Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Klagemuren


idag(egentlig igår )har jeg ikke noe negativt å si om.Kom ikke opp til eksamen og jeg besto kjøreprøve
  • 0
Jeg er sur fordi at Fraps alltid klikker når jeg filmer PvP i WOW skikkelig kjipt prøvde å laste ned game cam lite, men det funka heller ikke
  • 0
Jeg vil klage på at dette er kjedelig.
  • 0
  • yama
  • yama
Skulle ønske jeg ikke var trøtt og dagen ikke var over... Men, men... får legge meg og spille mer når jeg har sovet litt... natti
"My name is Linus Torvalds and I am your god" -- Linus Torvalds
  • 0
Jeg vil klage over at jeg hele tiden svinger mellom 2 og 3 stjerner.*snufs*
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Haha, stemte bra på deg Nå har du 3 stjerner

vil klage over at Iron Maiden har for vanskelige soloer
Blå...
  • 0
Vil klage over at ingen har lagt ut gode tabs til fade to black (Hint*linker*hint)
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Jag vill klaga på att jag inte fick någon bäver i julklapp.
(Fick en X360 istället)
Sist jag åt majs smakade det Broccoli
  • 0
Jag vill klaga på:

* Wiis existens
* Xbox 360 elite
* Att det inte finns en vit PS3 i dagsläget
* Emos
* Disneyfilmer
* Att min dator inte har levererats än
* Dålig musik
* Svenska GR
* Petter Engelin
* Fanboys
* Mitt dåliga ljudkort
* Att jag inte kommer vidare i RE:rebirth
* Att jag inte har körkort
* Att min fyrhjuling har ett löst däck
* Att jag har ett tråkigt sommarlov
* Att sommaren håller på att regna bort
* Att jag inte har en Chevy Van
* Att jag missade Meat Loaf
* Att jag inte har en 360 än
* Att jag spelat av ens träng på guran
* Att The Darkness är försenat
* Att det inte kommer ett Shenmue 3
* Att det inte kommer en remake på Crash 1 och 2

+ mycket mer

Min vovve är den enda avatar som ser åt vänster. Jag är unik. Minns honom när jag är borta.//Kebbe
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Haha, stemte bra på deg Nå har du 3 stjerner

vil klage over at Iron Maiden har for vanskelige soloer

Tuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusen Takk!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Kebbe90: Isåfall klagar jag på att du lagt mer så mycket tid på att skriva ner sakerna som du klagar på.
Sist jag åt majs smakade det Broccoli
  • 0
Vil klage på at det er så mange vestkants-pappagutter som ikke liker metal.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Metal er bare for de Kuuuuuuuuuuuuuuuuuuuule
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
Shyeah! (Hvorfor har vi ikke en metal-smiley?)
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Vil klage på at vi mangler en smilie som headbanger
Blå...
  • 0
Siterer Aleksander_M:
Vil klage på at vi mangler en smilie som headbanger


JA! Det hadde vært nice

Vil klage på min mofoing pc.... Klikker minst 4 ganger i timen Det er minst! Så må jeg restarte den, og det er bare så plagsomt xD Får ny nå snart
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Vil klage på at Elkjøp er enormt trige med å få inn spel
There's a reason it isn't called Grand Theft Public Transport.
  • 0
Jeg vil klage på at internette her suger balle og at Kirk spiller så bra at jeg ikke klarer å lære meg sangene dere på gitar
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • LuXe
  • LuXe
Siterer kebbe_90:
* Wiis existens

Hva er så galt med at den eksisterer? Om den ikke hadde eksistert, hadde den laget monopol i markedet og alle spill og konsoller ville vært MYE dyrere, enten du liker Wii eller ikke. Og hvordan plager den deg egentlig? Om du ikke liker Wii eller spillene som kommer er det en enkel løsning; Ikke bry deg/hold deg unna den.

http://www.nexgenwars.com/

Ser heller ikke ut som om interessen har dabbet av siden du skrev den bloggen din, det var da synd. Du tar feil. (ser faktisk som om interessen blir større, og vent deg mer når storspillene kommer)

Se på det enkelt; Wii er en konkurrent i markedet. Jo flere konkurrenter, jo billigere for oss gamere og jo flere gode ting.
  • 0
Yeah!!!!
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
Jeg vil klage på at PS3 er noe JÆVLA dyr... men jeg hadde ikke kjørt den uansett
PST...se bak deg!
  • 0
jeg vil klage på at en kompis ikke ville låne meg 3200kr til en wii, å han er nettop komfimert
  • 0
He he.
Girl, I want to treat you like my favorite Pokemon: put you in a confined space until I need you, and send you to the hospital when necessary.
  • 0
  • eppi
  • eppi
vil klage på at PCen min begynner å bli utdatert
Sk8 is a job, I love it
  • 0
Jeg vil klage på at jeg har for dårlig grafikkort
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!