Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Spørsmål og svar [Q&A]


Hvordan får man stjerner på gr.?
Hva er de klan greiene i GR.?
Ps: legg meg til som venn og på xbox live navn "ednerf"
  • 0
Siterer Ednerf:
Hvordan får man stjerner på gr.?
Hva er de klan greiene i GR.?


Man får stjerner med å bli stemt på(stemme knapp til høyre for sitering)... Altså kan jeg stemme på deg og så har du et steg nærmere å få en haug med stjerner...

De klan greiene? Du mener klan sub forumet?
Decyfered!
  • 0
Akkurat, men så vidt jeg vet er stjerne systemet fortsatt fucked så det kan godt være du mister stjerner også...

Men anyways, de er jo ikke godt for noe akkurat.

Jeg ser hvertfall ikke forskjellig på folk utifra antall stjerner.
  • 0
Stjernesystemet skal være ganske så godt rettet opp på nå. Var bugga før, når folk fikk stjerner når en stemte minus på dem. Det er en rekke andre ting som spilte inn en rolle på ranken før som var føkka opp også, men programmereren i Danmark skal ha fikset opp det meste.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Stemte bra på Ednerf først, og så dårlig men han hadde fortsatt 2 stjerner...

Lagt til 2009-11-25 15:14:
Et spørsmål(får se om det blir et spørsmål ut av det først! )

I Buddhismen er det sier de at ingenting varer evig...

Men hvis det er sant, så varer jo faktumet at ingenting varer evig, evig!...

Har vi bevist at Buddhismen bare er hardcore n00bishness?
Decyfered!
  • 0
Ahh. that was a hard one... Jo! for når ingenting varer evig må faktumet bli ødelagt. og deretter bli gjennfødt! men husk at når de oppnår nirwana(eller hvordan det skrives) havner de utenfor livssirkelen, og varer evig mens de ser verden gå under og bli skapt igjen! så derfor må faktumet ha oppnådd nirwhana!

Så det jeg har bevist er at Buddhismen varer evig, HVIS du oppnår Niravana! (tror den siste der var rett )

La oss gå ett hakk videre på filosofi listen. Hvorfor bruker nesten alle Famas online i rainbow six vegas?(på PS3) jeg vet jeg har spurt to ganger tidligere, men ikke fått svar.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Men man lever ikke i all evighet når man har oppnådd nirvana(?)... Derfor må det være et problem der...

De bruker sikkert Famas fordi de er wannabe franskmenn eller faktiske franskmenn... Eller så er koder involvert...
Decyfered!
  • 0
Siterer Master_bandit:
Noen som vet om det originale DOOM er gratis?


Ja, det er gratis:
http://www.myabandonware.com/game/doom-1nd/
Lovlig og gratis.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Hva er my live feed og åssen bruker man den?
Real friends stab you in the front
  • 0
My Live Feed er på en måte veldig likt statusoppdateringen på Facebook. Dessuten kan man lese nyheter fra GR på den samme siden vià mobiltelefon:
http://m.gamereactor.no/

Det eneste du må gjøre er å logge deg inn med brukernavn og passord, enten på m.gamereactor. Eller på hovedsiden.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Faunvik, når en person når nirvana blir han opplyst og når han dør blir han ikke gjenfødt, men havner utenfor livssirkelen. og så skjer det noe mer som jeg ikke vet/husker med tanke på at det er nesten 2 uker siden vi hadde om buddhismen sist.

Kanskje de bruker famas'n siden den ser stilig ut?
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
My Live Feed er på en måte veldig likt statusoppdateringen på Facebook. Dessuten kan man lese nyheter fra GR på den samme siden vià mobiltelefon


Åh, så det er ikke sånn at man kan skrive statuser sjøl og sånn, men se hva som skjer på GR via telefonen?
Real friends stab you in the front
  • 0
Siterer wannskrk:
Åh, så det er ikke sånn at man kan skrive statuser sjøl og sånn, men se hva som skjer på GR via telefonen?


Det også, men først og fremst brukes det vel til å skrive status og slikt, er bare å gå inn på profilen din på m.gamereactor, så skal det stå et felt som heter "Status" eller noe i den duren.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
Kanskje de bruker famas'n siden den ser stilig ut?


Kanskje en mulighet...

Siterer KamikazeKnut:
Faunvik, når en person når nirvana blir han opplyst og når han dør blir han ikke gjenfødt, men havner utenfor livssirkelen. og så skjer det noe mer som jeg ikke vet/husker med tanke på at det er nesten 2 uker siden vi hadde om buddhismen sist


Sjekker det ut asap, fikk 1 på buddhisme prøve... Bare tull...
Decyfered!
  • 0
1 på prøve? det laveste jeg har fått i RLE er 2. og det var en gang. Men en ting som er sikkert, er at bøkene vi bruker er umulig å lese i mer en 2 minuter.
Big man, pig man, ha ha charade you are.
  • 0
Siterer KamikazeKnut:
1 på prøve?


Og jeg som har et snitt på fem eller noe... Tragisk...
Decyfered!
  • 0
Jeg har problemer med Youtube for tiden, når jeg skal se en video tar det årevis å laste den, så jeg ender opp med å pause videoen rett etter at den starter og er nødt til å vente til den laster ferdig med å begynne å se. Hjelp?
I was frozen, today!
  • 0
Noen som vet om det er mulig å få lastet ned Paint.net til Mac? Om ikke dette er mulig, finnes det noe lignende program som også er gratis?
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Vil gjerne ha flere stjerner?
Jeg spiller ikke, jeg gamer!
  • 0
Det får du vet å skrive gode innlegg og ikke tigge etter de.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Snyltaren 1337:
Vil gjerne ha flere stjerner?


Da er det bare, som det har blitt skrevet flerfoldige ganger å bidra med positive ting til forumet, skrive blogger, anmeldelser, og delta aktivt i forumet. For at du skal få flere stjerner må folk altså stemme "Bra" på deg. Du kan også få stjerner ved å legge til spill i samlingen din har jeg hørt, men er ikke helt sikker på denne.

På den andre siden, er egentlig stjernene bare noe crap som er fint å se på. Ingenting å bry seg om.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Du kan også få stjerner ved å legge til spill i samlingen din har jeg hørt, men er ikke helt sikker på denne.
Slike forestillinger oppstår fordi stjernesystemet er tregt med å oppdatere seg. Når du gjør en handling så oppdateres anntall stjerner selv om du kanskje egentlig fikk stemmepoengene som gjorde deg fortjent til stjernene på et tidligere tidspunkt.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Noen som vet om en nettside jeg kan kjøpe amerikanske UMD filmer? PSPen min er kjøpt i USA, og slik jeg har forstått det er UMD filmer regionslåste. Og jeg skulle gjerne kjøpt en bunke nye filmer til PSPen min.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
  • 0
For noen få minutter siden skulle jeg koble opp PS3'en til TV'en nede i stua, alt gikk bra helt til jeg skulle spille Modern Warfare 2, det var ingen lyd! Jeg har lyd på XMB'en og i oppstarten, men når jeg skal spille for jeg ikke lyd what so ever.
I was frozen, today!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!