Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Det skal virke med å hake av "lås oppgavelinjen", og bare dra den ned. Merkelig at du ikke fikk det til

Har et spørsmål her: Hvorfor er nettsiden så jævla treg nå!
  • 0
Siterer Master_bandit:
Har et spørsmål her: Hvorfor er nettsiden så jævla treg nå!

Nei.
Den er ikke det til meg.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Jeg har en god del DVD-filmer liggende, og jeg planlegger å lage backup-kopier av dem ved å "rippe" dem. Er det noen som vet om et noenlunde bra program som kan brukes til dette?
Det hadde vært fint om jeg kunne få undertekstene med på filene, også.

NB! Jeg skal ikke bruke dette til å drive med ulovligheter som f. eks selge/gi bort til andre, eller legge det ut for nedlasting. Dette er kun til egen bruk, og ettersom jeg selv har kjøpt filmene, ser jeg ikke noe galt i å lage backup-kopier.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Nettet mitt har begynt å tulle. Plutselig gikk hastigheten min ned til 1.5MB til 2.7MB, og diverse sider ble umulige å komme inn på. Nei, jeg har ikke brannmur eller lignende på. Noen som vet hva som kan være galt?
Jeg føler meg heldig, dersom noen lurer..
  • 0
Noen som vet hva sangen i den nye Nike reklamen hetter?
De synger "I've got a soule, but I'm not a soldier"


HHH: Til PC eller Mac?
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Kronoz:
Noen som vet hva sangen i den nye Nike reklamen hetter?
De synger "I've got a soule, but I'm not a soldier"


The Killers - All These Things That I've Done Vet ikke om det er de som synger på Nike reklamen men det er ihvertfall de som synger den til vanlig.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer Kronoz:
Noen som vet hva sangen i den nye Nike reklamen hetter?
De synger "I've got a soule, but I'm not a soldier"


Er det denne?
http://www.youtube.com/watch?v=k6ERe23kSBM

Siterer Kronoz:
HHH: Til PC eller Mac?


PC.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer HHH:
Er det denne?
http://www.youtube.com/watch?v=k6ERe23kSBM

Jepp. Fant ut at det er de som synger på Nike reklamen også.
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Siterer pernell:
Jepp. Fant ut at det er de som synger på Nike reklamen også.


Ah. Ja, så innlegget ditt nå.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
Siterer Kronoz:
HHH: Til PC eller Mac?

Vet du om noen til Mac, Kronoz. Kunne trengt det jeg å.
Vet du også om noen programmer som brenner CD'er på Mac? Liker ikke å ta med orginalen når jeg er på lange turer på bilen og sånt
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Siterer pernell:
Vet du om noen til Mac, Kronoz. Kunne trengt det jeg å.
Vet du også om noen programmer som brenner CD'er på Mac? Liker ikke å ta med orginalen når jeg er på lange turer på bilen og sånt

Mac the Ripper er et godt program til Mac.
Jeg vet ikke om noe CD brennings program. Heller ikke noen rippe program til PC.

Takk for svar foresten.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer -Clint:
Nettet mitt har begynt å tulle. Plutselig gikk hastigheten min ned til 1.5MB til 2.7MB, og diverse sider ble umulige å komme inn på. Nei, jeg har ikke brannmur eller lignende på. Noen som vet hva som kan være galt?
Jeg føler meg heldig, dersom noen lurer..
  • 0
Siterer -Clint:
Citerer -Clint:Nettet mitt har begynt å tulle. Plutselig gikk hastigheten min ned til 1.5MB til 2.7MB, og diverse sider ble umulige å komme inn på. Nei, jeg har ikke brannmur eller lignende på. Noen som vet hva som kan være galt?

Problemer med trådløst?
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer RDB:
Trenger hjelp. Jeg kjører en windows XP, og jeg klarte å dra det gråe feltet nederst på skjermen opp til toppen. Jeg vil selvsagt ha den ned igjen, men jeg får det ikke til. "Lås oppgavelinjen" er av, og jeg har prøvt å bare dra det ned ved hjelp av diverse musetast-kombinasjoner.

Noen som kan hjelpe meg?


Jeg prøvde nettopp. Tok "Lås oppgavelinje",- *hake av*. Så holdt jeg inne musen på oppgavelinjen og dro den opp og ned og til siden. Sikker på at du gjorde det sånn?
Ellers har jeg ingen forklaring, sorry.
jeg liker sjøpølsa
  • 0
Noen som vet åssen jeg får fiksa Punkbuster på BF 2142? Blir kicka vært 5 minutt på hver server.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Reinstallere/opppgradere Punkbuster?

Punkbuster for Battlefield 2142

Var ihvertfall det jeg gjorde når det samme skjedde meg på Call of Duty 4
  • 0
Siterer thraxes:
Noen som vet åssen jeg får fiksa Punkbuster på BF 2142? Blir kicka vært 5 minutt på hver server.

http://www.evenbalance.com/index.php?page=pbsvcfaq.php
Trykk der det står here, last ned og bruk det programme som kommer da
Det har hjulpet meg alle gangene jeg har hatt problemer

Og selvfølgelig har du oppdatert punkbuster ikkesant?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Siterer tguls:
Og selvfølgelig har du oppdatert punkbuster ikkesant?


Tror jeg har gjordt det, men funka ikke så bra. Prøver den linken din nå.

Edit: Det funka ikke. :/ Men den updaten, hvor skal jeg plassere filen? Tror jeg har kopiert den til feil sted.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Hvis du har Vista, prøv å kjøre spillet som admin. Har hatt dette problemet hver gang jeg har reinstallert spillet og det eneste som har funket skikkelig for meg er å kjøre spillet som admin.
Fudge Yeah!
  • 0
Da burde han i så fall kjøre Punkbuster som admin, siden det er den som er problemet. Jeg anbefaler uansett å laste ned PBSetup.
  • 0
Var jo punkbuster som var problemet for meg og... Ble kicka fra hver eneste server med punkbuster på, akkurat som thraxes og det å kjøre BF som admin løste alt!
Fudge Yeah!
  • 0
Tusen takk for hjelpen Magnus. Det funka ganske bra. I morgen blir det pumping av BF.
Største Supreme Commander Fan på forumet!
  • 0
Noen som vet hvor jeg kan kjøpe postere fra filmen The Dark Knight med The joker på?
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
  • Missing Avatar
  • ISAF
det finner du sikkert på din lokale film/musikk butikk, hvis ikke finnes det sikker på Amazone.com eller lignende sider.
Tungur Knivur
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!