Norsk
Nyeste
Atrás

Off Topic

Her kan alt mellom himmel og jord diskuteres

Hvliken linje kom du inn på?


Siterer zipstick:
Seriøst nesten ingen som tar yrkesfaglig utdanning?? WHY?
Eller tør de ikke si det for her er alle allmenn-folka??

Tok selv mekaniske fag i sin tid..
btw titter innom av Ren nysgjerrighet..lol

Grunnen hos mange er vel rett og slett at om de skulle ombestemme seg, så er det ikke for sent. Yrkesfaglig utdanning ser ikke bra ut på CV-en om man f.eks. skal søke jobb som historiker eller noe av tilsvarende intellektuelt kriteria.
  • 0
Siterer Yayo:
Akademiet Drammen

Skal bli veldig bra, har et veldig godt inntrykk av Akademiet.


Haha, da kommer du til å gå på samme skole som en kompis av meg
Roses are red, violets are blue, I'll fuck you with a rake
  • 0
Medier og Kommunikasjon FTW!
Is it wrong to be strong? You be the judge!
  • 0
Medier og Komunikasjon her også;)
  • 0
Skal begynne i 2. klasse videregående og kom inn på det jeg ville, realfag (fysikk, kjemi, matte) pluss rettslære og japansk språktimer Skal gå på Ulsrud videregående
"People who count their chickens before they are hatched act very wisely because chickens run about so absurdly that it's impossible to count them accurately."
  • 0
Kom inn på realfag på Bjørkelangen vgs..mitt andre år
I bet Darth Vader listens to Slayer.
  • 0
Siterer zipstick:
Seriøst nesten ingen som tar yrkesfaglig utdanning?? WHY?

Eller tør de ikke si det for her er alle allmenn-folka??



Tok selv mekaniske fag i sin tid..

btw titter innom av Ren nysgjerrighet..lol



Jeg gikk byggfag og murerfaget.
Kom inn på Allmen Påbygning VK2
Now I can let these dream killers kill my self esteem-or use my arrogance as steam to power my dreams.
  • 0
jeg har faen meg ikke kommen inn paa noe enda! nr to paa musikk. det er nærmest.
There are no weapons of mass destruction in Iraq, Chuck Norris lives in Oklahoma.
  • 0
Media og Kommunikasjon.
  • 0
Skal i gang med tredje året på Idrettsfag gitt..
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
God Damn, begynner på skolen om 1 uke fra mandag

Har ikke gått på skole på 2 år nå....
I do not need a cause for my rage, I just despise the nature of the human race!
  • 0
1 år på studiespessialisering.... Damn, tar jo 3 år bare å skrive studiesspesialisering.... ^^, Det var førstevalge
YEEEEAH BUDDY!!!!!!111
  • 0
Kom inn på elektro
"Ash nazg durbatulúk, ash nazg gimbatul,ash nazg thrakatulûk agh burzum-ishi krimpatul."
  • 0
har bestandig kommet inn på første ønsketmitt

men er ferdig med skolen jeg :o lærling ftw ... (men så dårlig betalt,, for så mye arbeid jeg gjør liksom.. men jeg skal ikke klage siden det faktisk er folk som får midre også¨,.
Bygones
  • 0
  • Missing Avatar
  • vegz
Kom inn på Kjøretøy(2. år) på Ås vgs, var førstevalget. Husker ikke 2. og 3. valg.

Zipstick: Hehe, hvem bryr seg hva folk tror? Om folk tror jeg er dummere enn de som går allmenn fordi jeg går mek.fag så bryr det meg langt oppe i stedet hvor ting kommer utfra.
  • 0
kom inn på Design og tekstil (2.år) chill å bare sitte å tegne klær i en ren jente klasse... bare lille ensomme meg som gutt >
  • 0
Siterer MaiztRo:
kom inn på Design og tekstil (2.år) chill å bare sitte å tegne klær i en ren jente klasse... bare lille ensomme meg som gutt >


Hehe, god sjangs for at de går etter deg hele gjengen da tipper jeg ^^
core i5-2500k (klokket 4,5 ghz) | 8gb Corsair Dominator | Gigabyte Geforce GTX 570 | ASUS P8P67 EVO s-1155 | Corsair HX750W PSU | Fractal Design R3 midi-tower
  • 0
hadde ren jente klasse i fjor og 90% har typer og resten ser ikke ut så.. håper jeg har flaksen med meg i år.. men gym timene er bra da
  • 0
  • Los
  • Los
Jeg fortsetter på min allmenfaglige utdannelse.. Siste året!

Etter det skal jeg vel i militæret, men etter det igjen blir jeg nødt til å gjøre noe kreativt!! Ellers kommer jeg til å bli gal! Jeg har 1000 ideer for bøker, filmer og spill.. Og noe må komme ut av hodet en gang
Vis vinden løye går e rett på tryne
  • 0
Data-, og elektronikk på malakoff
Well... Life is a great thing, but it has something bad... I don't know anyone who has survived it... Do you???:P
  • 0
Media og kommunikasjon på drømtorp!
ALF GEIR?!!
  • 0
Studiespesialisering Sammfunsfag på Bjørklangen..
Livet er en seksuelt overført sykdom med 100 % dødelighet
  • 0
  • Missing Avatar
  • HHH
Studiespesialiserende på Skeisvang.
Hå och hej med Farbror Frej!
  • 0
VG2 Medier og Kommunikasjon på Levanger VGS.
Are you my mommy? // Je Vois Tout
  • 0
VG1 elektrofag på godalen
have no fear.. the vossakorv is her
  • 0

For å diskutere må du være innlogget. Om du ikke er medlem ennå - bli medlem nå!