Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Flørte- og sjekketips


*Megabump*

pekey sin metode vil nok fungere

anyways: du kan komme langt med en felles interesse
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
drikk dej passe full. så er det bare å kjøre på. å bryte isen er alltid det verste.

det er mitt tips.
I love the powerglove, its so BAD
  • 0
Mitt tips. Det er og være den gode versjonen av deg selv. Spill på dine gode sider, men ikke overdriv, det blir gjennomskuet etterhvært. Vær snill og grei, dere må kunne snakke sammen, ellers så ryker det til helvette etter en uke. Ha noen felles interesser, så går det bra.

Det er mitt tips...
20LEGEND (Proud member of NATDAB)
  • 0
Kom med den verste sjekkereplikken noensinne, for deretter å smile skøyeraktig.

Tips: "Jeg vil høste dine øyeepler og så din åker"

Works like a charm!
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Works like a charm!


Snakker du av erfaring?
www.steinskog.me
  • 0
Så din åker?
  • 0
you really don't wanna know

Lagt til 2008-09-18 16:19:
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer Schass:
Snakker du av erfaring?


Gud bedre, nei. Ørliten ironi der.
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Flørte og sjekking, ja. Noen av rådene når det kommer til sjekking er at du nærmest skal sette jenta høyest over alt i hele verden. Dette er feil. Hør her, sier du til en jente at hun har feks fine øyne, så stiller du deg i køen bak alle de andre 250 guttene som har sagt noe likt. Andre eksempler er klassikere som "Hey, har du det gøy i kveld?", eller "Hey, faren din er en tyv. Han stjal to stjerner fra himmelen og satte dem i øynene dine!". Hun driter i det, rett og slett!

Derimot, dersom du sier til henne at hun feks blunker rart, eller går på en rar måte, så vil hun stå der som et spørsmålstegn og lure på hvorfor du ikke har kommentert det drittfine utseende hennes ennå. Allerede her har du skilt deg ut! Ikke gi oppmerksomheten din til henne med mindre hun fortjener det.

For all del, gutter: Dersom dere vil ha jenta, så må dere gjøre èn viktig ting: Eskalere. Jepp, eskalere. Ta på henne, kødde,kose, klemme, whatever. Dersom du tar på henne allerede i begynnelsen, så vil hun venne seg til dette, og dersom du slutter så vil hun savne denne berøringen etterhvert! Gjør du ikke dette med en gang, så vil dere bli venner, og kun venner. LJBF-sonen: Let's just be friends.

Og, please, dersom det går galt, så ikke tro det er noe galt med DEG. La meg knuse en myte med en gang: Utseendet ditt har ikke en dritt å si. Ingenting ! Det er ikke hva du sier det kommer an på, men hvordan du sier det!

Takk til PUA for disse tipsene.
  • 0
være seg sjøl, spise, lytte og lære. bruk øya. av erfaring veit jeg at de fleste jenter smelter av blikkontakt.

være selvsikker.

ikke være redd for å tape.

ikke tenke. gå etter mageføelsen.

disse funker fett for meg.
an eye for an eye would make the whole world go blind. a tooth for a tooth would make the whole world starve.
  • 0
John Cena:
! !
Når jeg tenker meg om har du så utrolig rett! Hvis du skiller deg ut, kan du gjøre henne interessert.
Nice tips
Hvem er PUA btw?
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
Siterer _RED_:
spise

Bare pass på å ikke spise Taco, Burger eller Kebab
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Citerer _RED_:spise
Bare pass på å ikke spise Taco, Burger eller Kebab


Og for guds skyld ikke OSTEPOP!!!
Snakker av erfaring her....
Paint the man, cut the lines. Paint the man, cut the lines.
  • 0
et godt sjekketips; vær morsom, da mener jeg dyp- men spontan humor, ikke den gjennomtenkte tørre saken. Og ikke vis at du er så sykt interessert med en gang. Det er skummelt.
og ha litt selvironi for guds skyld. turn off med gutter som blir rare i ansiktet når man tuller litt med dem. De skal heller være med på spøken og dra den videre.
Close, but no cigar!
  • 0
Siterer zelda7:
John Cena:
! !
Når jeg tenker meg om har du så utrolig rett! Hvis du skiller deg ut, kan du gjøre henne interessert.
Nice tips
Hvem er PUA btw?


PUA står for Pick up Artist, og går under det man kan kalle sosial dynamikk(om jeg ikke er helt på vidda). PU går ut på å forbedre deg selv når det kommer til ikke bare sjekking, men alle slags sosiale sammenkomster. Dette emnet er gigantisk, og jeg begynte å lese det for ca. 6 måneder siden. Det er ufattelig morsomt når man ser at det faktisk funker. "Vær deg selv", feks. Joda, om man er seg selv så kommer jentene løpende til deg, eller? Det kunne heller het "Vær den GODE siden av deg selv".
  • 0
Er det en nerdete jente kan jeg si:

"Can I insert my nuclear fusion reactor into you pyrotechnical disk drive?
I was frozen, today!
  • 0
Min beste:

"Tits or gtfo"
Naturkreftene fikk kreftene av meg
  • 0
Heh, er jo en svær PDF av "The Paragon Project", da - En gruppe som studerer disse greiene, hvordan jenter funker i hvilke sosiale kretser osv.

Har en gratis PDF på såvidt over 200 sider om hvordan man skal få seg dame.
Det skumle er... Det funker faktisk...
Did you know? John Dies at the End.
  • 0
Mitt bestesjekketips te dere gutta: Vær dere selv. Ikkje tenk for mye, bare handle, vær litt spontan og bryt isen med litt humor. Humor kommer ein LANGT med
Hail, Elen sila lumenn' omentielvo!
  • 0
de 4 første som begynte bloggen finnes ikke mer, mystisk
What the fuck are u looking at!!!
  • 0
Siterer Christinem:
Humor kommer ein LANGT med


"Jeg veit hvor du bor! Så la oss gjøre dette enkelt... Hoho! Tulla! Lyst på en øl?"
Decyfered!
  • 0
Dette funker alltid:

Jeg har klart alle Guitar Hero- spillene på expert, alle instrumentene.
Jeg har kommet til 6. Prestige i MW2.

Så runder du av med å si at du er 1337. I tall altså. Og hvis hun ditcher eller ignorer deg sier du: H8 U 4 Ever.

Lagt til 2010-02-03 18:15:
Siterer Lompi:
de 4 første som begynte bloggen finnes ikke mer, mystisk


De fikk så mange gode sjekketriks at de alle fikk seg dame, så de sluttet å henge på Gamereactor.
"Fuck you all" - Machine Head
  • 0
Siterer Maggot:
Citerer tradetown:Citerer Maggot:
Er du på fest, så ikke bli for dritings.. Da gjør du alltid noe som får damene til å trekke seg unna.. Vær deg selv.. enkelt og greit.

Tror ikke sjekketriks som: Kan jeg få nummeret ditt? For jeg mista mitt slår an på dagens damer..


Er dette basert på erfaring?

Drita-delen, ja.. Sjekketrikset, nei.. Men jeg går utifra at slike sjekktriks ikke slår ann. Har det noengang gjort det? xD


Blei drita som vanlig jeg, og så kjenner jeg plutselig at noen spanker meg på min veltrente rumpe, og der står en 45 år gammel dame og sier "åhh! Du er HØØØY!".
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0
Gi hun et par øl, Have fun
  • 0
Siterer John Cena:
Flørte og sjekking, ja. Noen av rådene når det kommer til sjekking er at du nærmest skal sette jenta høyest over alt i hele verden. Dette er feil. Hør her, sier du til en jente at hun har feks fine øyne, så stiller du deg i køen bak alle de andre 250 guttene som har sagt noe likt. Andre eksempler er klassikere som "Hey, har du det gøy i kveld?", eller "Hey, faren din er en tyv. Han stjal to stjerner fra himmelen og satte dem i øynene dine!". Hun driter i det, rett og slett!



Derimot, dersom du sier til henne at hun feks blunker rart, eller går på en rar måte, så vil hun stå der som et spørsmålstegn og lure på hvorfor du ikke har kommentert det drittfine utseende hennes ennå. Allerede her har du skilt deg ut! Ikke gi oppmerksomheten din til henne med mindre hun fortjener det.



For all del, gutter: Dersom dere vil ha jenta, så må dere gjøre èn viktig ting: Eskalere. Jepp, eskalere. Ta på henne, kødde,kose, klemme, whatever. Dersom du tar på henne allerede i begynnelsen, så vil hun venne seg til dette, og dersom du slutter så vil hun savne denne berøringen etterhvert! Gjør du ikke dette med en gang, så vil dere bli venner, og kun venner. LJBF-sonen: Let's just be friends.



Og, please, dersom det går galt, så ikke tro det er noe galt med DEG. La meg knuse en myte med en gang: Utseendet ditt har ikke en dritt å si. Ingenting ! Det er ikke hva du sier det kommer an på, men hvordan du sier det!



Takk til PUA for disse tipsene.

Du er en AFC.
:D <3<3<3
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!