Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Den ultimate Hufsa tråden!


Ja, dere har sikkert hørt om den forferdelig skumle Hufsa fra Mumitrollet. Hufsa er en dame som kommer titt og ofte, og alt hun berører blir til is. Dette, pluss ansiktet hennes og den utrolig ekle musikken som kommer hver gang du vet at hun er der, det er det som gjør henne så skummel. Jeg, som er 11år, for fortsatt et par mareritt om henne. Hun er jo sinnsyk!

Hufsa kom for første gang på bok i boka "Trollmannens Hatt" i 1948, hvor hun oppsøker Mummihuset for å hente en rubin. Hun fikk et skjell isteden, og det var like greit.

Ja, dette er tråden hvor dere kan legge ut bilder og videoer av Hufsa, og diskutere denne......personen.

Jeg avslutter med et bilde av Hufsa: http://kiinanruusu.tripod.com/kuvaalbumi/thumbnails/400x300/Bla
aa_1_.jpg
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
AHHHHHH!
har hatt mareritt om henne i mange år!!!
klarer fortsatt ikke å se bilder av henne!!!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Oi, så kult at det kom en tråd om henne, da Jeg hadde nesten glemt gode gamle Hufsa.

Jeg elsket å se på Mummitrollet da jeg var litt yngre, og Hufsa var en yndlingsfigurene mine, fordi hun var så nifs Den musikken husker jeg, og jeg skalv alltid litt når den kom
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Jeg har mareritt om henne !
(12 år)
Gaffeltruckdriving maaaaaaan!
  • 0
først hadde jeg mareritt om dinosaurer. fra ca. 4-8 år. så hadde jeg mareritt om hufsa 8-12år! glad det er over

heldigvis avtar marerittene og nå er de ikke ille i det hele tatt! dessuten kommer de veldig sjeldent!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Hu er dritt skummel. Og har dere hørt den stemmen?
"Objection!"
  • 0
  • Los
  • Los
Hufsa er the top of scary!!!

Hun bare glir fram og iser alt....å...å..Å HERRE GUD VI KOMMER TIL Å DØØØØØØØØØØØøøøøøøøøøøøøøøøøøø

Hufsa er skummel....
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Jeg husker jeg var dritredd for det meste som fantes i Mumiland.

Hufsa, Isdronningen, det lille svarte dyret hvis noen husker det (var bare med i en episode eller noe), og det værste av alt var når Mumi fant den svarte hatten og ble til en sånn liten hårete dritt. Den scenen hvor han ligger under bordet og griner, turte aldri å se på det. Noen som husker?
  • 0
  • RDB
  • RDB
Den ultimate Hufsa tråden...?

Værsåsnill

Uansett er Hufsa i mine øyne skumlere enn Pompel og Pilt.
Har selvfølgelig vokst ifra frykten, men effekten hun hadde på meg når jeg var liten glemmer jeg aldri.
Hadde faktisk mareritt om Hufsa nylig.
  • 0
Siterer Maggot:
Jeg husker jeg var dritredd for det meste som fantes i Mumiland.

Hufsa, Isdronningen, det lille svarte dyret hvis noen husker det (var bare med i en episode eller noe), og det værste av alt var når Mumi fant den svarte hatten og ble til en sånn liten hårete dritt. Den scenen hvor han ligger under bordet og griner, turte aldri å se på det. Noen som husker?


Ja, den scenen husker jeg. Jeg tok alltid til tårene når jeg så den scenen, den var så trsit Og Isdronningen husker jeg godt, hun skremte meg nesten like mye som Hufsa, jeg husker ennå den skumle og samtidig vakre sangstemmen hennes når hun red på den snøhesten
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Siterer RDB:
Den ultimate Hufsa tråden...?


Karakteren som fikk oss til å skifte bleie unormalt mye fortjener da en tråd?
Hufsa er en legende!
  • 0
Det er jo litt synd på henne da.. Men hun er jo så skummel!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Hattifnattene var også skumle Når jeg tenker etter burde Mummitrollet hatt hverfall 10 års aldersgrense
"Objection!"
  • 0
Hattifnattene og Hufsa = GRØSS...
''Start that song, Robby, start that song! We're going to the Roadhouse, not the bathroom!''
  • 0
UHUHUHU... jeg likte heller ikke Hufsa, ho var skrekken sjæl.
At de ikke lager en Hufsa-horror film...

Når jeg tenker meg om...
Naboen ligner litt på Hufsa
  • 0
Siterer TommyK:
.
At de ikke lager en Hufsa-horror film..


Det hadde vært SCARY!!! Hufsa: The Movie!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Å fy faen, det var dagens skumleste The-gamer!
Emma Watson er skikkelig digg.
  • 0
Siterer The-gamer:
http://www.youtube.com/watch?v=avAoT6sPCys&mode=relat
ed&s
earch=
Denne er ENDA skumlere

Husker det var skikkelig skummelt, egentlig er barne-TV ganske skummelt...


Der var hun skummel ja. Håper bare ikke jeg får mareritt.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
virker som Hufsa også gikk igjennom et stemmeskifte, i den første versjonen hadde hu en mørk, harkete blackmetal stemme, mens senere fikk hun en hes, residentevil zombie stemme.
Bytta til nicket K!M
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!