox to SmackDown
JTG to Raw
William Regal to SmackDown
Yoshi Tatsu to SmackDown
Drew McIntyre to Raw FTW!!!!
Natalya to SmackDown
Curt Hawkins to Raw
Chris Masters to Raw
Jey Uso to SmackDown
Kofi Kingston to Raw
Ted DiBiase to SmackDown, kanskje dette kan gi et push! Håper!
Tyson Kidd to SmackDown
Tamina to SmackDown
Tyler Reks to Raw
Alex Riley to SmackDown

+++ de som ble visst på raw! Totalt 28!
Det er jo sinnsykt!!! Og det er kanskje ikke ferdig! Jeg synes dette var MANGE!

Prove! http://www.wwe.com/shows/raw/2011-wwe-draft-continued
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Det er vel alltid så mange ? De viser som regel bare ikke alle jobberene og de mindre folka...
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Syns det er helt latterlig at Sheamus, Drew Mcintyre, Kofi Kingston, Daniel Bryan og Alex Rileys drafts er på subliminal draft. Dette er folk som forandrer showene i stor grad, da særlig Sheamus og Alex Riley, så hvorfor i h****** kommer det ikke på tv en gang?! Men Mark Henry kommer på tv.... Fordi han er så fuckings viktig....

Må bare få sagt at R-Truth som heel er elsk <3 Cena på Smackdown VAR elsk <3 Rey på Raw er elsk <3 og dette er HAT HAT HAT: http://nodq.com/wwe/305839207.shtml Og Cena tilbake på Raw er også HAT HAT HAT!
Kept you waiting, huh?
  • 0
Satser på Punk -recharge og return som face
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer Sommerstad97:
Chris Masters to Raw

You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
WTF hvorfor klikka det for mark henry han raget jo helt
Ps3!
  • 0
fordi han er en stor feit dust som ingen liker.
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer makq123:
WTF hvorfor klikka det for mark henry han raget jo helt


Fordi han ble heel for 10ende gang. Hurra! Jubileum!
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Syns det er veldig merkelig at ingen av dere har nevnt Randy Orton når dere snakker om mic skills.. Fyren er ikke noe annet en RÅ på miccen..

Orton har en de desidert mest troverdige karakterene i WWE om dagen..

Så til draften..

De som ble vist på RAW, er publikums favoritter, tro det eller ei.. Derfor har de valgt og ta med de der.. Og at Mark Henry igjen blir heel er ikke feil, for han er talentløs som face!

Men ellers en helt tåpelig draft! Cena blir kasta fram og tilbake som den dukka han er..
  • 0
Siterer akseem1:
Cena blir kasta fram og tilbake som den dukka han er..



HEEEY CENA ER IKKE NOEN DUKKE HAN PAWNER HAN ER BEST. MEN JEG ER ENIG I ATDET VAR PATETISK OG SENDE JOHN CENA FRAM OGSÅ TILBAKE
Ps3!
  • 0
Han er en dukke. Han er WWE sin største superstar og han gjør alt WWE vil han skal gjøre.. Dette hadde ikke vært negativt hadde WWE sitt kreative team vært "kreative".. Han som mamge andre av de stoore stjernene godtar akt WWe sier de skal gjøre..

Dette gjør han ikke mindre god for den grunn så ingen grunn til å rage
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
RAW var Awsmtoaster!! og Drew til raw!!! EEEEPPPPIIIIIICCCCC!!!
"Me is gonna be a champion heare on rawr" på Drew-dialekt
We are one!
  • 0
Siterer NewAge:
så ingen grunn til å rage


I LIKE

Ikke og rage men kommentaren
Ps3!
  • 0
Siterer maxyymum:
RAW var Awsmtoaster!! og Drew til raw!!! EEEEPPPPIIIIIICCCCC!!!
"Me is gonna be a champion heare on rawr" på Drew-dialekt




om noen år

Og han prater ikke huleboersk blir vel mere noe: '' Eim gouna be the Dabba W dabba W Ei champeon!''
You have to learn the rules of the game. And then you have to play better than anyone else.
  • 0
Siterer CrEngarde:
'' Eim gouna be the Dabba W dabba W Ei
champeon!''



makq123 liker
Ps3!
  • 0
Jeg håper mer på en "Aim goeeng to be the nerwww TNA champ"

dundunduuuuunnn!

Gi drew en ny karakter istedenfor å bellshitte han rundt i forhold med kelly kelly og bullshit storyer som det så kan jeg like han. Men akkuratt nå, neitakk. Alt vi ser fra han er "mean streak"
"Fact: In 100% of all fake gun shootings, the victim is always the one with the fake gun."
  • 0
Siterer CrEngarde:
Citerer maxyymum:RAW var Awsmtoaster!! og Drew til raw!!! EEEEPPPPIIIIIICCCCC!!!
"Me is gonna be a champion heare on rawr" på Drew-dialekt



om noen år

Og han prater ikke huleboersk blir vel mere noe: '' Eim gouna be the Dabba W dabba W Ei champeon!''



Den var dagens ass!
Noen andre som synes det er bra at vickie ikke har så alt for stor rolle nå?
We are one!
  • 0
Annyhows. Cant wait for EXtreme
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!