Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Suger litt å ha en jenta som bor 3 timer med buss/båt unna... Jeg bor i Bergen/Askøy, og hun bor i Haugesund... Men, begge to fokuserer på at dette skal gå bra! Får jo Ungdomskort snart, og da blir buss/båt til Haugesund gratis, så...

Jeg skal kjempe for dette! Siden det faktisk er min første jente...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Niiice, bare å møtes ofte det, så går nok det fint. Også er det jo en slags unnskyldning for å overnatte, noe som ofte kan føre til diverse
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Faunvik:
Er dere gift?

Nei, liker å kalle henne for fruen
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Shit as, en jente så på meg i stad. Er super keen på henne og er sikker på at hun liker meg. Hun så jo tross alt på meg! Tro dere jeg har muligheten eller?!?!?!!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Shit as, en jente så på meg i stad. Er super keen på henne og er sikker på at hun liker meg. Hun så jo tross alt på meg! Tro dere jeg har muligheten eller?!?!?!!


Fyfaen, she wants to fuck.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Yess!! Det jeg trodde!! hun sier "fuck you" hele tiden til meg. Tror det betyr at hun vil ligge med meg. Am I right?!?!?!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
Siterer ThMosekillah:
Yess!! Det jeg trodde!! hun sier "fuck you" hele tiden til meg. Tror det betyr at hun vil ligge med meg. Am I right?!?!?!


http://myfacewhen.com/52/
  • 0
Oooh shit. Fant ut at ho som jeg kaller Kristine her er en skikkelig guttefjott. Nå har ho nettopp blitt stupforelska i enda en gutt, den 12 denne måneden, sier ho selv

Gutten skal ha tatt henne på visse steder, osv, og ho er jo bare helt oppslukt. Ho er i Hammerfest, ikke hjemme altså, så regner med at det ikke er lenge for hun har glemt ham -.-'.
Ho er helt sikkert supervanskelig å holde på. Bare å gi opp eller?
  • 0
Tror det PG, hun sier ikke-direkte at hun er en rundbrenner eller "hore"? Ser ikke ut til at hun er på den intelligente siden, bare å gi opp.

Kom deg på trampolinen igjen og skaff deg flere!
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
-Lær piano/gitar
-Lær deg favorittsangen hennes
-Great success
  • 0
Siterer DoGRoG:
Lær piano


Jeg komponerer faktisk bra sanger selv på piano.
Det ironiske er at jeg ikke kan noter i det hele tatt, men da jeg gikk på pianotimer på Kulturskolen insisterte folka der at jeg skulle spille mine egen komponerte melodier!
Har lagt ut en dårlig video der jeg spiller piano før, har tenkt til å lage en til. ...
  • 0
Siterer Cherno:
Kom deg på trampolinen igjen og skaff deg flere!


Jeg lo hardt.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer Parkour Gamer:
blablalblablaba


Jeg kan heller ikke noter eller noe. Lærer alt på YouTube, Kjæresten min fløy i taket da jeg spilte Grace Kelly for hu i går.
  • 0
DoGRoG is winning. In any way! Hør på gutten. Han tiltrekker seg jenter like enkelt som kumøkk tiltrekker seg fluer!
Alle kan gjøre feil, sa den pedofile til dvergen.
  • 0
He said it.
  • 0
Denne tråden har dødd.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Var to søte jenter som stirret på meg på stranda i dag. Var sikkert pga de stramme magemusklene mine eller det kjekke fjeset.
Love will tear us apart.
  • 0
Hvordan går det med 12-åringen Parkour? Eller tok Oscar henne før deg?
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer Crazy Sock Knocker:
Var to søte jenter som stirret på meg på stranda i dag. Var sikkert pga de stramme, magemusklene mine eller det kjekke fjeset.


Så du ikke meg? Jeg stirret også
  • 0
Siterer Zyrocz:
Citerer Crazy Sock Knocker:
Var to søte jenter som stirret på meg på stranda i dag. Var sikkert pga de stramme, magemusklene mine eller det kjekke fjeset.


Så du ikke meg? Jeg stirret også


Serr? Faen da, du må rope neste gang da. Møtes? <33 :*
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Predator:
Hvordan går det med 12-åringen Parkour? Eller tok Oscar henne før deg?


Tror siden hun jevngamle liksom er en "guttefjott" så har han gitt opp på henne. Men 12-åringen står åpen, tror jeg ^^
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Parkour Gamer bryr seg ikke om alder, han tar alle
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Old enough to pee, old enough for P (G)
Fem-stjerners medlem
  • 0
Old enough to pee, old enough for Bear Grylls
Er bare interessert i en threeway hvis den inneholder CrossfireX eller SLI
  • 0
Hva faen har Bear Grylls med saken å gjøre?

Parkour Gamer > Bear Grylls
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!