Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Har vi fått den nye moderatoren?
  • 0
Siterer Decyfer:
Tror den er mellom 3 og 5 år. Men uansett, har funnet ut at den har HDMI-utgang, så da kjøper jeg en HDMI til HDMI kabel. Takk for hjelpen


Okay, ikke overraskende. No problem, btw.

Siterer F0xHunter:
Har vi fått den nye moderatoren?


Tror ikke det. Kan kanskje være på grunn av at Strategist er på ferie rundt omkring i Europa for øyeblikket tho. Det er vel han som strengt tatt står for utnevnelsen.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer Decyfer:
Tror den er mellom 3 og 5 år. Men uansett, har funnet ut at den har HDMI-utgang, så da kjøper jeg en HDMI til HDMI kabel. Takk for hjelpen


Det hadde vært kleint om du hadde kjøpt VGA-kabel, ettersom den ikke har lyd. Da måtte du kjøpt en phono kabel, evt. en optisk lydkabel ved siden av. HDMI er best, bildekvaliteten er tilnærmet lik uansett, men kjekt å ha både lyd og bilde i en kabel.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Men hva med DVI? Den har vel ikke lyd den heller?
  • 0
Siterer F0xHunter:
Men hva med DVI? Den har vel ikke lyd den heller?


DVI har ikke lyd nei, lurer på om det kun er HDMI som har lyd og bilde i samme kabel?
fargen på denne teksten matcher bildet mitt
  • 0
Eneste er det nok ikke, men det er den eneste som leverer lyd og bilde digitalt i HD.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Flott at LCD-skjermene mine støtter alle tre da!
  • 0
Er Tromsø en kul by? Vurderer å studere der.
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
Siterer Sithlord:
Er Tromsø en kul by? Vurderer å studere der.


Hvor lenge? Vil tro at Tromsø er en svært spesiell by, og om den ikke faller i smak vil det sikkert være tungt å studere der i 5 år. Men det er sikkert en flott by, men holdbarheten vil jeg ikke uttale meg om.

Men jeg mener at studiet i seg selv er viktigere enn byen.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Personlig så ville jeg nok kanskje ha valgt Trondheim framfor Tromsø når det kommer til studier. Slik jeg har forstått det så er Trondheim mer «studentby» enn Tromsø.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Decyfer:
Citerer Sithlord:Er Tromsø en kul by? Vurderer å studere der.

Hvor lenge? Vil tro at Tromsø er en svært spesiell by, og om den ikke faller i smak vil det sikkert være tungt å studere der i 5 år. Men det er sikkert en flott by, men holdbarheten vil jeg ikke uttale meg om.

Men jeg mener at studiet i seg selv er viktigere enn byen.


Selvfølgelig er studiet viktigere enn byen, men jeg vil trives der jeg er. Og studiet er ikke lenger enn tre år.

Siterer Kronoz:
Personlig så ville jeg nok kanskje ha valgt Trondheim framfor Tromsø når det kommer til studier. Slik jeg har forstått det så er Trondheim mer «studentby» enn Tromsø.


Jæ, hørt det samme blitt sagt av flere, men jeg synes av en eller annen merkelig grunn Tromsø virker som en interessant by. Tenkte kanskje det var noen lokalkjente som ville fortelle litt
Yet another quest to defeat an evil pig and obtain triangular cheese
  • 0
  • gnyg
  • gnyg
Hvordan finner man ut hvor mange timer man har spilt på Fifa 2010?
Is it the fear to fall in space that keeps us from understanding? The only way to find the power is to look inside Increase your fall on purpose and let this river flow Now you hold this secret, appeared out of the vacuum of space - Gojira
  • 0
For noen uker siden kjøpte jeg en slags utstillingskniv i Sverige, denne: http://bildr.no/view/696292 Og i dag gikk jeg ut for å teste den for å se om den var skarp nok til å kutte vanlige planter, noe den var, men når jeg gikk inn igjen la jeg merke til at den var full av gugge fra plantene og hadde noen fingeravtrykk. Bladet, men er det noen med erfaring som kan fortelle meg hvordan jeg kan rengjøre den uten å skade den eller lage stygge merker?
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Du kjøpte en utstillings kniv, og deretter for å finne ut om den var skarp nok eller ikke?

Når det gjelder spørsmålet ditt så kan du kanskje dyppe bladet inn i kokende vann.
  • 0
Siterer Master_bandit:
Du kjøpte en utstillings kniv, og deretter for å finne ut om den var skarp nok eller ikke?

Når det gjelder spørsmålet ditt så kan du kanskje dyppe bladet inn i kokende vann.


Den er vell ikke akkurat beregnet for bare utstilling, den er sykt skarp.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Siterer Tyranus:
For noen uker siden kjøpte jeg en slags utstillingskniv i Sverige, denne: http://bildr.no/view/696292 Og i dag gikk jeg ut for å teste den for å se om den var skarp nok til å kutte vanlige planter, noe den var, men når jeg gikk inn igjen la jeg merke til at den var full av gugge fra plantene og hadde noen fingeravtrykk. Bladet, men er det noen med erfaring som kan fortelle meg hvordan jeg kan rengjøre den uten å skade den eller lage stygge merker?


Vell som Master Bandit nevnte så er vell den ikke beregnet på bruk, Men hvis du skal rengjøre den så prøv følgende.

1. Fyll en beholder med skikkelig varmt vann. La den ligge en stund før du skrubber den med en oppvask børste.

2. Bruk Zalo hvis det forsatt er merker på den. Hvis dette ikke hjelper gjenta nr men tilseet Zalo i vannet.

3. Bruk et pusseskinn til og få bort eventuele merker/ finger avtrykk.
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Siterer Tyranus:
Den er vell ikke akkurat beregnet for bare utstilling, den er sykt skarp.


Hva er den så beregnet til om den ikke bare er til utstilling? Regner med at den ikke er særlig praktisk til å spikke tre, eller til å skjære gulrøtter med.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Tyranus:
http://bildr.no/view/696292


Slike kniver er bare for utstilling, bladet er støpt av billig stål. Ikke var den spesielt fin heller, legg heller penger i en skikkelig kniv, der nøyaktigheten og kvaliteten er det estetiske.
Jævelhøns
  • 0
Siterer Temujin:
Citerer Tyranus:
For noen uker siden kjøpte jeg en slags utstillingskniv i Sverige, denne: http://bildr.no/view/696292 Og i dag gikk jeg ut for å teste den for å se om den var skarp nok til å kutte vanlige planter, noe den var, men når jeg gikk inn igjen la jeg merke til at den var full av gugge fra plantene og hadde noen fingeravtrykk. Bladet, men er det noen med erfaring som kan fortelle meg hvordan jeg kan rengjøre den uten å skade den eller lage stygge merker?


Vell som Master Bandit nevnte så er vell den ikke beregnet på bruk, Men hvis du skal rengjøre den så prøv følgende.

1. Fyll en beholder med skikkelig varmt vann. La den ligge en stund før du skrubber den med en oppvask børste.

2. Bruk Zalo hvis det forsatt er merker på den. Hvis dette ikke hjelper gjenta nr men tilseet Zalo i vannet.

3. Bruk et pusseskinn til og få bort eventuele merker/ finger avtrykk.


Takk, vil prøve det.

Siterer Baardern:
Citerer Tyranus:
http://bildr.no/view/696292


Slike kniver er bare for utstilling, bladet er støpt av billig stål. Ikke var den spesielt fin heller, legg heller penger i en skikkelig kniv, der nøyaktigheten og kvaliteten er det estetiske.


Siterer The Heretic:
Citerer Tyranus:
Den er vell ikke akkurat beregnet for bare utstilling, den er sykt skarp.


Hva er den så beregnet til om den ikke bare er til utstilling? Regner med at den ikke er særlig praktisk til å spikke tre, eller til å skjære gulrøtter med.


Jeg er ny i slike ting, så kunnskapen min om sånt er svært begrenset. Though, jeg kjenner en som faktisk prøvde å kutte tynne busker med en utstillings katana, så jeg er ikke den første som prøver sånne dumme ting.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0
Hvordan får man endre overførbar ID i mitt krypinn? Den jeg har akkurat nå er ganske utdatert og prøver å fornye den.
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Hvordan får man endre overførbar ID i mitt krypinn? Den jeg har akkurat nå er ganske utdatert og prøver å fornye den.


Mener du at du oppdaterer den i forhold til faktisk antall trofeer og lignende? I så fall logger du inn på PSN-sidene, redigerer den overførbare IDen og trykker oppdater.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Ahhh, det hadde jeg allerede gjort, men jobb-PC-en er så treig at jeg gav opp. Tusen takk!
"Objection!"
  • 0
Siterer Hehemann:
Ahhh, det hadde jeg allerede gjort, men jobb-PC-en er så treig at jeg gav opp. Tusen takk!


Haha, ja. Virker som en utrolig tung side for litt tregere nettverk. No problem.

EDIT: Wait, what? Hehemann? Har du blitt aktiv igjen?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Jeg hadde litt lite å gjøre på jobb så jeg bestemte meg for å bli litt mer aktiv i hvert fall
"Objection!"
  • 0
Noen som vet hvor mange DVD'er man kan ha oppå hverandre før de nederste blir skadet? Altså DVD i cover?

Rydder opp i film samlinga mi skjønner dere.
You exist because we allow it, and you will end because we demand it.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!