Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Anime/Manga quizen UTEN quotes [lek]


Siterer dark samus nemesis:
For å lære om livet og kvinner?


Er velf forsåvidt rett. Men det jeg tenkte på var det at han hadde lært hele pensum, og hadde ingen grunn til å fortsette.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Er velf forsåvidt rett. Men det jeg tenkte på var det at han hadde lært hele pensum, og hadde ingen grunn til å fortsette.


Ah, okay. Bare gjettet utifra det jeg husker å ha lest om serien, siden jeg ikke har sett den enda. Men jeg tar det som at jeg fikk et godkjent svar.

I Toaru Majutsu No Index, hva kalles egenskapen Touma har?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Siterer Ash Ketchum:Er velf forsåvidt rett. Men det jeg tenkte på var det at han hadde lært hele pensum, og hadde ingen grunn til å fortsette.

Ah, okay. Bare gjettet utifra det jeg husker å ha lest om serien, siden jeg ikke har sett den enda. Men jeg tar det som at jeg fikk et godkjent svar.

I Toaru Majutsu No Index, hva kalles egenskapen Touma har?


Imagine Breaker?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Siterer albaga:
Imagine Breaker?


Jepp, helt riktig.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
I "One Piece" hva kalles de tre devilfruit typene?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Logia (Mulighet til å gjøre seg om til ett materiale, f.eks Ace sin Mera Mera fruit)
Paramecia (Endringer i kroppen, f.eks Luffys Gomo Gomo fruit)
Zoan (som lar deg transformere deg, f.eks Chopper).

Piece of cake.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Logia (Mulighet til å gjøre seg om til ett materiale, f.eks Ace sin Mera Mera fruit)
Paramecia (Endringer i kroppen, f.eks Luffys Gomo Gomo fruit)
Zoan (som lar deg transformere deg, f.eks Chopper).

Piece of cake.


Hehehe. Helt riktig! Et pluss for å ha tatt med hva de gjør.
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
Usikker på om dette gjelder for hele serien, men det gjelder i hvertfall i One Shoten før Death Note ble lansert... Hvordan kan en som er drept med Death Note gjenopplives?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Selv om dere ikke har lest one shotten, eller chapter/episode 0 av Death Note, så burde den være enkel. Man skriver for å drepe... og hva gjør man for å gjennoplive?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Haha, husker jeg leste den når jeg prøvde meg på mangaen, skjønte faen ikke hva som foregikk. Om jeg husker riktig så kunne man viske bort navnet på Death Noten.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Haha, husker jeg leste den når jeg prøvde meg på mangaen, skjønte faen ikke hva som foregikk. Om jeg husker riktig så kunne man viske bort navnet på Death Noten.


Med hva?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Dere er dumme som brø hele gjengen. Ett viskelær så klart, ett litt spesielt ett men. Din tur, Grallen
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Tar en ny en jeg, siden det ikke har skjedd noe enda. Tar noe enkelt.

I Bleach, hva heter angrepet man kan se på som signatur teknikken til Ichigo?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Bankai? Eller tenker du på den der flygende tingen i lufta, som jeg ikke husker navnet på?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Siterer Ash Ketchum:
Bankai? Eller tenker du på den der flygende tingen i lufta, som jeg ikke husker navnet på?


Tenker på den strålen, eller kuttet han sender gjennom lufta, ja. Trodde ikke denne skulle være så vanskelig, oh well. Svaret jeg var ute etter er "Getsuga Tensho".
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Argh! Det var det ja! Kom ikke på det, da det begynner å bli en stund siden jeg så Bleach.

Hva skjer med djevelfrukten til en person når han dør i One Piece?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer Ash Ketchum:
Hva skjer med djevelfrukten til en person når han dør i One Piece?


Den overføres til den nærmeste frukten av samme type i området.

Lagt til 2014-03-19 22:32:
Spoiler:Eller Blackbeard kommer og stjeler den ifra deg.
  • 0
Siterer Play:
Den overføres til den nærmeste frukten av samme type i området.


Korrekt.
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
  • Play
  • Play
Hvem er den kuleste karakteren i -monogatariserien, også kjent for å være en falsk spesialist?
  • 0
Kaiki Deishu.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
  • Play
  • Play
Siterer dark samus nemesis:
Kaiki Deishu.


Kårrektå.
  • 0
Noen andre kan ta neste. Kommer ikke på noe kreativt.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Tar enda en fra One Piece, jeg.

Hva slags teknikk/kraft er "Haki"?
"Sometimes good people make bad choices. It doesn't mean they are bad people. It means they're human."
  • 0
På en måte en sjette sans, som lar deg utnytte superkrefter?
Do not argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
  • 0
Krefter som kan nøytalisere Logia, og andre djevelfrukt krefter?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!