Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Det virker ikke som om det er en feil med spillet, heller at den tror jeg vil kjøre crysis benchmark...

Skal prøve patching.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Men noe må du ha gjort siden den vil starte benchmarken. Og ikke spillet
  • 0
Rart da at re-innstallering ikke funka, da blir vel ting stilt tilbake eventuelt?

Patching hjalp ikke. :/
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hmm, dette var da merkelig. Prøvd og rote litt rundt der spillet er installert? Og sett om du kan ha endret på noe som får den til og starte benchmarken? Sett i egenskaper til ikonet du starter Crysis fra?
  • 0
Hmm. Når jeg høyreklikker på Warhead ikonet i "Games" og trykker på Saved games, kommer det opp en som heter "default_Frozen_Paradise_crysis.CRYSISPSF"

Så står det: "Opens With: Crysis" Trykker jeg innpå saven, åpner den likt som om jeg kjører crysis warhead. Og saven tar bare 617 KB.

Når jeg sletta den gjorde det ingen forskjell.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Hmm. Jeg har ikke peiling på hva som er problemet da. Har du prøvd og google? Eventuelt prøvd å spørre på noen andre forum?
  • 0
Siterer quakecry:
Har du prøvd og google?


Første jeg gjorde
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Spør på et annet forum da;P
  • 0
Siterer -sebastian-:
Har også et problem med Crysis Warhead. Når jeg starter spillet, går det automatisk inn i en Benchmark. Jeg kan trykke escape, quite to main menu, men når jeg prøver å gå på new game begynner bare en annen benchmark. Har reinnstallert to ganger.


Har du prøvd å manuelt slette alt som har med Crysis Warhead å gjøre via Regedit, og deretter reinnstallere? Det er vel ikke alltid at alt slettes helt når du bare avinnstallerer? Kan jo være verdt et forsøk.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Regedit? Et program eller?

Kan vel prøve det. BTW, fikk tak i de nyeste nvidia driverne. Fikset ikke Crysis Warhead problemet, men Fallout 3 funker flott nå. Hadde et problem med det, sjønner dere.
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
regedit er liksom et program som endrer ting i registeret på PC-en.
  • 0
Siterer -sebastian-:
Regedit? Et program eller?


Gå inn på Start og skriv "regedit" i søkefeltet. Der søker du opp mapper relaterte til Crysis Warhead og sletter dem. Bruk F3 til å søke etter nye filer så fort du har slettet en. Det tar nok en god stund, og det er selvsagt viktig å unngå å slette filer essensielt for noe helt annet. Det er heller ingen garanti for at det vil hjelpe (selv om jeg ikke kan skjønne hva problemet er dersom det ikke gjør det) så du får bestemme selv om du gidder å begynne med det eller ei...
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Warhead er ikke så gøy uansett..

Nå som Fallout funker får jeg dykke ned i det en stund
All you touch and all you see / is all your life will ever be
  • 0
Jepp! Kos deg med Fallout
  • 0
Kan man endre størrelsen på skrivebordbakgrunnen? Jeg har opplevd mange ganger at bildet blir for stort eller for lite.
I was frozen, today!
  • 0
Egenskaper - skjerminstillinger eller hva det heter?
  • 0
Jeg mener bildet, ikke hele skjermen.

Lagt til 2009-08-13 23:26:
Fant det ut.
I was frozen, today!
  • 0
Jeg har hatt en del diskusjoner med broren om et våpen kalt RCP90 finnes i virkligheten, og som vanlig er ikke jeg helt sikker, jeg har prøvd å søke på google og prøvd YouTube men det står bare at det er våpen fra 007: GoldenEye. Så finnes det i virkligheten eller er den bare fantasi?
I was frozen, today!
  • 0
P-90 er ett våpen, og det ser veldig likt ut som RCP90 på goldeneye.
Kan jo hende de ikke fikk rettighetene til navnet, så bare la på RC og lagde ett omtrent likt våpen?
Er ikkke sikker altså
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
P90 finnes, men RC-P90 er bare en en annen type av det samme våpenet som ikke finnes i virkeligheten.
Spillet har så og si de samme modellene som i virkeligheten på våpenene, men navnene er litt forskjellig.
Lurer på hva RC står for uansett, men liker å kalle den for "random crap"
  • 0
Det var det jeg trodde ja, takk for svar.
I was frozen, today!
  • 0
Kanskje RC står for "remote controlled"?
I was frozen, today!
  • 0
HEY guys! Jeg lurer på om denne http://www.platekompaniet.no/Film.aspx/DVD/Hellraiser_Blu-ray/?i
d=ANCH3049BR
filmen kan spilles av på en sone 2/B playstation 3 spiller. Region 0 er jo ment for "åpent for alle", men så står det NTSC ved siden av. Det brukes jo i USA. Så er litt usikker om jeg ikke gjør et bomkjøp her? Please heeeeeeelp!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!