Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Kjærlighetstråden


Bulket, jeg leste noe i en bok engang som kansje kan være til hjelp.


Merk deg hvor jenta er, se i hennes retning.hvis hun ikke møter øynene dine, gjenta øvelsen. Iløpet av 20 ganger vil blikkene deres møtes. Når øynene deres møtes kan hun oppfatte dette som deres første øyekontakt. Vent 20-30 sekunder og se tilbake på jenta, gjenta opptil 5 ganger. Denne gangen vil hun være nysgjerrig på om det er tilfeldig, skjebnen eller om du rett og slett sjekkker henne opp. Vent i 15-20 sekunder og setilbake, gjenta 2(to) ganger hvis det ikke funker.
Når gun ser på deg er det viktig at du smiler, ikke altfor mye så du ser ut som en dust, men heller et selvsikkert forsiktig smil, nå har du fanget oppmerksomheten hennes.

Sto det i boka mi, skrev på iPod touch så kan være skrivefeil.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Der lærte jeg noe også takk
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Jeg og, selv om jeg faktisk må si at jeg har gjort noe lignende av meg selv helt ufriviliig. Kanskje jeg er bedre til å sjekke opp damer ufrivillig? Jaja, trenger ikke å sjekke opp noen damer, har en veldig søt en allerede. Finner ikke noen bedre enn henne! Når jeg slipper å sjekke opp folk, så får jeg heller passe på å flørte nok med kjæresten min. Er jo helt umulig å overse henne da, så søt som hun er. Jeg må si at rett på, ikke gjennomtenkt og litt på sparket opp sjekking funker bra.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Jeg vet dette er "kjærlighets tråden" men VVolf, det virker som om du klarer å flette inn at du har kjæreste i hver eneste post du skriver, nesten uansett hvilken tråd.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
  • Zook
  • Zook
Et tydelig symbol på at han IKKE har kjæreste, altså.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer bendik920:
Jeg vet dette er "kjærlighets tråden" men VVolf, det virker som om du klarer å flette inn at du har kjæreste i hver eneste post du skriver, nesten uansett hvilken tråd.


So?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer torleif:
So?


Bare noe jeg har lagt merke til, like enough already
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Jeg vet dette er "kjærlighets tråden" men VVolf, det virker som om du klarer å flette inn at du har kjæreste i hver eneste post du skriver, nesten uansett hvilken tråd.
Hahaha... Jeg gjør kanskje det... Har ikke tenkt på det, har bare skrevet det som har falt meg inn.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Siterer VVolf:
Hahaha... Jeg gjør kanskje det... Har ikke tenkt på det, har bare skrevet det som har falt meg inn.


Well whatever makes you happy
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer VVolf:
Well whatever makes you happy


Haha, ja. Snilt sagt!
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Siterer VVolf:
Citerer bendik920:
Citerer VVolf:
Well whatever makes you happy


Haha, ja. Snilt sagt!


Vel, hva kan jeg si? jeg er en snill fyr
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Siterer bendik920:
Citerer VVolf:
Citerer bendik920:

Vel, hva kan jeg si? jeg er en snill fyr
Ja det er du, virkelig!
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
jeg har et sjekketriks som kan funke for dere alle !

Ta en klut, dypp den i kloroform, gå opp til jenta du liker, og spør:

Lukter det dritt av den kluten her?

og bibbeli babbeli bo, you got yourself a girl.
og en mulig anmeldelse, og en fengselstraff stående i kø
Punk sucks.. Hey who's got beer?
  • 0
vedron: Kloroform? Det er pinglemåten ja. Foretrekker heller en treklubbemotbakhodetogtamedbyttethjem-metoden jeg. Om ikke det er et sjekketriks, så er det iallefall en treningsøkt, alt etter vekten på byttet du har funnet.
You should hate losing, but never fear defeat.
  • 0
Lets not get off topic here guys


Life is usually tragic when it comes to love, ey?


Problemet med meg akkurat nå er det at jeg trenger en spesiell jente i livet mitt. Liksom, en jente som jeg kan kalle "min". En jeg kan kysse, en jeg kan kose med mens vi ser på film, en jeg kan snakke med om alt, og alt det der.

Jeg har funnet ut en ting.... Jeg er tragisk

Jaja. Life goes on.... And its tragic and boring.

(Og ja. Hun jeg liker er liksom ganske så populær, mens jeg er liksom en fyr som er midt på treet. Jeg er ikke veldig populær, men heller ikke en av de "teite". Jeg er en av dem som ikke blir lagt så mye merke til. Så det er det jeg mener med at jeg ikke har en sjangs.... Tragisk.)

Ja, jeg vet. Har skrevet nesten det samme tidligere.
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Du må være mer radikal 360 guy!
Decyfered!
  • 0
Kjæresten slo opp i dag. Vi er fortsatt gode venner, men jeg har fortsatt litt humørsvingninger. Det er litt kjipt å bli dumpet. Du begynner plutsleig å lure på hvorfor og hva som er feil med deg. Det er heller ikke alltid du vil vite det. Nå vet jeg at det er folk som pleier å få det 1000 ganger verre når de blir dumpa, så jeg er egentlig glad vi fortsatt er venner. Jeg kommer nok snart over henne, men akkuratt nå har jeg det som sagt litt kjipt.
There is no directions on a sphere where everythong is middle.
  • 0
Siterer Faunvik:
Du må være mer radikal 360 guy!


Radikal? Er ikke helt sikker på hva du mener...?

Siterer VVolf:
Kjæresten slo opp i dag. Vi er fortsatt gode venner, men jeg har fortsatt litt humørsvingninger. Det er litt kjipt å bli dumpet. Du begynner plutsleig å lure på hvorfor og hva som er feil med deg. Det er heller ikke alltid du vil vite det. Nå vet jeg at det er folk som pleier å få det 1000 ganger verre når de blir dumpa, så jeg er egentlig glad vi fortsatt er venner. Jeg kommer nok snart over henne, men akkuratt nå har jeg det som sagt litt kjipt.


Synd, føler med deg. Du er iallefall heldig som har hatt kjæreste og hadde det fint med henne

Siterer Jeppzki:
Jeg er 17 år gammel, og har bare vært forelsket én gang ( i 8. klasse) har mistet interessen. Er jeg den eneste?


Det kommer nok sikkert en person du får interessen for Jeg vet det er utrolig irriterende og høre "en dag kommer det en...." Syntes det selv, så unnskylder meg, men det er ikke mye mer jeg kan si....
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Siterer The xbox 360 guy:
Lets not get off topic here guys


Life is usually tragic when it comes to love, ey?


Problemet med meg akkurat nå er det at jeg trenger en spesiell jente i livet mitt. Liksom, en jente som jeg kan kalle "min". En jeg kan kysse, en jeg kan kose med mens vi ser på film, en jeg kan snakke med om alt, og alt det der.

Jeg har funnet ut en ting.... Jeg er tragisk

Jaja. Life goes on.... And its tragic and boring.

(Og ja. Hun jeg liker er liksom ganske så populær, mens jeg er liksom en fyr som er midt på treet. Jeg er ikke veldig populær, men heller ikke en av de "teite". Jeg er en av dem som ikke blir lagt så mye merke til. Så det er det jeg mener med at jeg ikke har en sjangs.... Tragisk.)

Ja, jeg vet. Har skrevet nesten det samme tidligere.


Bare spørr jenta du liker rett ut, JUST DO IT



PS. hvis du ikke skjønte det, sjekk signaturen din
Det er bedre å tisse på stolen enn å stole på tissen!
  • 0
@The xbox 360 guy

Ja livet suger. Du har basicly ingenting å tape på å bare spørre henne, bli kjent med henne. Ja jeg vet det er enklere sagt enn gjort, men du kommer heller ingen vei ved å gjøre ingenting.

Siterer Jeppzki:
Jeg er 17 år gammel, og har bare vært forelsket én gang ( i 8. klasse) har mistet interessen. Er jeg den eneste?


Nei, å miste interessen tror jeg ikke er så uvanlig. Men det skjer uansett en eller annen gang, vanskelig å unngå egentlig.
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Bulket Tekstikkel: Skjønte det, men... Vi har ikke hatt alverdens kontakt Det blir litt feil å si at jeg liker henne, fordi da blir hun bare "redd" meg Eller noe slikt Uansett, må liksom komme enda "nærmere" henne før jeg sier noe sånt. You know what i mean.
Ellers blir det litt ankward

Lagt til 2010-07-15 00:35:
Bendik: Ja, må bli litt mer kjent med henne. Jo... jeg har en ting å tape, min sosiale status Bygger meg opp nå, skjønner du. Så jeg kan ikke bare PLUTSELIG poppe opp å si at jeg liker henne. Bør vel helst bli enda mer kjent med henne først. Vil ikke dumme meg helt ut, hehe
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Det suger å vente, I know...
Rise and Rise Again, Until Lambs Become Lions.
  • 0
Fruen slo opp på starten av sommerferien, så det var jo en fin liten start. Det var ikke de letteste sakene å komme over, men venner hjelper veldig skal jeg si dere. Vi er fortsatt venner med hverandre, men det er liksom ikke helt det samme. Men kjekk som jeg er finner jeg straks en ny. Sier i fra når jeg gjør det <3
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Du bor i Bærum. Chicks everywhere!

Lykke til, ikke at du nøvendigvis trenger det.
Decyfered!
  • 0
Nei, har en ganske grei orden på jenter. Jeg begynner å bli lei, dårlige damer dumper jeg, bra damer dumper meg
Tragedie er når jeg kutter meg på fingern. Komedie er når DU ramler ned i et åpent kumlokk og dør
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!