Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Siden jeg er så flink og selvstendig og retarded så klarte jeg å finne den frem. Takk for hjelpen alle sammen

Ifølge testen er jeg en ESFJ - The Caregiver. Omtrent alt var riktig unntatt det at jeg er flink med penger og at jeg setter familie foran venner. Ellers er alt riktig, tror jeg!

Men yeah, over til "kjærlighetstråden"!

...

Har ingenting å tilføye. Move along.
  • 0
Siterer DoanDavid:
og her er en personlighetstest basert på de 16 forskjellige; http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp


Tok testen og er ISTJ.
Kikket på oversikten og ble nesten skremt over hvor mye som stemte.
Jeg tror faktisk alt stemmer for meg, utifra slik jeg kjenner meg selv og det andre har sagt.
Hørtes forøvrig ut som en nokså kjedelig person
  • 0
Siterer DoGRoG:
Umad? Rasshøl.

Kall meg retarded etter du har lært deg å skrive.


+1000000000 <333333

Lagt til 2011-05-30 23:13:
jeg er btw litt forelska i DoGRoG tror jeg Vet ikke hva der er med han, jeg. Enten den kjekke sveisen, de fine øynene hans eller de mandige skillza på trommesettet<3 dogrog<33
Love will tear us apart.
  • 0
va med meg da
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
du er zøt men gir meg for lite oppmerskomhet
Love will tear us apart.
  • 0
Takk for linken til personlighetstesten, DoanDavid.
Ble selv en INTJ (scientist/mastermind). I følge siden skulle også blant andre Stephen Hawking ha fått det resultatet, så jeg må si meg fornøyd. Tror egentlig ikke man kan dele opp mennesker i kategorier på den måten, men jeg kjente meg igjen i overraskende mye av det som stod der.
But there's no sense crying over every mistake. You just keep on trying till you run out of cake.
  • 0
Siterer Petrol:
Tror egentlig ikke man kan dele opp mennesker i kategorier på den måten, men jeg kjente meg igjen i overraskende mye av det som stod der.


Nei, selv om man finner to personer som er INTJ eller ISTJ så betyr det ikke at alle er like. Man har jo alltids noe som gjør at man skiller seg ut som person, men det er jo greit å vite at man kan få en liten oversikt over hvordan personen er!

Scroller dere litt ned på siden hvor dere leser oversikten, som f.eks i ISTJ, og klikker på det lille hjertet hvor det står " ISTJ Relationships" så kommer du til en litt mer detaljert oversikt hvor det står generelle tegn til styrker og svakheter, osv.
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Er det noen andre som ikke har NOEN pene jenter i klassen sin?
  • 0
Siterer DoGRoG:
Umad? Rasshøl.

Kall meg retarded etter du har lært deg å skrive.


LOL I TROL U.

Lagt til 2011-05-31 19:23:
Siterer the Zelda guy:
Er det noen andre som ikke har NOEN pene jenter i klassen sin?


Ja og nei, har litt av hvert. Uansett, man bør ikke søke etter et forhold med noen man går i klasse med, kan fort bli awkward.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Er det noen andre som ikke har NOEN pene jenter i klassen sin?


Jeg er en av dem som ikke har noen pene jenter i klassen.
You picked a hell of a day to join up.
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Er det noen andre som ikke har NOEN pene jenter i klassen sin?


Er du litt overfladisk nå eller hva?
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Citerer the Zelda guy:
Er det noen andre som ikke har NOEN pene jenter i klassen sin?


Er du litt overfladisk nå eller hva?


Neh, bare spør Men smaken er som baken
  • 0
Siterer the Zelda guy:
Er det noen andre som ikke har NOEN pene jenter i klassen sin?


I haz.
Love will tear us apart.
  • 0
Siterer Petrol:
Ble selv en INTJ (scientist/mastermind). I følge siden skulle også blant andre Stephen Hawking ha fått det resultatet, så jeg må si meg fornøyd.


Samme personlighetstype fikk jeg. Vi er visst den mest sjeldne av de 16 forskjellige typene og utgjør 1-4% av befolkningen. Kjente meg selv igjen i mye av det som sto om beskrivelsen også. Mastermind er uten tvil en kul kategori å få påklistret i panna, selv om personlighetstypen uten tvil kan ha sine nedsider.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg ble ISFJ, jeg forsto ikke helt meningen med den. kan noen forklare meg den? Alt jeg vet er at den har mye med følelser å gjøre.
  • 0
ENFJ
"Homosexuality appears in over 4000 species, homophobia appears in one"
  • 0
Siterer bendik920:
LOL I TROL U.


0/10
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Petrol:Ble selv en INTJ (scientist/mastermind). I følge siden skulle også blant andre Stephen Hawking ha fått det resultatet, så jeg må si meg fornøyd.

Samme personlighetstype fikk jeg. Vi er visst den mest sjeldne av de 16 forskjellige typene og utgjør 1-4% av befolkningen. Kjente meg selv igjen i mye av det som sto om beskrivelsen også. Mastermind er uten tvil en kul kategori å få påklistret i panna, selv om personlighetstypen uten tvil kan ha sine nedsider.


Jeg ble også INTJ. Sikker på at den er så sjelden?
  • 0
Tester er stress...
Å leve er det farligste du gjør ... Ingen har overlevd.
  • 0
Hvor er testen?
  • 0
yo jeg har ei dame som jeg liker med han har en penis va skal jeg jøre
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Siterer 007trymi:
Hvor er testen?


Testen: http://www.humanmetrics.com/cgi-win/jtypes2.asp

Oversikten: http://www.personalitypage.com/html/portraits.html

Skal du ha litt mer oversikt over styrker og svakheter med din personlighet så bare klikk på den på oversikt lista og scroll ned til du ser et lite hjerte ikon med navnet til personligheten din og "relationships" f. eks. ISFP Relationships
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0
Jeg ble ENFP, og kjente meg nokså godt igjen i beskrivelsen.

Det samme som blant annet: Mark Twain, Bill Cosby, Oprah Winfrey, Robert Downey Jr., Will Smith, Robin Williams

Men det som stod der som jeg ikke kjente meg igjen i.

^Den setningen var veldig meningsløs
"I used to stop it, but then I took something miserable to the knee." - fantomena til LesMis, Desember 2011
  • 0
Vel, mens vi snakker om personlighet, så virker det som om mange her inne har de litt mer intellektuelle personlighetene, så da er det jo artig å lese slike artikler i avisen!

http://www.adressa.no/forbruker/sexogsamliv/article1334737.ece?
sms_ss=facebook&at_xt=4de2548e6de2cf1a%2C0
Evoking fear is, in itself, an art form - and nothing in the entire history of storytelling has explored it better than video games.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!