Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Din alder


Til dere som er medlemmer av denne siden, hva er deres alder?

Jeg er 35 år og liker dataspill, nest etter faglitteratur. Håper at jeg ikke er den eneste i denne aldersgruppen
  • 0
Interessant initiativ. Jobber jo for sida, men har jo vært leser i over 17 år før det så føler jeg må dele også. Er 27 år.
Hehe, det er nok flere på din alder som interesserer seg for spill. Jeg vet ihvertfall om noen.

Er 25 selv. "Gullalderen" som man kaller det.
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Jeg har blitt 24 allerede. Merkelig...
Jeg er 22 år, føler ikke jeg treffer folk i den alderen som gamer seriøst ofte nok
Put money in my hand, and I will do the things you want me to
21, men gleder meg allerede til pensjonisttilværelsen, har blitt lei av studier og jobb
Veni, Vidi, Dormivi
blir 29 om litt over 2 uker så har sett spillutviklinga siden jeg var 6 på godt og vondt.
Er vel av den yngre garde her i tråden, med bare 21 år på baken. Føler meg derimot mot som en gretten 60-åring hver gang jeg diskuterer spill for tida.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
  • 0
Er 35 år. Gjennomsnittsalderen i min famile ligger på ca 60 år, dermed rekker jeg å runde at par spill til, før mine dager er talte.
-Kill -Loot -Return.
  • 0
Siterer AcH Clawed:
Er vel av den yngre garde her i tråden, med bare 21 år på baken. Føler meg derimot mot som en gretten 60-åring hver gang jeg diskuterer spill for tida.

Oh dear.. You should really join mi club.
Er over 20, under 30. Men føler meg som en eldgammel gubbe uten noe igjen å leve for.
Skål
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
  • 0
Ikke for å endre tema, men får jeg spørre hvorfor dere føler dere som gamle gubber?
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Ikke for å endre tema, men får jeg spørre hvorfor dere føler dere som gamle gubber?


Kommer av at veldig ofte når jeg spiller, diskuterer eller generelt bare snakker om spill for tiden, så lengter en tilbake til "gamle dager" (har som sagt ikke så mange år bak meg, så gamle dager blir ikke stort lengre enn 2004-2008-ish) da spill var gode. Har vel hatt en del samtaler med blant annet Crazy Kraken hvor vi stadig konkluderer med at spillindustrien går til helvete og ting var bedre før.

Er selvsagt klar over at det ikke er like ille som en skal ha det til, men bare føler meg veldig ofte som en gammal gubbe når jeg først setter i gang.
What is best in life? To crush your enemies, see them driven before you, and hear the lamentations of their women. That is good.
Er kun 18 selv. Har vel spilt siden jeg fikk mitt første spill på PS1... Ratchet and Clank.
Det å røyke strå, det er det samme som når 14-åringene drikker seg "drita" på Burn.
Fysisk alder 23, men den mentale alderen er ca. 53 år. Liker P2, klassisk musikk, Proust, stillhet og spill.

Siterer Glorfindel:
Er 25 selv. "Gullalderen" som man kaller det.


Jeg har sett en studie som sa at 23 år er det året man er fysisk på topp, så beklager der. Du er forbi toppen, det er ikke jeg, jeg er på den

Siterer AcH Clawed:
Føler meg derimot mot som en gretten 60-åring hver gang jeg diskuterer spill for tida.


Vi har mye til felles.

Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
får jeg spørre hvorfor dere føler dere som gamle gubber?


Hei, det er for personlig.
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
Siterer Eirik Hyldbakk Furu:
Ikke for å endre tema, men får jeg spørre hvorfor dere føler dere som gamle gubber?

Stortsett det samme som Clawmeister sa, bortsett fra at min era strekker seg tilbake til 16 bit generasjonen da jeg var en uviten unge som onanerte til Backstreet Boys sine sangtekster uten å vite hvorfor.. Nå refererer jeg streng tatt til 64 bit eraen, men konverterte ikke til 3D gaming før Gamecuben kom ut
Hvis Gud eksisterte ville han ikke skapt meg, dårlig trekk å skape en overmann!
41
The gavel corrupts
27 år. Alt mulig kunstner og ung ufør angstslave *thumbs up*
Bruker så og si all tid på kreative hobbyer eller spill.
20 år. Gamer vel ikke akkurat noe særlig lengre. Spiller GTA iblant hvis jeg får med kompisene. Har hengt på GR siden rundt 2007, og lagde meg offisielt min første bruker i 2009.
I'll shove that bat up your ass and turn you into a popsicle
23 år. Har bodd inne på GR forumet i 10 år snart. Har tatt pause i de siste årene fra å poste, men har alltid vært innom for å se hva folk snakker om.
jeg skal slutte å game når: en stum mann, sier til en døv mann, at en blind mann, så en mann gå på vannet
Fylte 30.år i slutten av 2015 og jeg trøster meg med at min lillesøster kun har 2.år igjen før det er hennes tur!
Det er en ting og bli ett år eldre men når du runder ett tall så føles det helt annerledes. Som 10.åring er det eneste man tenker på hva man får av gaver,som 20.åring var det gøy og vite at man kunne regne seg som voksen men fra 30.år og oppover så innser man at jo,kanskje jeg begynner og bli litt for gammel,spesielt med små familiemedlemmer som vokser seg større og større nesten for hver måned man ser dem.
Trøster meg med at jeg "vet" hvordan jeg vil leve resten av livet mitt og gaming er en stor del av det.Tenker tilbake da jeg som 20-åring nesten måtte gjemme unna at jeg fremdeles var interessert i tegneserier som min mor så fint kalte det i form av Anime & Manga og de gangene interessen ble oppdaget måtte jeg sitte der og prøve og forklare hva det var for noe til venner og kollegaer som lurte på hva det var jeg drev på med.
Nå er det mest gaming som opptar livet mitt,tett etterfulgt av noen kunsteriske ideer og Japanske serier og med egen leilighet som jeg kan dekorere som jeg vil er det mye jeg har forberedt på og finne frem fra samlingen min og sette på display.

Har vært medlem her siden 2010 og selv om aktiviteten min her inne har vært som en berg og dalbane så er jeg stadig innom for og lese de nyeste spillnyhetene.
"Living My Life In A Japanese Garden of Dreams"
Dere kommer sikkert ikke til å tro det, men jeg er faktisk... OVER 9000 YEARS OLD!
Solidus95
Siterer Solidus95:
Dere kommer sikkert ikke til å tro det, men jeg er faktisk... OVER 9000 YEARS OLD!


Vill gjetning sier meg at du er enten 20 eller 21.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
Herlig å se at det finnes mange veteraner her
22 år selv.
TG entusiast fra sørvest :-)
Siterer The Cookiemonster:
Siterer Solidus95 ere kommer sikkert ikke til å tro det, men jeg er faktisk... OVER 9000 YEARS OLD!

Vill gjetning sier meg at du er enten 20 eller 21.
Er 19 år ^^
Solidus95
Siterer Solidus95:
Er 19 år ^^


Close enough. Fyller 20 i år?
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!