Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Klagemuren


Jeg vil gjerne klage på at det er for varmt ute....
Musikk > Film > Spill
  • 0
til Golden Renegade XL

LANICA!! LANICA LANICA LANICA!!

(internvits)

back to topic...
Bytta til nicket K!M
  • 0
Jeg vil klage på trampingen til han som bor oppe.
  • 0
Siterer sakkosekken:
NEEEEEEEI!!! dumme serveren crashet! jeg og en venn lagde stjerneskip, jeg lagde til og med et gigantisk modeskip. Dette skjedde i garrys mod den som snart var ferdig til å skytes opp også! manglet bare en life support, kontroller og litt fiksing å hangar døren



NEEEEI! DET SKJEDDE IGJEN! nå algde jeg bare et romskip og jeg var ferdig med alt, det så sykt bra ut, steg perfekt, sikkelige kule motorer, super life support, romm bil som bare ventet på å bli tauet fast inne i skipet, manglet egentlig bare svinger på skipet og kamera. Altså ting som tar 2 minutter!
Buuuuuuurn!
  • 0
Klager på at folk tigger etter stjerner. Hva er så bra med stjerner egentlig. Får det taperne til å føle seg bedre inni seg? Faen og.
Heihei
  • 0
Klager på at jeg ikke har 5 stjerner Paulie

Neida. Vil klage på at mattelæreren min surrer noe inni hampen. Lærer ikke noe i timene, og hun gir ufortjent dårlige karakterer.
Blå...
  • 0
Jeg skal klage på at det har regna så mye i sommer.
Dessuten skal jeg også klage over at jeg ikke har vært flink til å overholde trenings-programmet mitt de siste dagene.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Jeg vil gjerne klage på fans av spillserier som tilbringer all sin tid på å bitche over hvor dårlige oppfølgerne er, hvor mye utviklerne ødela dem, og hvordan de kunne ha vært bedre.
Dere fortjener faen ikke oppfølgere, engang. Ønsker halvveis at Blizzard og Nintendo sluttet å lage spill, bare for å kunne se ansiktsuttrykkene deres.
  • 0
Håh! Bra klage.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • RDB
  • RDB
Takk...?
  • 0
Jeg klager over at klokka allerede er halv fire og jeg ennå ikke har dradd meg bort på treningsstudioet i dag.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Vil gjerne klage på folk som ikke synes det er noe nytt i Halo 3 i forhold til Halo, men som digger God of War 1, 2 og spillene på PSP og gleder seg veldig til God of War 3.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Klager på folk som klager over at Mirrors Edge trenger "gønnere".
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Klager på folk som ikke synes at Mirrors Edge er for sterilt.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer Ikki-kun:
Jeg klager over at klokka allerede er halv fire og jeg ennå ikke har dradd meg bort på treningsstudioet i dag.


Klager over stortsett akkurat det samme, bortsett fra at klokka nå er kvart over sju og velsådet
Selger The Simsons sesong 1-10, Sopranos 1-5, Rome 1-2, Futurama 1-4, Prison Break 1-2 og Seinfeld 1-3 ALT ER UBRUKT OG I PLASTIKK Ta kontakt.
  • 0
Siterer The Heretic:
Klager på folk som ikke synes at Mirrors Edge er for sterilt.


Så du er altså en av dem som savner "gønnere" i Mirrors Edge?
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Siterer RDB:
Jeg vil gjerne klage på fans av spillserier som tilbringer all sin tid på å bitche over hvor dårlige oppfølgerne er, hvor mye utviklerne ødela dem, og hvordan de kunne ha vært bedre.
Dere fortjener faen ikke oppfølgere, engang. Ønsker halvveis at Blizzard og Nintendo sluttet å lage spill, bare for å kunne se ansiktsuttrykkene deres.


Vil klage på akkuratt det samme når det gjelder band..
Folk som har noe grunnlegende imot at favorittbanda deres utvikler seg er det faen meg noe galt med! Sier som Sigurd Wongraven:
Tradisjon og progresjon er formelen til god musikk..
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
Siterer Daniel Guanio:
Så du er altså en av dem som savner "gønnere" i Mirrors Edge?

Nei, jeg savner skitnere miljøer. Har du noen gang hørt om byer hvor alt er dekket i hvitt og objektene du kan bruke dekket i rødt? Get some fucking dirt in here! Hele byen ser ut som et eneste lab eller sykehus. Noe ala Portal ihvertfall. Bortsett fra det ser Mirrors Edge ut som et friskt pust fra Dice.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Jeg vil klage på at jeg ikke har pinne-is i fryser'n.
..så..eh..hvilken dag er det IDAG, sånn egentlig???
  • 0
  • RDB
  • RDB
Jeg vil gjerne klage på The Heretic. Jeg syntes han er en stram sokk som ødelegger GR med alle de skitne, ostekake-elskende innleggene sine.

Siterer The Heretic:
Klager på folk som ikke synes at Mirrors Edge er for sterilt.

Er så alt for enig. Jeg misliker spillet av nettopp den grunnen. Stilen er så jævla monoton. Helt rent og pent, med sterkt lys overalt. For meg hadde mye blitt fikset dersom de bare hadde gjort spillet ett par hakk..... gråere.

Behandlingen av våpen i spillet liker jeg. Er glad det ikke bare ble nok ett First Person Shooter.

Siterer Thincker:
Vil klage på akkuratt det samme når det gjelder band..
Folk som har noe grunnlegende imot at favorittbanda deres utvikler seg er det faen meg noe galt med! Sier som Sigurd Wongraven:
Tradisjon og progresjon er formelen til god musikk..

Enig.
Men det er vel sånn med fans til alt. De vil bare ha mer av det samme. De tenker ikke på de som lager det eller "markedet" (vet ikke om det er rette ord å bruke). De tenker bare på seg selv, og hva de ønsker.
  • 0
Siterer The Heretic:
Nei, jeg savner skitnere miljøer. Har du noen gang hørt om byer hvor alt er dekket i hvitt og objektene du kan bruke dekket i rødt? Get some fucking dirt in here! Hele byen ser ut som et eneste lab eller sykehus. Noe ala Portal ihvertfall. Bortsett fra det ser Mirrors Edge ut som et friskt pust fra Dice.


Haha, det er greit. Jeg gikk bare utifra at den første personen som indirekte kommenterte utsagnet mitt, ville være akkurat den som savner våpen. Men der tok jeg feil^^
Alltid beret! sa motespeideren.
  • 0
Vil klage over folk som kjøpr ting jeg har lett etter lenge, rett foran nesa på meg. (les: sykkel)
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0
Siterer RDB:
Jeg vil gjerne klage på The Heretic. Jeg syntes han er en stram sokk som ødelegger GR med alle de skitne, ostekake-elskende innleggene sine.

Da vil jeg gjerne klage på RDB, som tror at jeg liker Ostekake med mine ostekake-relaterte innlegg. Mens jeg i virkeligheten ikke kan fordra ostekake. Jeg mener, ost? PÅ KAKE?! Usj, ren ondskap! Akkurat som sauer og geiter.
he stepped down, trying not to look long at her, as if she were the sun, yet he saw her, like the sun, even without looking
  • 0
Siterer The Heretic:
Citerer Daniel Guanio å du er altså en av dem som savner "gønnere" i Mirrors Edge?
Nei, jeg savner skitnere miljøer. Har du noen gang hørt om byer hvor alt er dekket i hvitt og objektene du kan bruke dekket i rødt? Get some fucking dirt in here! Hele byen ser ut som et eneste lab eller sykehus. Noe ala Portal ihvertfall. Bortsett fra det ser Mirrors Edge ut som et friskt pust fra Dice.


Det er vel akkurat det som er en av tingene som gjør Mirror's Edge til Mirror's Edge... Alt ser så rent og pent ut på overflaten, men under er det ikke så rent
Underneath the arcade, details collide.
  • 0
Vil klage over en del folk som ikke peil på kake.
Tic toc, goes the clock again, beating in my head like a big drum.
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!