Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Champions League 07-08 - Hvem vinner?


Jeg skjønner ikke. Spiller Marquez og Abidal på midtbane nå?
Marquez er jo midtstopper og Abidal venste back.
Du glemte Toure
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer SkumBjørn:
Det tror jeg og Barcelona har forsterket stallen kraftig. Og med et slikt lag har du gode muligheter for og vinne!

Angrep:

Henry
Ronaldinho
Messi
Etoó
Dos santos
Gudjhonson
Midtbane:

Dos santos
Deco
Xavi
Edmildson
Marquez
Abidal
Iniesta

Forsvar:
Zambrotta
Puyol
Milto
oleguer
Sylvinho
Turham

Keeper:
V.Valdes


Din luring Abidal spiller venstre back, kan spille mitbane, men ikke i nærheten på Barca

Siterer Taxta:
Jeg skjønner ikke. Spiller Marquez og Abidal på midtbane nå?
Marquez er jo midtstopper og Abidal venste back.
Du glemte Toure


Marqeuz spiller både mitbane og forsvar, og ja du glemte yaya Toure, som er fast som oftest, kjempe talent!
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Du glemte også noen andre, men de er ikke fast på laget. Så det gjør ikke noe.

Ok så Marquez kan spille en defansiv midtbane. Men ville ikke brukt han der, når barca har så mange andre midtbane spillere i verdensklassen.

Barca er ja utrolig sterk i år. Så å se de i en finale vil ikke være overaskende.
Men tiden vil vise. Synnes nå Arsenal ser utrolig farlig ut. Etter å ha sett de i Premier Leauge.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Siterer Taxta:
Ok så Marquez kan spille en defansiv midtbane. Men ville ikke brukt han der, når barca har så mange andre midtbane spillere i verdensklassen.


Jo, heller turham på midtstopper enn Marqeuz, dessuten er Marq meget god som defansiv midtbane
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Siterer Taxta:
Jeg skjønner ikke. Spiller Marquez og Abidal på midtbane nå?
Marquez er jo midtstopper og Abidal venste back.
Du glemte Toure


Emh.. trudde jeg hadde skrevet ned Toure (men det hadde jeg vist ikke)

Jeg syntes at sånne Talenter som Marquez og Abidal fortjener en plass på midtbanen i Barca(men det er jo min mening) Abidal er en meget god venstre back men også en god midtbanespiller å det samme med Marquez
Når du har Puyol og Turham som midstoppere syntes jeg at det er bedre med Marquez på defansiv midtbanen.
Du er født som en orginal, ikkje dø som en kopi.
  • 0
Siterer Taxta:
Men tiden vil vise. Synnes nå Arsenal ser utrolig farlig ut. Etter å ha sett de i Premier Leauge.


De har ikke bred nok stall. De kommer til å slite i vinter, når Abadayour, Toure, og to andre forsvarsspillere drar til afrikamesterskapet. Da får vi se et Arsenal lag litt utpå glattisen.
:temurof i rutangis
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Citerer Taxta:
Men tiden vil vise. Synnes nå Arsenal ser utrolig farlig ut. Etter å ha sett de i Premier Leauge.


De har ikke bred nok stall. De kommer til å slite i vinter, når Abadayour, Toure, og to andre forsvarsspillere drar til afrikamesterskapet. Da får vi se et Arsenal lag litt utpå glattisen.


Du er inne på noe der
Du er født som en orginal, ikkje dø som en kopi.
  • 0
Siterer Knight of the blades:
Citerer Taxta:
Men tiden vil vise. Synnes nå Arsenal ser utrolig farlig ut. Etter å ha sett de i Premier Leauge.


De har ikke bred nok stall. De kommer til å slite i vinter, når Abadayour, Toure, og to andre forsvarsspillere drar til afrikamesterskapet. Da får vi se et Arsenal lag litt utpå glattisen.


Du er inne på noe der
Du er født som en orginal, ikkje dø som en kopi.
  • 0
Tja, de er sterke. Men ja de har ikke bred nok stall.
Men de er en 'underdog'
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
Adebayor skal spill vm for amerika elns, så de for det nok føffere etterhvert
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
Ikke amerika, men Africa.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • Missing Avatar
  • Sexy
oi ment afrika ja
En røyk om dagen er godt for magen ;)
  • 0
hvilket land i afrika ?
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • ES
  • ES
Arsenal kanskje?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Hvilket land i Africa?
Adebayor kommer fra Togo.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
RBK ass. Slo Valencia 2-0 Utrolig
Blå...
  • 0
Siterer Aleksander_M:
RBK ass. Slo Valencia 2-0 Utrolig


Veldig imponerende av Rosenborg. Valencia ble nr 3 i fjorårets sesong, kun slått av Barcelona og Real Madrid.

Kanskje RBK kan klare å hente 3 poeng mot Chelsea, hvis de spiller opp mot hva de leverte i kveld. Dessuten skal en ikke se bortifra at de kan klare å jobbe til seg 1 eller 2 poeng i bortekampene som gjennstår. Blir nok ikke en høyere plass en 3, men alikevel vil det være en veldig sterk bragd.

Som Manchester United tilhenger er dette litt sviende, men må gi ros til Arsene Wengers gutter, de spilte fotball på et helt annet nivå.
Har faktisk ikke sett slik flott og attraktiv fotball siden Manchester United utspilte Roma 7-1 for en del månender tilbake. United leverte også en flott fotballkamp, selv om de kanskje ikke møtte en av verdens beste fotball klubber, men 4-2 på bortebane, og 3 poeng er sterkt.

Hadde ikke særlig tro på at Arsenal skulle bli en seriøs konkurrent i kampen om gullet i år, men nå ser det ut som at The Gunners vil bli den sterkeste utfordreren for Manchester United.

Engelsk fotball er i siget, med unntak av Liverpool, som fikk kjørt seg, og nå ligger an til å ryke ut. Blir spennende å se om de kommer til hektene igjen, foran oppgjøret mot Arsenal, hvis ikke kan det bli tøft.
Officer O'Clancy, take care of this toxic waste.
  • 0
Ja, Arsenal er en underdog. De er ser sterke ut i år. Så de andre lagene burde passe seg.
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
  • xpn
  • xpn
jeg tiper arsenal eller Liverpool
  • 0
Hadde jo vært genialt om RBK kom på 2. plass i gruppa og kom videre Men er en liten sjangse for at det ikke skjer ^^. Men bare en liten en
Blå...
  • 0
Siterer xpn:
jeg tiper arsenal eller Liverpool


Uansett hvor Liverpool fan jeg er, må jeg være litt realistisk. Etter det spillet Liverpool har vist i gruppespillet har jeg liten tro på at vi kommer særlig langt i år. Håper til gud at jeg tar feil.

Hvis jeg skulle sette penga mine på noen, ville det nok ha vært Arsenal.
"Damn, sucker. I just got some. Look at me, Brad, I'm a man now, just like you. Except, I don't look like a faggot and talk all educated."
  • 0
Valencia - RBK 0-2

Sykt! Jeg tror det nesten ikke :3

1 Chelsea 8
2 Rosenborg 7
3 Schalke 4
4 Valencia 3
Heihei
  • 0
veit, men de vinner vel ikke...tror at ManU eller Arsenal tar trofeet denne gang!
ALF GEIR?!!
  • 0
RBK gjør det STORT! håper de kommer videre!
hvis ikke holder jeg med Arsenal(seriøst?)
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Rosenborg
Jeg skulle ønske at Jokke var i live, vi hadde passa sammen vi. Vi kunne vandra rundt i Oslos gater, på jakt etter eventyr!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!