Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Kan ting bli mer psyko enn -smilyene?
Decyfered!
  • 0
Haha, nei. Tør jeg vedde på at kommentarfeltet i alebres nyeste blogg har noe med dette å gjøre?

"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Haha, nei. Tør jeg vedde på at kommentarfeltet i alebres nyeste blogg har noe med dette å gjøre?


De er overalt!!!
Decyfered!
  • 0
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Er jeg senil eller har kommentaren jeg postet forsvunnet?
Decyfered!
  • 0
Siterer Faunvik:
Er jeg senil eller har kommentaren jeg postet forsvunnet?


Det er vel ikke så rart, med tanke på mengden smileyer i din og blyantkvesser's kommentarer.
Det er nok en ninjamod som har vært på ferde.
  • 0
*Les med skummel fortellerstemme*

Han kunne slette poster uten å etterlate noen spor, tråder forsvant på utrolig vis og hele blogger kunne ta vegen ut vinduet. De kalte ham, ninjamodden !

*skjebnesymfonien*
Fem-stjerners medlem
  • 0
Joda det var jo kanskje litt smilyer i den.... Men jeg måtte jo understreke poenget!!! - er skumle!!!

Kunne i det minste latt selve posten stå... Damn u, Ninjamod!
Decyfered!
  • 0
Tror psyko-smiley'ene ble for mye for ninjamoden!
[19:38] <Taxta> laserpistol og homofile bjørner som snakker rart
  • 0
Har vært lite på her i det siste så jeg er usikker om det har skjedd noe med nettsiden eller ikke. Om det er noen som kan fylle meg inn her så har det vært supert:

-Fungerer animerte bilder (GIF)?
-Nye HTML koder?
-Mulighet å ha et bilde som et vedlegg i forumet uten å gi en link?
  • 0
Siterer Master_bandit:
-Nye HTML koder?

En spoiler tag. Skriv <spoiler*> *insert spoiler* </*spoiler>. Minus *. You know the drill Spoiler poiler:se så. Easy as shit <--- For å se teksten så markerer du den.

Siterer Master_bandit:
-Fungerer animerte bilder (GIF)?

Mener å ha husket å ha sett noen med det for langt tilbake. Men det er lenge siden, og har ikke sett noen etter det.

Siterer Master_bandit:
-Mulighet å ha et bilde som et vedlegg i forumet uten å gi en link?

Nope.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Siterer Master_bandit:
-Fungerer animerte bilder (GIF)?


Den evige krangelen, tror de kom fram til at det ikke er lov.
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Kronoz:
Nye HTML koder?

En spoiler tag. Skriv <spoiler*> *insert spoiler* </*spoiler>. Minus *. You know the drill Spoiler poiler:se så. Easy as shit <--- For å se teksten så markerer du den.


Spoiler:takker

Siterer Kronoz:
-Fungerer animerte bilder (GIF)?

Mener å ha husket å ha sett noen med det for langt tilbake. Men det er lenge siden, og har ikke sett noen etter det.


Siterer fattigmann:
Citerer Master_bandit:
-Fungerer animerte bilder (GIF)?

Den evige krangelen, tror de kom fram til at det ikke er lov.


Litt synd da. jaja.

Siterer Kronoz:
Mulighet å ha et bilde som et vedlegg i forumet uten å gi en link?

Nope.


Ugh... Ikke? Hva er logikken bak at det ikke skal være lov?
  • 0
Siterer Master_bandit:
Ugh... Ikke? Hva er logikken bak at det ikke skal være lov?

Enkelte brukere av GR's nettsider er utstyrt med enten en for dårlig datamskin eller et for dårlig nettverk(internett) til at GR kan tillate brukere å ha GIFs i avataren. GIFs gjør rett og slett til at nettsiden blir umulig å surfe for de som ikke kan kjøre gif-filene. Altså, GIFs ødelegger opplevelsen GR er for enkelte.
Square Enix.
  • 0
wUT! Skal vi begynne å ta hensyn til folk som bor under steiner også nå?
Neida, skjønner egentlig det, kjedelig å ikke kunne bruke GR fordi siden bruker 4 dager på å laste inn, selv om det går ann å skru av avatarer på innstillingene
Fem-stjerners medlem
  • 0
Siterer Zechez:
Citerer Master_bandit:
Ugh... Ikke? Hva er logikken bak at det ikke skal være lov?

Enkelte brukere av GR's nettsider er utstyrt med enten en for dårlig datamskin eller et for dårlig nettverk(internett) til at GR kan tillate brukere å ha GIFs i avataren. GIFs gjør rett og slett til at nettsiden blir umulig å surfe for de som ikke kan kjøre gif-filene. Altså, GIFs ødelegger opplevelsen GR er for enkelte.


Nå var ikke akkurat det jeg skrev den setningen til. Den var til hvorfor man ikke kan legge inn et helt vanlig bilde på nettsiden, som man gjør til blogger. Jeg tror neppe ett eller to bilder her og der skal ødelegge for noen.
  • 0
  • ES
  • ES
Hvem tok verdens første push-up? Hvem er den heiteste dama, ever?
"Always know if the juice is worth the squeeze."
  • 0
Den heiteste dama er vel Blyantkvesser?
Decyfered!
  • 0
_^Self-burn_

Hvorfor loader PC'en min mapsa på MW2 så tregt? Den kjører allt på fullt uten lagg, men når den skal loade tar det dritlang tid, ofte så lang tid at jeg ikke får blitt med første runden i SnD f.eks. Vi har Telenor Turbo som er det beste internettet Telenor tilbyr her vi bor, det er vel 16mb/s elns ned og 1mb/s opp tror jeg. Når jeg kommer inn i spillet har jeg ingen lagg, lav ping og null stress med å faktisk spille spillet.

Help pl0x?
Fem-stjerners medlem
  • 0
Skaff deg en ny PC.
Decyfered!
  • 0
Folkens, jeg trenger hjelp litt fort. Saken er at jeg skal kjøpe en kabeln som gjør det mulig for kompisen min å bruke PCen hans på hans flatskjerm-TV. Men dette har jeg virkelig ikke mye peiling på, og lurer derfor på om det lønner seg å gå for HDMI eller VGA?

Det er snakk om en veldig ny Acer TimelineX som skal kobles opp mot en litt eldre plasma-TV fra LG.
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Folkens, jeg trenger hjelp litt fort. Saken er at jeg skal kjøpe en kabeln som gjør det mulig for kompisen min å bruke PCen hans på hans flatskjerm-TV. Men dette har jeg virkelig ikke mye peiling på, og lurer derfor på om det lønner seg å gå for HDMI eller VGA?

Det er snakk om en veldig ny Acer TimelineX som skal kobles opp mot en litt eldre plasma-TV fra LG.


Så lenge både TVen og PCen støtter HDMI er det ingen grunn til å bruke VGA. Du får bedre bildekvalitet med HDMI, iallfall i de aller fleste tilfeller.
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
Så lenge både TVen og PCen støtter HDMI er det ingen grunn til å bruke VGA. Du får bedre bildekvalitet med HDMI, iallfall i de aller fleste tilfeller.


Sånn jeg har oppfattet det og. Men dette skal liksom være en gave, og jeg er usikker på om TVen hans har HDMI-utgang...Men de fleste flatskjermer skal ha det, skal de ikke?
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0
Siterer Decyfer:
Sånn jeg har oppfattet det og. Men dette skal liksom være en gave, og jeg er usikker på om TVen hans har HDMI-utgang...Men de fleste flatskjermer skal ha det, skal de ikke?


De fleste (om ikke alle) flatskjermer burde ha HDMI. Med mindre det er en veldig gammel flatskjerm, men det fikk jeg ikke inntrykk av at det er..?
                                • Community Manager og hardware-skribent @ Gamereactor.no •
  • 0
Siterer The Silent Assassin:
De fleste (om ikke alle) flatskjermer burde ha HDMI. Med mindre det er en veldig gammel flatskjerm, men det fikk jeg ikke inntrykk av at det er..?


Tror den er mellom 3 og 5 år. Men uansett, har funnet ut at den har HDMI-utgang, så da kjøper jeg en HDMI til HDMI kabel. Takk for hjelpen
There is a sufficiency in the world for man's need but not for man's greed ~ Mohandas K. Gandhi
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!