Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Siterer Hehemann:
Er www.deal.no bare en nett butikk? Hvis det er, hvorfor står det kontantpris ved produktene?

Er ikke sikker på åssen det funker, men jeg vet at www.leasy.no har det samme prinsippet, så hvis du vet åssen det fungerer der vet du også åssen det fungerer på www.deal.no.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Åssen er det man puster? Har man en slags støvsuger inne i seg. Det er litt rart å tenke på.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
det er vel akkurat som når man knepper på sjokolademelk-kartongen... det blir noko vakuum eller liknande, som trekker luft tilbake igjen, også bruker man muskler for å presse det ut og lage vakuumet....
okei, eg har ikkje peiling, men kjekkt å fundere over
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Hva er rekorden for bananspising i løpet av ett minutt?

Jeg spør ikke bare på tull, her er saken:

Vi får daglig utdelt frukt på skolen. På fredag fikk vi bananer. En kompis sjekket hvor mange bananen han kunne spise på ett minutt. Resultatet var to bananer på 51 sekunder.
Hele klassen sa at de hadde lest at to bananer på ett minutt var verdensrekord, og at fyren i klassen altså slo ny rekord. Jeg, på en annen side, er en smule mer skeptisk...derfor spør jeg.

Hva er rekorden for bananspising i løpet av ett minutt?
You're sleeping over, right?
  • 0
to bananer er veldig bra...

men på den annen side, finns det kanskje folk som kan svelge bananer hele (høyres nesten litt perverst ut )
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
  • Zook
  • Zook
Jeg leste nettopp at verdensrekorden for 2 minutter er 17 bananer. Og da tviler jeg på at rekorden for 1 minutt er 2 bananer.

Siterer torleif:
to bananer er veldig bra...


Det er veldig bra, men ingen verdensrekord.

Siterer torleif:
men på den annen side, finns det kanskje folk som kan svelge bananer hele


Ja, nettopp derfor er jeg i tvil.
You're sleeping over, right?
  • 0
Siterer Zook:
Jeg leste nettopp at verdensrekorden for 2 minutter er 17 bananer.


det er mange!!... eg klarer ikkje ete 17 bananer ein gong
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Siterer pernell:
Er ikke sikker på åssen det funker, men jeg vet at www.leasy.no har det samme prinsippet, så hvis du vet åssen det fungerer der vet du også åssen det fungerer på www.deal.no.


Jeg vet ikke hvordan Leasy.no fungerer... Kan noen utdype?
"Objection!"
  • 0
Jeg har endelig kjøpt meg TF2 på pc også så jeg at jeg hadde nivå 1 wepons (Hagle F.eks)


Så jeg lurte på er det en måtte å gjøre dem bedre på? Hva må jeg gjøre?

Er bare det at jeg har sett folk med nivå 5 wepons, og jeg vil også haaaa.


Fortell er dere snille
Leafs Of Four It Some More.
  • 0
Når blir Mega Man 9 nedlastbart for oss i Europa via WiiWare?
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Zafford: Achievements er ordet
Musikk > Film > Spill
  • 0
Er det noen som vet åssen jeg fjerner den klikke lyden ver gang jeg går in på en side på IE8?
  • 0
  • Zook
  • Zook
Siterer sebbe3:
Er det noen som vet åssen jeg fjerner den klikke lyden ver gang jeg går in på en side på IE8?


Slå av lyden fra høytalerne.
You're sleeping over, right?
  • 0
Skifter nettleser...
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
jeg har andre nettlesere men jeg tester ie8 nå, men er det noen måte og skru den av, (uten å skru av lyden)?
  • 0
Aner ikke. Regner med det, men har ikke testet IE8 betaen, så skal ikke si det sikkert.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Hva er hvor på nynorsk?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • Zook
  • Zook
Kor?
You're sleeping over, right?
  • 0
Eller "kvar?"
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Skal ha meg en HDMI kabel til Ps3en, men jeg har ikke peil på sånt. Noen anbefalinger til under 500 kr?
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer thraxes:
Skal ha meg en HDMI kabel til Ps3en, men jeg har ikke peil på sånt. Noen anbefalinger til under 500 kr?


Samme hvem kabel du har, det eneste du trenger er en HDTV som støtter HDMI, du kan få kabler for under 500kr på Clas Olson.
I was frozen, today!
  • 0
Ok, takker for svar. Får se på det i morgen eller neste uke.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Siterer thraxes:
Skal ha meg en HDMI kabel til Ps3en, men jeg har ikke peil på sånt. Noen anbefalinger til under 500 kr?

Jeg kjøpte en for 300 på expert. En offesiel PS3 kabel til og med.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
hva er den kjemiske formelen for fotosyntese? C6... ?
Close, but no cigar!
  • 0
C6H12O6 + 6O2
Tror det er det
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!