Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Sommerchat


Siterer Crazy Kraken:
Litt trim er sikkert greit før du skal sitte på rumpa en uke og male alt sammen ;)


Men, nærmeste sted som sikkert har sånn er vel i nærheten av Oslo. Det er 3 timer med bil om trafikken er grei. Så, ja hvorfor ikke bare løpe dit? ;)
  • 0
Var med en kompis og malte sånne miniatyrfigurer for mange, mange år siden. Ble alt for mye pirk for min del, altså.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Var med en kompis og malte sånne miniatyrfigurer for mange, mange år siden. Ble alt for mye pirk for min del, altså.


Det er mange teknikker som gjør at "slurv" kan se veldig bra ut. Det viktigste er at figurene har farge før man spiller med dem. og man velger å bare bruke 2 ulike farger så er faktisk det helt greit

Siterer ElGamer:
Men, nærmeste sted som sikkert har sånn er vel i nærheten av Oslo. Det er 3 timer med bil om trafikken er grei. Så, ja hvorfor ikke bare løpe dit? ;)


Errr, ja det blir kanskje litt langt haha!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Errr, ja det blir kanskje litt langt haha!


Muligens, men god trim blir det jo.
  • 0
Siterer Grallen:
Var med en kompis og malte sånne miniatyrfigurer for mange, mange år siden. Ble alt for mye pirk for min del, altså.


Det er en tålmodighetsprøve uten like ja
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
  • 0
Hmm, måtte bare skrive noe så tråden skulle få slippe å ligge dø i to hele dager.
  • 0
Jeg ser på tennis akkurat nå. Ja, jeg kjeder meg.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer The Cookiemonster:
Jeg ser på tennis akkurat nå. Ja, jeg kjeder meg.


Hvorfor ikke gjøre noe morro?

Startet på FF9 på hytta. Veldig artig spill!
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
  • 0
Oh boy. Bare tre bosser til i Bloodborne, så har jeg endelig platinatrofe!

Edit: Make that two!
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Crazy Kraken:
Hvorfor ikke gjøre noe morro?


Var liksom ikke noe særlig som fristet der og da.
                                                    • Veni, Vidi, Cessi •
  • 0
Siterer Grallen:
Edit: Make that two!


And when do we say one?
  • 0
Siterer ElGamer:
And when do we say one?


Begynner å bli noen timer siden. De to siste bossene jeg manglet å ta var skremmede lette.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Begynner å bli noen timer siden. De to siste bossene jeg manglet å ta var skremmede lette.


Så da var Platina tatt?
  • 0
Siterer ElGamer:
Så da var Platina tatt?


Japp. Så nå har jeg platina i alle Souls/Borne-spillene.
Let the voice of love take you higher
  • 0
Siterer Grallen:
Japp. Så nå har jeg platina i alle Souls/Borne-spillene.


Wow, det er ganske godt gjort det.
  • 0
Satoru Iwata fra Nintendo døde plutselig. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg er veldig lei meg akkurat nå.
bit.ly/1GgqiiI
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Trist.
mah boi
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Satoru Iwata fra Nintendo døde plutselig. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg er veldig lei meg akkurat nå.


Triste nyheter.
  • 0
Huff, det var veldig trist. Helt klart en viktig mann.
"Laugh, and grow fat!" - Fatman, MGS2
Siterer dark samus nemesis:
Satoru Iwata fra Nintendo døde plutselig. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg er veldig lei meg akkurat nå.
bit.ly/1GgqiiI


Oj, seriøst? Dette var litt av et sjokk!!
                                   «Jeg prøvde å trøste meg med at jeg var et åndsmenneske»
  • 0
Siterer dark samus nemesis:
Satoru Iwata fra Nintendo døde plutselig. Vet ikke helt hva jeg skal si annet enn at jeg er veldig lei meg akkurat nå.
bit.ly/1GgqiiI


For en "tragedie" du, det er riktig en smule synd at noen som han dørr. Men hvorfor blir du lei deg? Kjente du mannen?
When I die I don't want no part of heaven I would not do heaven's work well I pray the devil comes and takes me To stand in the fiery furnaces of hell
  • 0
Hvil i fred - Satoru Iwata. For en legende.
  • 0
Siterer Temujin:
For en "tragedie" du, det er riktig en smule synd at noen som han dørr. Men hvorfor blir du lei deg? Kjente du mannen?


Må man virkelig kjenne en person nært, for å bli lei seg over dens bortgang?
"But in the end, it's only a passing thing, this shadow. Even darkness must pass. A new day will come. And when the sun shines it will shine out the clearer."
Siterer Temujin:
For en "tragedie" du, det er riktig en smule synd at noen som han dørr. Men hvorfor blir du lei deg? Kjente du mannen?


Er vel mer fordi spillindustrien har mistet en utrolig sterk person. Han har gitt oss så mye bra, og trist at han dør i en så ung alder når. Han har vært en så sentral person i Nintendo. Som er mange her inne sitt favorittspillselskap, så at han må forlate oss nå er veldig trist.
  • 0
Siterer Temujin:
For en "tragedie" du, det er riktig en smule synd at noen som han dørr. Men hvorfor blir du lei deg? Kjente du mannen?


Hvorfor jeg blir lei meg? Tenk deg litt om, så kommer du kanskje frem til svaret. Man trenger virkelig ikke å kjenne personen for å bli lei seg. Jeg følte noe det samme når Christopher Lee døde for ikke så lenge siden. Jeg blir lei meg, men det er ikke akkurat slik at jeg går inn i en dyp depresjon heller. Mannen betydde mye for et medium jeg bryr meg mye om, så selvsagt gjør det at jeg kjenner i det minste noe når et menneske som ham går bort.
"You've got to live life standing up straight and look right at the sun"
Diskusjonen har blitt stengt av en moderator fordi:
Det er ikke over før JoEy_ Odd begynner å klage ...