Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Gåte tråden..


Siterer Strategist:
Død og begravet.


helt riktig, han er død.
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Denne tester vel egentlig bare hvor desperat du er etter GR (altså hvor fort du henter det) :
Hvem er månedens bruker i Aprilnummeret.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
RDB
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Ja. RDB er riktig.
                                                 ••• Abusus non tollit usum! •••                                                                                                      Moderatorsjef @ Gamereactor®                                          
  • 0
Denne er rimelig enkel:
Hve het månedens leserbrev i Gamereactor Mai-utgave 2006. Altså blad nummer 40.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
&%¤% hadde ikke nr 40..
"This is my signature. There are many others like it, but this one is mine. My signatue is my best friend. It is my life. I must master it as I must master my life. Without me, my signature is useless, without my signature, I am useless."
  • 0
det er jo bare å laste ned bladet i PDF-format
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Da sier jeg bare at det het: Få tilbake PC'en. Den var skrevet av Aleksander Hoff. Første mann til mølla får lage neste gåte.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
ok, hvem fant opp kvinnekroppen?
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
helga møyseth?
Du blir ikke noe penere av å være deg selv...
  • 0
Big Bang?
Gud? (Ikke at jeg er kristen, menmen...)
rayray.
  • 0
ingen riktige ennå
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
vårherre
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
nopp, skal jeg si svaret. eller vil dere fortsette å gjette?
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
du kan vel sikkert si svaret.
Daylight come and we wanna go home.
  • 0
Det var deg
* Har dystlexi * :(Savner noen <'3 ||| Gameractor lever :D Verden har blitt komdoms fetish :shock:
  • 0
oslo kommune. bare de som er så dumme å legge lekeplassen så nære kloakken.
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
Haha! Genial JorgenB
  • 0
hehe. antar at neste som vil lager en ny gåte. ingen vits i at jeg lager enda en
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
ok, ingen andre som skriver. så jeg får vel bare lage en ny en da.

hva får man om man blander en agnostiker og et jehovas vitne?
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
En vanlig kristen?
"Man trenger ikke to når man har Truls"
  • 0
nopp
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0
en uvanlig Kristen?
Feel the wrath of Canadian lumber, fool!!!
  • 0
En som kommer på døren din og diskutere med seg selv?
"Objection!"
  • 0
close, en som ringer på døra di uten grunn

Lagt til 2008-04-20 00:44:
hehemann, du er neste
"I get a kick out of being an outsider constantly. It allows me to be creative. I don't like anything in the mainstream and they don't like me."
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!