Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Klagemuren


Vil klage på at det er så få dager igjen av sommerferien.

Også vil jeg klage på at jeg ikke har nok penger til alt jeg ønsker meg av spill og sånt
"Don't waste your time or time will waste you"
  • 0
Vil klage på at jeg ikke har fått brevet om hvilke bøker jeg trenger til skolestart enda, og det er bare 2 dager til skolestart.. Dermed vil jeg også klage på Skogmo VGS som er ansvarlig for alle psykiske problemer etterfulgt av dette. Og det faktum at de tydeligvis ikke har sendt brevet..
Fudge Yeah!
  • 0
Ingenting å klage på jeg!

Har mat, hus, varme, jobb og utdannelse, et friskt barn, god helse, en flott kar som koke middag te meg bare fordi jeg er lat, nok penger til at vi ikke trenger å snu på kronene, en grei leilighet ikke langt fra byen, en grei bil vi deler på og flere ekte og gode venner som stiller opp når jeg trenger det...

Ikke noe krig, ikke noe elendighet, ikke noe pest eller epidemi, ingen voldtektsbølge eller seriemordere og ingen skyteepisoder i det hele tatt..

Vi har det godt her i Norge. Takk til høyere makter for at vi har det så bra.
-->>ToTaL AnArChY iS uPoN uS<<--
  • 0
Skole imorra det er en pest og en plage
Les en bok, pok en snok!
  • 0
Siterer Warwigan1:
Skole imorra det er en pest og en plage

Det er noe j***** dritt
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
  • Missing Avatar
  • Toz
Klager på morgen dagen jeg
Diratoz elsker stratos
  • 0
Begynte på tirsdag og fiksa det rett etter at skolen var ferdig. Men fikk jo så klart brevet i posten seinere på dagen da.. Så er vel egentlig posten jeg burde klage på, eventuelt vurdere å saksøke

Så i morgen er første "ordentlige" skoledag selv om vi faktisk begynte med fag allerede i forrige uke.

Eneste jeg har å klage på nå er at jeg må stå opp klokka 6 hver morgen for å rekke bussen.
Fudge Yeah!
  • 0
  • Missing Avatar
  • Toz
Siterer magnus3510:
Begynte på tirsdag og fiksa det rett etter at skolen var ferdig. Men fikk jo så klart brevet i posten seinere på dagen da.. Så er vel egentlig posten jeg burde klage på, eventuelt vurdere å saksøke

Så i morgen er første "ordentlige" skoledag selv om vi faktisk begynte med fag allerede i forrige uke.

Eneste jeg har å klage på nå er at jeg må stå opp klokka 6 hver morgen for å rekke bussen.


uheldig jeg bor nerme så kan stå opp halv åtte
Diratoz elsker stratos
  • 0
Må vel klage på at jeg må svare forsvaret i det brevet jeg fikk for et par dager siden. Husker ikke når fristen var/er
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Men jeg vil inn i forsvaret.
Sinte SMS'er sier du Da må jeg virkelig svare kjapt
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Jeg vil klage på at etter skolen idag måtte jeg gjøre noe dritt helt til klokka var 18:00, da skulle jeg endelig ned å kjøpe Fable The Lost Chapters til pc, et spill jeg gledet meg til å starte. 20:30 fikk jeg endelig satt meg ned foran pc'en, satt i disk 1, disk 2 og når jeg kom til disk 3 begynte det å dirre noe jevlig i den plassen du setter i cd'ene (du hørte det dirret i pc'en og bordet), forresten vis noen hvet noe om dette venligst si om det er noe gale med den, har laptop.

Da var disk 3 klar og her kommer det jeg vil klage på ''please insert disk 4'' WTF? De folka på Gamestop hadde bare sendt med meg 3 disker, ble jevlig forbanna, får ikke spillt det før imorga for det var for seint til å hente den fjerde cd'en.
  • 0
  • KlM
  • KlM
Vondt i huet, vondt i nakken, pisser piggtråd, må straks legge meg, linsene mine starter å bli irriterende og internettet går t...r...e...g...t.
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Komplett har enda ikke klart og returnere maskinen min. Har vært hos dem i over 3uker nå, fortsatt ikke reparert. FIkk den levert på døra, ødelagt. Altså over en mnd siden jeg bestillte den og enda har jeg ikke fått brukt den

Slik det ser ut nå så KANSKJE jeg mottar den neste uke.

Gjør mitt beste for og finne positive ting ved dette så jeg ikke klikker fullstendig. Og eneste positive jeg kan klare og få hentet ut fra dette er at den forhåpentligvis er hos meg før Warhammer blir sluppet... og at Funcom får fortsatt og jobbe videre med og fikse bugs i AoC. Har nesten ikke spillt AoC da maskinen min ikke klarte og håndtere spillet og tok lang tid etter lansering jeg hadde penger till ny maskin.

Forhåpentligvis er ikke maskinvaren utdatert når den kommer tilbake i stua.
  • 0
Ned ned Hva hører du på nå-tråden! Jeg vil mye heller ha kun Musikkchat!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
  • KlM
  • KlM
Siterer remote:
Musikkchat!


Og filmchat
Jeg er nå ganske dum nå jeg da
  • 0
Må klage på IKT på skolen.
Jeg gikk ditt i dag og spurte om de kunne formatere Mac'en min. Jada svarte de. Så spurte han: Haster det? Ja svarte jeg. Jeg må levere en oppgave på fredag. OK. svarte han. Da blir det ikke gjort i dag. Kanskje i morgen. HVA FAAN! Det er bare en formatering det er snakk om. Hadde vi fått gjort det selv, så hadde det blitt gjort på en halv time. Hva feiler det dere.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
Folk må begynne å klage mer derfor kan jeg begynne.
Jeg vil klage på kinoene her i Ålesund, de suger...
Jeg vil klage på Skolen vår, den suger ennå mer.
Jeg vil klage på NOOBS...
Jeg vil klage på Sony for å ikke gi oss en in-game voice chat.
Jeg vil klage på Sony for å bare oppdatere PSstore en gang i uken.
Jeg vil klage på påskeferien, den er altfor kort.
Jeg vil klage på at brukere her på GR ikke har klaget siden 2008-08-27 16:34.

Rettet opp skrivefeil.
  • 0
Burkere ? Nytt ord for burka ?
  • 0
Visste ikke at det var meningen og ha mellomrom mellom det siste ordet i et spørsmål og selve spørsmålstegnet.
  • 0
Hehe, veit. Skulle bare irriterere
  • 0
Jeg vil ikke klage på noe
Yo mamma so stupid, she tried to commit suicide by jumping out her basement window.
  • 0
Da kan du poste i "Ting som er hyggelige å gjør deg glad" tråden ;)
  • 0
Vet du hva som gjør meg hyggelig og glad?
Klaging.
  • 0
Siterer Zyrocz:
Vet du hva som gjør meg hyggelig og glad?
Klaging.


Gjør det?
Decyfered!
  • 0
Egentlig ikke...
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!