Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvor ble det av Transformers konken?


Jeg lurer på hvor det har blitt av den Transformers tegnekonkurransen. Jeg har vært innom minst 5 ganger daglig for å sjekke om dere har annonsert vinnerne. Er det bare jeg som har gått glipp av noe?
  • 0
de skulle vise frem 1 bidrag hver dag... denne uka
  • 0
OK, det høres bra ut. Tror de legger ut bidragene litt senere på dagen.
  • 0
håper det
  • 0
hehe - har vært på ferie, men den er ikke glemt og om ikke lenge vil dere finne ut hvem som vant

Gleder meg som et lite barn til å presentere bidragene, for makan til flotte tegninger skal man lete lenge etter
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Fett. Et svar fra de "offisielle" varmer alltid hjertet
  • 0
woohoo!!!
  • 0
Har dere kommet frem til en vinner?
  • 0
Jeg tviler...
  • 0
Transformers er bra spess filmen
Nå velle voll satser du trygda di?
  • 0
Nå har jeg fått scannet inn alle tegningene og i løpet av de nærmeste dagene vil jeg presentere de for dere ...
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
hurra!...
  • 0
Hey guys. Er det blitt nærmeste dagene nå?
  • 0
jeg sendte et leserbrev i natt, som muligens vil få fart i sakene
  • 0
koffor spurte du ikke bare på "spør de som jobber her" tråden istede? da hadde du sikkert fått svar fortere og du hadde sluppet å tatt plass på forumet, men no har du jo allerede fått svar så
  • 0
I morgen kommer de første tegningene
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
OOOO nå er det ikke lenge igjen...

*Trommevirvel*

.................. ...................

Nei faen kom igjen a, klokka er jo snart 4 jo
  • 0
hehe - har du sett nå da
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Kan jeg fortsatt sende inn et bidrag? please hehe, jeg har nettop lagd noe fancy
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
I morgen presenterer jeg alle bidragene som ble sendt inn og i løpet av uken trekker vi ut vinnerne

Så da er det noe å glede seg til


Siterer pekey:
Kan jeg fortsatt sende inn et bidrag? please hehe, jeg har nettop lagd noe fancy


Du kan alltids sende det inn, men dessverre er du ikke med i konkurransen...

Men ære og berømmelse skal du ha

...og så til dere andre, bare send inn ting dere har lagd, tegnet m.m. - så presenterer vi det er på nettsiden og er det überstilig, kanskje tar vi det med i bladet også
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
Mye å gjøre?

Jeg så ikke no til alle bidragene igår

Det er ikke no hast, for innen 3 dager vet vi jo hvem som vinner

  • 0
hehe - alle bidragene kommer i morgen samlet i en og samme nyhet samt at vinnerne presenteres i begynnelsen av neste uke
Bernt Erik Sandnes/Spill er sunt - Intel i7 4960X, Gigabyte X79-UP4 hovedkort, Gigabyte HD7970 2GB GDDR5, 32GB Kingston Hyper X Beast, Kingston HyperX 240GB SSD, BenQ XL2720Z LED Skjerm, Philips amBX, Cooler Master Cosmos SE kabinett.
  • 0
hadde jeg vært slem ville jeg nå sagt: Det tar jeg med en klype salt!

Men siden jeg ikke er slem sier jeg: YES!!!
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!